Gå til innhold

Hvorfor er Taylor Swift-fans så opptatt av salgstall, strømmetall, priser, osv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Taylor Swifts fantråd er nå på 128 sider.  Omtrent alt som postes i tråden er Swift sine salgstall, strømmetall, hvor mange priser hun har vunnet, osv. 

Hvorfor er Swift fans så opptatt av salgstall? 

Anonymkode: 920ea...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke.. Kanskje de er nerder?

Anonymkode: ece9b...832

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den samme brukeren med mani, ser litt sykelig ut. Eller ikke litt men veldig.

Anonymkode: c283b...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sjølve musikken er kommersiell og utan substans, tyr ein til salstal for å kompensera for kvaliteten.

Eg har ikkje sett tekstane hennar omsett til nynorsk, noko som seier det meste om fansen, og deira forhold til kultur.

Taylor Swift er ein musikalsk Grandiosa utan finesse eller eleganse; alt handlar om pengar.

Anonymkode: 42e4a...c17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mye samme type folk som syns Spice Girls var det helt store. De også solgte i bøtter og spann.

Anonymkode: e812d...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du har problemer. Du er i alle Taylor-tråder, du oppretter tråder om henne. Du er besatt. Få deg et liv. Det er IKKE normalt med en slik besettelse på en artist du ikke liker. 

Anonymkode: f5e4a...542

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sikkert mye samme type folk som syns Spice Girls var det helt store. De også solgte i bøtter og spann.

Anonymkode: e812d...847

Det er en ting å like en artist/være fan,  men noe helt annet å ha en (p)sykelig besettelse på å snakke negativt om en artist man ikke liker. Noen har issues, det er sikkert og visst, og det er ikke fansen. 

Anonymkode: f5e4a...542

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på ab-kodene så ser du at det er en bruker der inne som har gått amokk og poster alt mulig om strømmetall og lignende, og et par stykker som svarer det hen skriver, så vil tro det først og fremst er den ene brukeren som drar tråden i den retningen. 

Anonymkode: 225ce...23c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du ser på ab-kodene så ser du at det er en bruker der inne som har gått amokk og poster alt mulig om strømmetall og lignende, og et par stykker som svarer det hen skriver, så vil tro det først og fremst er den ene brukeren som drar tråden i den retningen. 

Anonymkode: 225ce...23c

Tenk at noen våger å poste om Taylor i en Taylor-tråd? Liker man ikke Taylor trenger man ikke å gå inn i en tråd om Taylor og klage på at noen poster innlegg om henne.    Noen irriterer seg sånn at de lager flere tråder for å snakke om Taylor, rart, eller hva? Som den ABen som mente at det er så mye aktivitet i kulturforumet pga at folk ikke vil at Taylor-tråden skal ligge øverst😆 Jeg begynner seriøst å lure på om dette mennesket trenger hjelp. 

Anonymkode: f5e4a...542

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Tenk at noen våger å poste om Taylor i en Taylor-tråd? Liker man ikke Taylor trenger man ikke å gå inn i en tråd om Taylor og klage på at noen poster innlegg om henne.    Noen irriterer seg sånn at de lager flere tråder for å snakke om Taylor, rart, eller hva? Som den ABen som mente at det er så mye aktivitet i kulturforumet pga at folk ikke vil at Taylor-tråden skal ligge øverst😆 Jeg begynner seriøst å lure på om dette mennesket trenger hjelp. 

Anonymkode: f5e4a...542

Kva meiner du? Det er ein grunn til at det har vorte så mange trådar no i dette forumet.

Kva trur du er årsaka?

Anonymkode: 42e4a...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis du ser på ab-kodene så ser du at det er en bruker der inne som har gått amokk og poster alt mulig om strømmetall og lignende, og et par stykker som svarer det hen skriver, så vil tro det først og fremst er den ene brukeren som drar tråden i den retningen. 

Anonymkode: 225ce...23c

Jeg er den brukeren du sikter til. Tråden er en fantråd og dermed poster jeg alt det utrolige Taylor oppnår, er det galt av meg å poste om Taylor i en fantråd om henne? Jeg poster ikke om Taylor på sosiale medier eller andre plasser, kun i denne fantråden. Hvorfor er det er problem? Hvorfor er det viktig å snakke om hva folk poster i en fantråd? Er det ikke litt merkelig å legge seg borti hva folk poster i en fantråd eller hvilken som helst tråd? Jeg har aldri opprettet en tråd om henne. Noen av dere er merkelige.

Anonymkode: 3138e...0d0

  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kva meiner du? Det er ein grunn til at det har vorte så mange trådar no i dette forumet.

Kva trur du er årsaka?

Anonymkode: 42e4a...c17

En ny tråd om Taylor så du kan snakke ENDA mer om Taylor. Sikker på at du ikke er fan så ivrig som du er til å snakke om Taylor Swift? 😂🙄 Hadde følt meg ganske idiotisk om jeg holdt på sånn som deg. 

Anonymkode: f5e4a...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk for folk med middels musikksmak.

Da handler det gjerne om alt mulig annet og det kan gi seg forskjellige utslag. Som for eksempel at de liker å være med i en fanklubb og føle tilhørighet og vi-mot-dem, flokkmentalitet. De identifiserer seg med artisten, med stilen, med viraken rundt, idolisering.

Anonymkode: 90af9...67d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tenk at noen våger å poste om Taylor i en Taylor-tråd? Liker man ikke Taylor trenger man ikke å gå inn i en tråd om Taylor og klage på at noen poster innlegg om henne.    Noen irriterer seg sånn at de lager flere tråder for å snakke om Taylor, rart, eller hva? Som den ABen som mente at det er så mye aktivitet i kulturforumet pga at folk ikke vil at Taylor-tråden skal ligge øverst😆 Jeg begynner seriøst å lure på om dette mennesket trenger hjelp. 

Anonymkode: f5e4a...542

Hææ? Hvordan var dette et svar på det jeg skrev? 😅

Anonymkode: 225ce...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 22.14):

Taylor Swifts fantråd er nå på 128 sider. Omtrent alt som postes i tråden er Swifts salgstall, strømmetall, hvor mange priser hun har vunnet, osv. 

Hvorfor er Swift-fans så opptatt av salgstall? 

Anonymkode: 920ea...226

På samme måte som fans av Marvel og Star Wars er opptatt av billettsalg og omsetning.

Anonymkode: 83f83...3dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

På samme måte som fans av Marvel og Star Wars er opptatt av billettsalg og omsetning.

Anonymkode: 83f83...3dc

Noko som fører til at dei nyaste Star Wars-filmane er søppel, og kan ikkje måla seg med dei første.

Anonymkode: 42e4a...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 22.44):

Jeg er den brukeren du sikter til. Tråden er en fantråd og dermed poster jeg alt det utrolige Taylor oppnår, er det galt av meg å poste om Taylor i en fantråd om henne? Jeg poster ikke om Taylor på sosiale medier eller andre plasser, kun i denne fantråden. Hvorfor er det er problem? Hvorfor er det viktig å snakke om hva folk poster i en fantråd? Er det ikke litt merkelig å legge seg borti hva folk poster i en fantråd eller hvilken som helst tråd? Jeg har aldri opprettet en tråd om henne. Noen av dere er merkelige.

Anonymkode: 3138e...0d0

Det som er spesielt, og grunnen til at TS i denne tråden misforstår er at du bare paster masse strømmetall og lignende data uten å kommentere det for å starte eller bidra i en diskusjon. Det fremstår rett og slett som litt manisk. 

Anonymkode: 225ce...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det som er spesielt, og grunnen til at TS i denne tråden misforstår er at du bare paster masse strømmetall og lignende data uten å kommentere det for å starte eller bidra i en diskusjon. Det fremstår rett og slett som litt manisk. 

Anonymkode: 225ce...23c

Er det ikke nettopp slike ting man kan poste i en fantråd? Hvorfor skal du diktere hva man skal poste på dette forumet? Har man ikke interesse av det kan man holde seg unna, og hvorfor skal man starte en diskusjon i en fantråd? Det som derimot ER manisk, er alle disse som oppretter hundrevis av tråder om henne, det er bare å ta en titt på kulturforumet, det der er ikke normalt og begynne å ligne på en mani. 

Anonymkode: 3138e...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...