AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #61 Del Skrevet 6. februar 2024 Å sove. Alene. I stor seng. Som bare er til meg. Våkne til en ny dag uten forventninger og mas fra en annen mann. Anonymkode: eada1...392 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #62 Del Skrevet 6. februar 2024 Jeg gleder meg til å kunne være meg selv igjen. Ikke være redd for ekstrem sjalusi og sinne, det å bli rakket ned på både hvordan jeg ser ut og hvordan jeg er, Fysisk og psykisk vold når ingen andre ser eller hører, slippe å sykemelde meg pga skam over smerter pga ribbeinsbrudd og synlige merker. ikke mer skriking og stygge ord. Kunne føle meg trygg. Og fri. Finne tilbake til alt jeg likte før. Kunne se på tv igjen som ellers er okkupert med online gaming. Kunne dra ut med venninner igjen, uten å komme hjem til avhør. Kunne være mer med familie Ha koselig kveldsbesøk, og kose meg med fin musikk og mat jeg selv liker. trene på treningssenter igjen. Ha det rent og ryddig rundt meg, og slippe å rydde og vaske etter en som griser med vilje og som aldri har løftet en finger hjemme. Ha alt slik jeg selv ønsker det ♥️ Anonymkode: 23274...7b8 3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #63 Del Skrevet 6. februar 2024 Å spise skikkelig mat. Jeg måtte lage all mat da jeg var med min X for at jeg selv skulle kunne ha et brukbart kosthold. Kostholdet hans ble stadig mer restriktivt, likte ikke noe fisk, noe grønt, noe frukt, ikke ost, ikke pasta, ikke ris, potet, grøt, brød, hva enn det måtte være. Var det ikke sprøtt spiste han det ikke. Om han laget mat gikk det i retning av IHJELSTEKT kyllingpanett så den var sprø, og potetgull som tilbehør. Holdte på å rable for meg! Anonymkode: dc43e...4cc 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #64 Del Skrevet 7. februar 2024 Å slippe å håpe på at ting blir bedre. Anonymkode: d4597...d4c 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #65 Del Skrevet 8. februar 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Å slippe å håpe på at ting blir bedre. Anonymkode: d4597...d4c Ja, virkelig! Å komme hjem og ikke ha noen som krever eller forventer noe av en. Anonymkode: 774bb...a8b 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #66 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 21.34): Jeg vil så gjerne ha en tråd der vi kan skrive de tingene vi gleder oss til når vi klarer å ta steget å gå ut av et forhold og bor alene igjen. Eller om du har vært gjennom dette, hva var det beste? Og gjerne èn eller to ting pr post, sånn at det blir en "å, nå kom jeg på noe å skrive"- tråd. En motivasjonstråd kan man si. Anonymkode: 12818...b94 Å legge meg når jeg vil, uten å bli presset til sex. Slippe sur stemning på grunn av filleting. Bruke tid på det jeg vil! Mye alenetid! Blaste høytaler med MIN musikk. Anonymkode: 3c97e...8ce 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #67 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg gleder meg til å bruke energien på meg selv. Anonymkode: 12818...b94 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #68 Del Skrevet 15. februar 2024 William_S skrev (På 6.2.2024 den 11.20): Vel det med promping er noe alle gjør, ja tarmgass dannes naturlig av bakteriene i tarmen.. Det er STOR forskjell på hvor mye folk promper. Jeg, f.eks., promper nesten aldri lenger etter at jeg la om kostholdet mitt, mens andre igjen promper nærmest ustanselig. Anonymkode: 0f2bf...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #69 Del Skrevet 15. februar 2024 Å vite hva jeg kommer hjem til ❤️ Ikke gråte alene flere ganger i uken etter å ha "gjort feil" med en som ikke brydde mer enn at han sov godt. Anonymkode: 33b71...d82 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #70 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg kan få sove en hel natt i senga uten forstyrrelser. Ingen som snorker og som mener at det er jeg som må flytte meg. Slippe fordekt kritikk. Fortsatt stikker det at jeg unnlot å gå på en konsert med en veldig kjent artist fordi det også ble en jentekveld. Slippe å rydde opp etter han som lagde middag, men ga blanke i å rydde noe som helst. Når jeg lagde middag så ryddet jeg mens jeg holdt på. Slippe å bli presset til sex. Kroppen reagerte etterhvert, men jeg var overhode ikke med. Slippe å være redd ham når en selv er i en sårbar situasjon. Det ble utnyttet at man trengte omsorg og ikke hadde samme kapasitet til å stå opp for en selv. Nyoperert og jeg var redd samboer! Anonymkode: 2a787...1a9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 21. februar 2024 #71 Del Skrevet 21. februar 2024 On 2/6/2024 at 11:12 AM, Fjompenisse said: Hun har ennå ikke flyttet ut, så hvordan det blir vet jeg ikke, men jeg gleder meg til å: - Kunne rydde vekk masse ting og nips og innrede huset slik jeg vil (er ingen tøffel, men visse kamper gidder jeg ikke å ta). - Ha kontroll på hva som er i kjøleskap og fryser og spise den maten jeg vil og når jeg vil (kommer dog til å savne maten hun lager) - Ha full kontroll på økonomien og vite at det ikke dukker opp noen overraskelser når jeg skal betale regninger. - Ingen seksuell frustrasjon... Nå som hun har flyttet ut, er erfaringene som følger: - Jeg er visstnok en relativt ryddig fyr. Det hjelper selvsagt at det er mindre ting i huset, men det er mye ryddigere her nå som jeg kan tusle rundt og bestemme selv om ting skal ligge fremme eller pakkes vekk. - Kjøleskapet er ryddet for overraskende mye mat som var gått ut på dato, samme med fryser. Og så lenge jeg vet at jeg må lage middag når det passer meg, så er det også overraskende smertefritt. - Økonomien har jeg kontroll på, men det blir trange tider fremover. Gjelden doblet og skal betale både den, husleie, strøm og forsikring aleine 🤑 - Null seksuell frustrasjon. Heller ikke noen trang til å laste ned "knulleapper". Skal bli godt å bare forholde seg til seg selv en periode fremover. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #72 Del Skrevet 21. februar 2024 Å ikke måtte høre på skravla gå døgnet rundt. Anonymkode: a1e33...dc7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #73 Del Skrevet 21. februar 2024 Å gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil, å slippe mas og det å bli kjeftet på, å kunne bestemme alt selv🥳👏🏼 Anonymkode: 6d155...284 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #74 Del Skrevet 21. februar 2024 Det at ingen kommer hjem er trist. Det å ha det ryddigere er godt. Anonymkode: f7072...336 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #75 Del Skrevet 21. februar 2024 Ingen jeg må bli enig med om hjem og interiør er veldig deilig. Ofte slet vi såpass med å bli enige at det ikke ble noe av ting. Og ble vi endelig enige om nye gardiner måtte jeg stryke dem, ellers hang han dem opp ustrøket. Å lage det jeg vil til middag uten at noen er misfornøyd eller vil finne fram noe ekstra. Det jeg lager er faktisk bra nok. Ingen skuffelse over at en annen ikke følger opp sin del av ansvaret, f.eks. bruker to måneder på å kontakte elektriker for å gjøre en avtale, eller gir blanke i å støvsuge på tre uker. Anonymkode: 774bb...a8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 21. februar 2024 #76 Del Skrevet 21. februar 2024 Hmmmmmm skrev (På 3.2.2024 den 22.57): Kunne kjøpe akkurat de møblene jeg vil ha. Å slippe å bli dømt av noen når jeg ligger på sofaen med godis😂 og ja dette med promping, pliktsex og andre ekle uvaner er en stor bonus å slippe. Hilsen evig singelboer Kan man kjøpe det man vil på en inntekt? Jeg kunne ihvertfall ikke det. Nå som samboer kan jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 21. februar 2024 #77 Del Skrevet 21. februar 2024 Kvalitet skrev (16 minutter siden): Kan man kjøpe det man vil på en inntekt? Jeg kunne ihvertfall ikke det. Nå som samboer kan jeg det. Ja, jeg kan prioritere det jeg ønsker meg. Og parforhold betyr ikke bedre råd nødvendigvis. Fordelen er at om jeg kjøper meg en sofa så er den min og min alene. Jeg trenger ikke å kjøpe en på nytt fordi typen vil ha ut sin del. Samme med hus. Jeg slipper å kjøpe ut noen, for alt er mitt. Investeringen er mer endelig 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #78 Del Skrevet 21. februar 2024 Deg var deilig å ikke gå på eggeskall om eksen skulle være mørk og trykkende eller blid når han kom hjem fra jobb, enorm mental lettelse og slippe denne daglige angsten. Også var det deilig å se stygg ut på morgenen uten å måtte bekymre meg for at en annen ser det, bare drive rundt søndagsmorgen med grorudpalme og ringer under øynene og kose meg 😁 Anonymkode: 6cbac...ac5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #79 Del Skrevet 21. februar 2024 Det beste? Slippe å pøve kommunisere med en østers som ikke klarer å si noe på en hel kveld Slippe å rydde opp i hennes rot, og attpåtil få kjeft fordi hun akkurat hadde tenkt å rydde Slippe en million garnnøster, halvferdige votter, luer, gensere som aldri ble noe av og bare samlet støv i sofa, under bord, i kommoder og skap Slippe millimeterpresisjon på fordeling av utgifter og vippskrav på 40kr til barnesalve selv om jeg brukte 100.000 mer på hus og hjem i året Veldig glad for å klare å kjøpe henne ut og endelig skape et HJEM. Anonymkode: b2cfc...c3d 2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #80 Del Skrevet 21. februar 2024 Når jeg kommer hjem sliten fra noe, jobb/trening/fysio, så er det ingen som surmuler over at middagen ikke er i gang, oppvaskmaskina ikke er tømt, det er ikke støvsugd etter forskriftene, osv. Enda han faktisk kunne startet selv, for han var hjemme lenge før meg. Anonymkode: aa26f...63f 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå