Gå til innhold

Hva gleder du deg til/ var det beste ved å bo alene igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil så gjerne ha en tråd der vi kan skrive de tingene vi gleder oss til når vi klarer å ta steget å gå ut av et forhold og bor alene igjen. Eller om du har vært gjennom dette, hva var det beste? 

Og gjerne èn eller to ting pr post, sånn at det blir en "å, nå kom jeg på noe å skrive"- tråd. En motivasjonstråd kan man si. 

Anonymkode: 12818...b94

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så min første er; jeg gleder meg til å ha et rent hjem. Jeg og mine to barn er ryddige, og liker å ha rene hender og ha det rent rundt oss. Mine stebarn bryr seg ikke om det ene eller det andre. Jeg gleder meg SÅ mye til å bare rydde og vaske etter oss som allerede er nøye på dette. Det blir en helt ny verden. 

Anonymkode: 12818...b94

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 25 år samboerskap hvor forholdet var dødt de siste 8 årene var det helt HIMMELSK å endelig fikse å ta steget å flytte ut. Jeg elsker ALT ved å bo alene, jeg er lykkelig for første gang på 10 år! Det var skikkelig skummelt men det er SÅ verdt det!

  • Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste var å aldri måtte ligge gråtende i sofaen på nettene lenger

Og å gjøre akkurat hva jeg ville til enhver tid uten å få kjeft

Anonymkode: a6c81...d90

  • Liker 5
  • Hjerte 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil så gjerne ha en tråd der vi kan skrive de tingene vi gleder oss til når vi klarer å ta steget å gå ut av et forhold og bor alene igjen. Eller om du har vært gjennom dette, hva var det beste? 

Og gjerne èn eller to ting pr post, sånn at det blir en "å, nå kom jeg på noe å skrive"- tråd. En motivasjonstråd kan man si. 

Anonymkode: 12818...b94

De rundt 10.000kr i måneden i leie, strømregningen på 1-2-3000kr og utgiftene med mat på 4-5000kr.

Anonymkode: 0ddfd...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deilig å ikke ha den trykkende stemningen når min ex var i dårlig humør, som var hver dag.

Og å slippe å høre og lukte promp hele tiden.

  • Liker 8
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg setter så pris på det lille huset mitt. Det er koselig å komme hjem og jeg har det akkurat som jeg vil. Jeg kan be venninner på vinkveld uten å måtte planlegge om det passer for noen, sover hvor lenge jeg vil i helgene, kan kjøre et seriemaraton en lørdag om jeg vil. Vel og merke annenhver helg  

Når det er sagt så trivdes jeg godt i forhold også, så handler ikke om at jeg er minnevond. Men, ryker et langvarig forhold så må man stable seg på beina og trives i det nye. 

Anonymkode: 51311...1d2

  • Liker 3
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å sove alene uten snorking og promping.

Anonymkode: a647b...44d

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil så gjerne ha en tråd der vi kan skrive de tingene vi gleder oss til når vi klarer å ta steget å gå ut av et forhold og bor alene igjen. Eller om du har vært gjennom dette, hva var det beste? 

Og gjerne èn eller to ting pr post, sånn at det blir en "å, nå kom jeg på noe å skrive"- tråd. En motivasjonstråd kan man si. 

Anonymkode: 12818...b94

At jeg kunne gjøre det som var best for barna mine, og meg selv etter mitt eget syn 👌.

Ikke være redd for hva som møtte meg av hans humørsvingninger, når jeg kom hjem tidligere.....

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å slippe fysisk og psykisk vold og kunne ha pengene mine i fred. Og å slippe å vaske underbuksene hans 😆

Anonymkode: 12950...d0c

  • Liker 7
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vite at det som skal gjøres hjemme må jeg gjøre. Ingen avtaler og brutte løfter.

Sove uten en som snorker og som mente at det var mitt problem at jeg ikke fikk sove. Utallige netter på sofaen. 

Ikke bli presset til sex. 

Anonymkode: 2a787...1a9

  • Liker 4
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så min første er; jeg gleder meg til å ha et rent hjem. Jeg og mine to barn er ryddige, og liker å ha rene hender og ha det rent rundt oss. Mine stebarn bryr seg ikke om det ene eller det andre. Jeg gleder meg SÅ mye til å bare rydde og vaske etter oss som allerede er nøye på dette. Det blir en helt ny verden. 

Anonymkode: 12818...b94

Kunne ha skrevet dette selv 😄

Anonymkode: 99e3a...cf9

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen spiser hos meg så setter de pris på maten. Eksen tok det bare for gitt. 

Anonymkode: 0e82a...74d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kunne våkne og nyte lørdagsmorgen med en kaffe på senga, uten å måtte ha pliktsex for å få ha en normal og snill mann resten av helga.

Anonymkode: 8cb15...43f

  • Liker 2
  • Hjerte 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å styre mitt eget sted. Det er ikke perfekt, men det er mitt. 

Anonymkode: a9821...11e

  • Liker 6
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting: 

- Å få ryddet huset til perfeksjon (som jeg liker det) og innrede det deretter

- Å gjøre hva man vil, når man vil, hele tiden.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å lære å nyte mitt eget selskap. 

Å få meg katt (eksen hatet katter).

Anonymkode: a9821...11e

  • Liker 5
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deilig å ikke måtte beklage seg for de minste tingene lenger. Det var deilig å endelig kunne ha den stillheten og roen i seg selv. 

Anonymkode: ad2d6...6fa

  • Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne kjøpe akkurat de møblene jeg vil ha. Å slippe å bli dømt av noen når jeg ligger på sofaen med godis😂 

og ja dette med promping, pliktsex og andre ekle uvaner er en stor bonus å slippe. 
 

Hilsen evig singelboer 

  • Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til.

Jeg fikk henge det jeg ville på veggen, uten å få kjeft for å ha laget et bittelite hull i de stygge, ferdigmalte, eggehvite, billige veggplatene fra byggmax.

  • Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...