Gå til innhold

Hvordan har du det i kveld? ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 av 10. Har ikke så mye å klage på for min egen del, men kona har mye smerter i dag. Det smerter meg å se henne har det vondt og det stresser meg så jeg klarer verken å slappe av eller fokusere på studier.

Anonymkode: 395ab...789

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 kanskje, fra 1-10. Har noen langvarige helseutfordringer, og venter på svar på om det er permanent skade eller ikke. Er det permanent så er det bare å forberede seg på rullestol. Er det ikke permanent så betyr det operasjon og langvarig opptrening. 🤞

Anonymkode: 65b6b...0a1

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt! Veldig vondt har jeg det nå i natt 💔. Min pappa har kreft med spredning, siste stadium. Han blir bare sykere og sykere for hver gang jeg ser han. I starten av sykdommen ringte han meg mye og oppdaterte meg på alt som skjedde, nå orker han ikke ringe, nesten ikke prate eller noen ting. Han bare svinner hen rett foran øynene mine. Jeg er heldig som har flere gode folk rundt meg, men moren min døde for noen år siden. Selv som (ung) voksen så kjenner jeg både på en sorg og angst for å bli foreldreløs. Jeg vet han han burde få slippe nå pga smertene men jeg vil ikke at pappa skal dø 😭😭😭. Så i natt så ber jeg til høyre makter, jeg er ikke religiøs men, jeg ber alikevel om et mirakel 🙏🙏🙏

Anonymkode: 2899b...90f

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vondt! Veldig vondt har jeg det nå i natt 💔. Min pappa har kreft med spredning, siste stadium. Han blir bare sykere og sykere for hver gang jeg ser han. I starten av sykdommen ringte han meg mye og oppdaterte meg på alt som skjedde, nå orker han ikke ringe, nesten ikke prate eller noen ting. Han bare svinner hen rett foran øynene mine. Jeg er heldig som har flere gode folk rundt meg, men moren min døde for noen år siden. Selv som (ung) voksen så kjenner jeg både på en sorg og angst for å bli foreldreløs. Jeg vet han han burde få slippe nå pga smertene men jeg vil ikke at pappa skal dø 😭😭😭. Så i natt så ber jeg til høyre makter, jeg er ikke religiøs men, jeg ber alikevel om et mirakel 🙏🙏🙏

Anonymkode: 2899b...90f

❤️

Jeg vet hvordan du har det.

Har nettopp gått gjennom det samme.

Sender både deg og faren din gode tanker.

 

Anonymkode: bbe45...52b

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra, men ikke dårlig. Prøver å ta inn over meg at jeg ikke skal bli mamma i slutten av august likevel. Det er tungt. 💔

Anonymkode: d43cf...395

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse helseplager som innskrenker livet mitt, og sorg over å ha mistet et av de viktigste menneskene i livet mitt 😔

Anonymkode: bbe45...52b

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på jobb.

Anonymkode: 4e642...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

❤️

Jeg vet hvordan du har det.

Har nettopp gått gjennom det samme.

Sender både deg og faren din gode tanker.

 

Anonymkode: bbe45...52b

Tusen takk, kjære du 🥰. Kondolerer masse til deg og sender styrke klemmer ❤️

Anonymkode: 2899b...90f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så døde pappaen min 😭. Mirakelet jeg håpet på, og skrev om for et par uker siden her i tråden skjedde ikke, så nå er jeg foreldreløs 😢. En mager trøst var at jeg i det minste fikk holde han i hånden og følge han inn i sitt neste liv 🥰. Takk for at det finnes så mange gode mennesker der ute. Mennesker som bryr seg, som smiler, trøster og har gode ord på lur. Uten disse så hadde livet vært et sant helvete 💔

Anonymkode: 2899b...90f

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så døde pappaen min 😭. Mirakelet jeg håpet på, og skrev om for et par uker siden her i tråden skjedde ikke, så nå er jeg foreldreløs 😢. En mager trøst var at jeg i det minste fikk holde han i hånden og følge han inn i sitt neste liv 🥰. Takk for at det finnes så mange gode mennesker der ute. Mennesker som bryr seg, som smiler, trøster og har gode ord på lur. Uten disse så hadde livet vært et sant helvete 💔

Anonymkode: 2899b...90f

Så trist å lese 💔

Føler med deg, da jeg gikk gjennom det samme for ikke lenge siden med min kjæreste.

Anonymkode: bbe45...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...