Gå til innhold

Hvordan har du det i kveld? ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært så stille her inne det siste døgnet, og jeg lurer på hvordan det går med dere?

Jeg er i sorg, er lei meg og tenker mye. Det hjelper at vi er flere som deler hva vi sliter med.

Anonymkode: bbe45...52b

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er i akkurat samme situasjon. Kommet mange tårer i kveld. Sliter med å akseptere og forstå et dødsfall i familien. Har så mye sorg og vonde følelser inni meg, og føler alt er så mørkt nå. Utrolig hva sorg gjør med en.

Anonymkode: 47513...779

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det toppers! Koser meg glugg alene og ser på Voice 😍

Anonymkode: 6ae2f...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har det toppers! Koser meg glugg alene og ser på Voice 😍

Anonymkode: 6ae2f...53f

Så bra at du klarer det 👌

Anonymkode: bbe45...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tankefull etter å ha vært på date med en mann som var så redd for å bli avvist at jeg tror jeg blir nok en drittkjerring som avviser han. Det blir umulig å unngå å såre noen som vil lete etter tegn til avvisning i hver melding, hver handling, hvert ord. Pokker så ensomt livet er. Der er alltid noen grunner til at man ikke bare kan være sammen og ha det hyggelig. 

Anonymkode: 1598c...2af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Litt tankefull etter å ha vært på date med en mann som var så redd for å bli avvist at jeg tror jeg blir nok en drittkjerring som avviser han. Det blir umulig å unngå å såre noen som vil lete etter tegn til avvisning i hver melding, hver handling, hvert ord. Pokker så ensomt livet er. Der er alltid noen grunner til at man ikke bare kan være sammen og ha det hyggelig. 

Anonymkode: 1598c...2af

Høres ut som denne mannen har vært skikkelig såret tidligere og er litt skadeskutt.

Ts

Anonymkode: bbe45...52b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Blir mye tårer for meg i dag. Sitter alene (som alltid) og gjorde tabben med å scrolle gjennom sosiale medier. Mye feiring, lykke og familier som koser seg. Da kom tårene og nå stopper det ikke. Har prøvd og prøvd å finne noen å dele livet med og få det bedre. Men, det viser seg å være vanskelig. Er så tungt å være alene hele tiden.

Anonymkode: bd3b2...64b

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har d kjipt.. bekymret, såret, sint og oppgitt... utrolig lei og maktesløs... livet kan være så vanskelig og tungt.. føles som jeg bare kaver rundt i kvikksand og ikke kommer meg av flekken.. dritt altså..

Anonymkode: 4bd1f...a5c

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utmattet,full av sorg, frustrasjon og dårlig samvittighet😔

Anonymkode: bbe45...52b

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gjennom en slags sorg. Jeg mistet moren for 1.5 år men det er broren som lager problemer for meg og faren. Han er sur på alt og alle, skriker når vi kaller ham på mobil,henger på, ville ikke ta på seg arveoppgjør og når jeg gjorde det, ble han enda mer rasende. Vil ikke snakke om hva vi bør gjøre osv.

Anonymkode: 3c477...926

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg går gjennom en slags sorg. Jeg mistet moren for 1.5 år men det er broren som lager problemer for meg og faren. Han er sur på alt og alle, skriker når vi kaller ham på mobil,henger på, ville ikke ta på seg arveoppgjør og når jeg gjorde det, ble han enda mer rasende. Vil ikke snakke om hva vi bør gjøre osv.

Anonymkode: 3c477...926

Hva mener du med "ville ikke ta på seg arveoppgjøret"? At han ikke ville være bobestyrer?

Anonymkode: bbe45...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til nok en dag i morgen. Nesten umulig å stå opp. Trodde ikke livet skulle bli sånn, at det skulle bli så vanskelig å finne mening, at jeg skulle gå tom for krefter. 

Anonymkode: 5605a...415

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gruer meg til nok en dag i morgen. Nesten umulig å stå opp. Trodde ikke livet skulle bli sånn, at det skulle bli så vanskelig å finne mening, at jeg skulle gå tom for krefter. 

Anonymkode: 5605a...415

🫂

Er du deprimert og kanskje du bør søke hjelp? 

Anonymkode: 2012f...d55

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, AnonymBruker said:

Hva mener du med "ville ikke ta på seg arveoppgjøret"? At han ikke ville være bobestyrer?

Anonymkode: bbe45...52b

Han sa først at han ville være bobestyer men gjorde ingenting for å ta over. Men han generelt vil ikke være med noen slags løsning. Feks. Han ble enig med far for at vi skal dele penger på 3 like deler. Men så svarer han ikke på mobil, eller gir kontonummer for at jeg kan overføre penger. Han har sine møbler og ting i mors hus. De ligger rundt i en liten leilighet i første etasje men vi ikke hente dem. Altså, han vil ikke være med på noe. 

Anonymkode: 3c477...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han sa først at han ville være bobestyer men gjorde ingenting for å ta over. Men han generelt vil ikke være med noen slags løsning. Feks. Han ble enig med far for at vi skal dele penger på 3 like deler. Men så svarer han ikke på mobil, eller gir kontonummer for at jeg kan overføre penger. Han har sine møbler og ting i mors hus. De ligger rundt i en liten leilighet i første etasje men vi ikke hente dem. Altså, han vil ikke være med på noe. 

Anonymkode: 3c477...926

For en tosk! 

Anonymkode: bbe45...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Får ikke sove nå, er trist og tung, savner kjæresten min som er død og fremtiden min er usikker😔

Føler meg oversett og glemt

 

Anonymkode: bbe45...52b

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Har ingen å snakke med så må bare få det ut her. Har grått i hele dag, tårene bare renner uten at jeg klarer å stoppe det. Føler meg helt tom innvendig. Skal ha fri fra jobb hele påsken, men er alene hele påsken. Alt jeg ønsker akkurat nå er en klem og noen som sier de er glad i meg. Ensomheten er så tung. 

Anonymkode: bd3b2...64b

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såra og vondbroten og det er min egen feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kptsd, sliter mye med  ensomhet og er i sorg.. 😭

Endret av . Anonym.
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en skala fra 1-10…. 7,5. Ikke så værst, har hatt værre kvelder. Jeg skriver mye dagbok og koser med Pus når de mørke tankene kommer, det hjelper 😊 Er så glad jeg har funnet teknikker som hjelper. 
Gruer meg litt til påsken, deilig m fri fra jobb men vet jeg må sysselsette meg med noe for å ikke havne på «feil plass». Så planlegger å gå på trening hver dag for å være sosial uten å måtte prate med noen. 
 

Trist å lese om at det er så mange som er ensomme og har det vondt. Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe mon tro? 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...