Gå til innhold

Det norske flagg i flammer


Utenriksmedister

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at du helst vil snakke om drap begått av muslimer. Både forskere og politiet er helt klare på at "familietragedier" har all verdens paralleller til dine forhatte æresdrap.

Men drap begått av nordmenn på egen familie er kanskje en bagatell i dine øyne, uansett ære- eller religionsmotiv?

Det blir litt annerledes uansett - de norske mennene som dreper konene sine puttes i fengsel for det, gjør de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gidder du å diskutere på denne siden full av naive SV damer. De fleste på denne siden er uvitende damer med spesialitet i bryllupsplanlegging og andre uvesentligheter. Finn et skikkelig forum.

Hvorfor er du her? For å vise at du behersker hersketeknikker som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her? For å vise at du behersker hersketeknikker som dette?

Lille jente, det var ingen hersketeknikk.

Dette var en hersketeknikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord, så kan vi oppsummere det slik:

1) Er du ikke fullstendig anti-Islam, så er du muslim, muslim-elsker eller terror sympatisør og har dermed ikke noe i Vesten å gjøre.

2) Alle muslimer er terrorister som bare venter på å slå til.

3) Ytringsfrihet er en menneskerett. Vi kan si hva vi vil, men det kan ikke andre dersom det kaster negativt syn på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme kan selvsagt - med full rett - sies om kristendommen. Bibelen (GT) støtter også med liv, sjel og detaljerte skildringer opp om slik voldelighet overfor ikke-kristne.

Religion er roten til alt ondt. Like over den roten finner man uvitenhet og forhastede slutninger om andre(s) religioner.

Og for de kristne opphørte altså lovene i GT for ca to tusen år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å diskutere på denne siden full av naive SV damer. De fleste på denne siden er uvitende damer med spesialitet i bryllupsplanlegging og andre uvesentligheter. Finn et skikkelig forum.

Næmmen så flott at du er her da vennen. Ser fram til mange "opplysende" diskusjoner med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så med andre ord, så kan vi oppsummere det slik:

1) Er du ikke fullstendig anti-Islam, så er du muslim, muslim-elsker eller terror sympatisør og har dermed ikke noe i Vesten å gjøre.

2) Alle muslimer er terrorister som bare venter på å slå til.

3) Ytringsfrihet er en menneskerett. Vi kan si hva vi vil, men det kan ikke andre dersom det kaster negativt syn på oss.

Og ikke minst er du skeptisk til islam så er du rasist. Du kan være skeptisk til alt annet, men ikke islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig finnes det muslimer som er helt ok. men jeg synes det er for mange som oppfører seg helt mongo og som rabiate dyr til at jeg klarer å ikke ha fordommer. sorry, men det er så mye mas med de folka der til at jeg takler dem. tyr til vold hver gang det ikke går deres vei. møkkareligion!

(Vi har en god del nordmenn som tyr til vold hver gang de ikke får det som de vil også... vi hater ikke alle nordmenn av den grunn, gjør vi?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snakk om samboerskap mellom muslimer og ikke-muslimer. Og joda, en mannlig muslim kan nok finne seg en kristen jente hvis hun til slutt konverterer. Det samme gjelder selvfølgelig ikke for muslimske kvinner. Eller de kan gjøre det, men da lever de ikke akkurat så trygt lenger.

Tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er derfor det er så mange tvangsekteskap blant muslimer da antakelig?

Det er vel mindre av religiøse hensyn, og mer av familiære og økonomiske hensyn. Vi hadde det her i landet for en hundre års tid siden og bakover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun muslimske menn som kan gifte seg med kristne kvinner, da kvinnen må ta mannens religion. Muslimer vil derfor ikke at kristne menn gifter seg med muslimske kvinner, for da må hun bli kristen.

Hvor har du disse opplysningene fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristendommen har fulgt opplysningstiden. Det er mange hundre år siden kristne så på bibelen som den fulle sannhet. Mange muslimer ligger et stykke etter de kristne.

Så ja, vi har hatt bildeforbud, men ikke lenger.

Noen kristne retninger har det fremdeles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært igjennom hele tråden... puuuh..

Det som slår meg er at mange her oppe i lille Norge forventer at muslimer langtvekkistan skal vite alt om oss og vår kultur og hvordan vi tenker og fungerer og godta at sånn er det her, mens vi overhodet ikke føler noen trang til å forstå hvordan de tenker og føler som et resultat av sin kultur og oppvekst.

Enda vi har kanskje bedre muligheter til å sette oss inn i deres verden enn omvendt?

Og da mener jeg ikke de som bor i vesten og har livet vårt rundt seg, - jeg mener de som lever ganske innelukkede liv i midtøsten. Hvilken tilgang har de på opplysninger om resten av verden? Jeg bare spør...

Når det gjelder akkurat denne saken her så sier det ganske mye at Jyllandsposten tidligere takket nei til karikaturtegninger av Jesus fordi de kunne støte noen og lage rabalder....

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jo de 200 som kastet stein på politiet i danmark ganske bra muligheter for å sette seg inn i hvordan man tenker her i skandinavia skulle man tro... om man da ikke isolerer seg fra danskene da...jeg vet ikke jeg.

Endret av Utenriksmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært igjennom hele tråden... puuuh..

Det som slår meg er at mange her oppe i lille Norge forventer at muslimer langtvekkistan skal vite alt om oss og vår kultur og hvordan vi tenker og fungerer og godta at sånn er det her, mens vi overhodet ikke føler noen trang til å forstå hvordan de tenker og føler som et resultat av sin kultur og oppvekst.

Så lenge svina er her, så skal de rette seg etter våre lover og regler. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes at muslimer som blir intervjuet på tv( for det er der jeg ser dem) er helt blåst i hue.

de er jo på innteliggentnivå som mitt yngste barn,ressonerer helt barnslig,skriker opp for ingenting og ja de er så underkua og er helt blotta for kunnskap.

Jeg rister på hodet når jeg ser på reportasjer om muslimer,de vet ikke hvor dumme de fremstår.

Hør hvordan de snakker da, det er jo helt hjernedødt hele opplegget.

Det er som en gjeng unger som lager bråk hvis de ikke får viljen sin.

Bare at muslimenes leketøy( ikke alle muslimer) av de vi ser og hører om på tv har bomber,granater,gevær osv...........mordere,mordere,mordere,mordere.

Synes at hele greia med å brenne flagget vårt er så barnslig, jeg kjenner det ingen plass,synes de er så laaaaaangt etter oss i utvikling at jeg tar de ikke på alvor.

At de dreper og terroriserer og får med millioner i et massehysteri er jo helt borti natta,sikker på at over halvparten av de muslimske demonstrantene ikke vet hva de demonstrere for en gang, de tørr bare ikke å ytre sin mening så da er det like greit å følge strømmen hvis man vil beholde livet.

Sett NORGE 1000 år tilbake så er vi vel på samme iq

nivå som disse her.

Og hadde jeg vært i et muslimsk miljø nå og de hadde sett dette her,så hadde jeg blitt skutt,voldtatt,partert,sprengt i fillebiter fordi jeg faktisk tør å bruke det som er meg utdelt fra fødselen av,nemlig noe veldig viktig

hjernen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge svina er her, så skal de rette seg etter våre lover og regler. Sånn er det bare.

Diskuterer vi muslimene i Norge nå?

Eller var det de som brenner flagg og amabassader andre steder vi snakker om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå etterlyser jeg at vi får ræva opp av stolen og gjør noe for å få ut disse svina. "Snakke" går jo ikke an, for fornuft hører de ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...