Gå til innhold

Det norske flagg i flammer


Utenriksmedister

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, over Islams helligste religiøse symbol som for dem er tabu å vise. Og de brenner vårt helligste nasjonale symbol i gjengjeld. Helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et generelt problem med religion, men med den spesifikke religionen islam som har vist seg å være ekstremt voldelig.

Endret av Utenriksmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaggbrenning er en ytring. Og ytringsfrihetens fane skal vi holde høyt, hørte jeg akkurat en norsk, kristenekstremistisk redaktør fortelle på radio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, over Islams helligste religiøse symbol som for dem er tabu å vise. Og de brenner vårt helligste nasjonale symbol i gjengjeld. Helt greit.

Det er nå ikke de smarteste karene som driver og brenner norske flagg der nede. hadde de satt seg litt inn i saken, og drevet litt kritisk kildegranskning, hadde de funnet ut at det er tidsskriftet Magazinet, med noen få lesere i bibelbeltet, som har trykt disse tegningene. Men vi kan vel ikke forvente så mye av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det værste er jo ikke flaggbrenningen, men drapstrusslene.

Endret av Utenriksmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå ikke de smarteste karene som driver og brenner norske flagg der nede. hadde de satt seg litt inn i saken, og drevet litt kritisk kildegranskning, hadde de funnet ut at det er tidsskriftet Magazinet, med noen få lesere i bibelbeltet, som har trykt disse tegningene. Men vi kan vel ikke forvente så mye av dem.

Kan de ikke brenne Magazinet heller? Da hadde det jo vært rett på sak istedet for å fordømme alle som kommer fra samme landet. De er ikke så veldig opplyste i utenrikspolitikk de gutta der. Kvinnene fikk sikkert ikke lov å demonstrere :ler: ...det skal jo sharialover inn der nå ifølge Hamas, så da er det best at kvinnene holder seg hjemme.

Endret av Utenriksmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå ikke de smarteste karene som driver og brenner norske flagg der nede. hadde de satt seg litt inn i saken, og drevet litt kritisk kildegranskning, hadde de funnet ut at det er tidsskriftet Magazinet, med noen få lesere i bibelbeltet, som har trykt disse tegningene. Men vi kan vel ikke forvente så mye av dem.

På samme måte som vi gjerne sier at Hamas er en terrororganisasjon. Hadde vi satt oss litt inn i saken, og drevet litt kritisk kildegranskning, hadde vi jo funnet ut at dét bare er en liten del av Hamas som bedriver slikt tullball og at organisasjonen har gjort og gjør uvurderlig humanitært og annet arbeid.

Men vi kan vel ikke forvente så mye av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et generelt problem med religion, men med den spesifikke religionen islam som har vist seg å være ekstremt voldelig.

Kan de ikke brenne Magazinet heller? Da hadde det jo vært rett på sak istedet for å fordømme alle som kommer fra samme landet. De er ikke så veldig opplyste i utenrikspolitikk de gutta der. Kvinnene fikk sikkert ikke lov å demonstrere  :ler: ...det skal jo sharialover inn der nå, så da er det best at kvinnene holder seg hjemme.

Det er litt morsomt å se folk møte seg selv og sin egen "argumentasjon" i døren med et intervall på fire minutter

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt morsomt å se folk møte seg selv og sin egen "argumentasjon" i døren med et intervall på fire minutter

:ler:

Ta deg litt tid til å lese du er du snill. Det er drapstrusslene jeg sikter til, ikke brenning av diverse. Forøvrig brenner jeg ingenting. Jeg tyr heller til debatt.

Endret av Utenriksmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå ikke de smarteste karene som driver og brenner norske flagg der nede. hadde de satt seg litt inn i saken, og drevet litt kritisk kildegranskning, hadde de funnet ut at det er tidsskriftet Magazinet, med noen få lesere i bibelbeltet, som har trykt disse tegningene. Men vi kan vel ikke forvente så mye av dem.

Ja, vi kan jo si det samme om oss, eller forholder vi oss til flaggbrenningen på samme måte, at det er noen få ekstremister bare, så det er ingenting å bry seg om. Hvorfor da denne tråden og opphetede diskusjonen om det? Min mening er at vi får svar på tiltale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta deg litt tid til å lese du er du snill. Det er drapstrusslene jeg sikter til.

Det gjør du helt sikkert. Uansett møter du deg selv i døren, noe du nok er smart nok til å se hvis du både leser det du har skrevet og faktisk tenker litt over det. Eller mener du at alle muslimer har fremsatt drapstrusler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare noen få luringer - de blir hjernevasket av de religiøse lederene fra barnsben av.

Endret av Utenriksmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan jo si det samme om oss, eller forholder vi oss til flaggbrenningen på samme måte, at det er noen få ekstremister bare, så det er ingenting å bry seg om. Hvorfor da denne tråden og opphetede diskusjonen om det? Min mening er at vi får svar på tiltale.

Nå er det vel ikke så mange som har tatt flaggbrenningen ille opp her på bjerget. Enda. Iallfall ikke hørt om noen boikottaksjon og hjemsendelse av norske ambassadører, og jeg tror heller ikke det vil komme. På tross av drapstrussler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem "de"?

Imamene som trener opp folk til Hellig krig mot "hedninger" mens de lover dem 70 jomfruer i himmelen for å drepe noen ikke-muslimer.

Det er jo mange som har laget artige tegninger av Gud og Jesus uten å ha blitt drapstruet av den grunn.

Endret av Utenriksmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare noen få luringer - de blir hjernevasket av de religiøse lederene fra barnsben av.

Hvem "de"?

Imamene som trener opp folk til Hellig krig mot "hedninger" mens de lover dem 70 jomfruer i himmelen for å drepe noen ikke-muslimer.

Det er jo mange som har laget artige tegninger av Gud og Jesus uten å ha blitt drapstruet av den grunn.

Fint om du kan svare litt mer spesifikt, jeg regner med at du tross alt ikke mener at det bare er imamene som blir hjernevasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg litt tid til å lese du er du snill. Det er drapstrusslene jeg sikter til, ikke brenning av diverse. Forøvrig brenner jeg ingenting. Jeg tyr heller til debatt.

Det står trusler, ikke spesifisert drapstrusler. Med mindre det står i en annet artikkel enn den du henviser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...