Gå til innhold

Dere over 35 år, hva angrer dere på i livet?


Anbefalte innlegg

Er noen ting jeg kunne tenkt på å endre, men da hadde det ikke gjort meg til den jeg er nå og gitt meg mitt eldste barn. Kunne kanskje hatt det mer gøy i studietiden, redd for å komme i en slags 40-årskrise og dumme meg ut på fest da.

Anonymkode: 2dafb...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg ikke satte meg selv mer i respekt og lærte meg å sette grenser da jeg var yngre.  Jeg blir fort usikker på meg selv og redd for å skuffe andre helt ubegrunnet fordi jeg har blitt tråkket så mye på da jeg var ung.  Jeg ønsker å bli tøffere 

Endret av Laraa
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke flyttet med familien da sønnen hadde det vanskelig på skolen. 

Anonymkode: 5708d...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At e ikke skilte meg fra barnefaren når barnet ennå var liten, og han allerede da var en drittsekk. Angrer også på at e ikke flyttet tilbake til hjemlandet når det var mulig. Har stor og støtende familie der, men ville prøve liksom å få det til i Norge. Nå er det for sent, er etablert har, og barnet mitt har et nettverk og trives her vi bor. E i motsetning til det bruker dagene mine på jobb, hjem og trening. Alene, med et par venner som e ser veldig sjelden 🤷‍♀️ sånn går dagene bare i snart 17 år 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg ga dårlige menn for mange sjanser. Jeg skulle ønske jeg forstod for lenge siden at folk som behandler meg dårlig gjør det med vilje.

Anonymkode: 026f7...ad2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg kastet bort hele 20årene på DPS. Skulle ha gitt opp i 20 årene. 

Anonymkode: 038a9...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg ikke har rurt å tro på det når folk har vist meg kjærlighet. Da dytter jeg de unna. Har gått glipp av mange fantastiske mannfolk og forhold på den måten.

Nå er jeg sammen med en dust. Men er redd for å være alene og vet at han aldri kommer til å forlate meg, så..

Anonymkode: 53967...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg brukte alt for lang tid på utdannelse. Burde bare begynnt å jobbe. Hadde tjent mer penger på det i det lange løp.

Anonymkode: 0d3d1...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en alder av 44 år så angrer jeg ikke på noe som helst. Tar alle feil valg jeg har tatt opp igjennom årene som læring og gode erfaringer. Nå midtveis i livet, så tar jeg alle de erfaringene med meg og sørger for å ta best mulig valg fremover. De kommer til nytte😊

Anonymkode: 2fc89...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke tok kontakt med bestemoren min på farsiden og ble ordentlig kjent med henne før hun døde. Det er grunner til at det ble sånn, men skulle så gjerne gått tilbake i tid å snakket med henne.

Anonymkode: 51d51...bdc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 18.09):

At jeg kastet bort hele 20årene på DPS. Skulle ha gitt opp i 20 årene. 

Anonymkode: 038a9...9b8

Nei det skulle du ikke, å du må nok desverre bruke mer tid på dps når du hat sånne tanker. 

Anonymkode: d2464...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke på noe.  Som mennesker flest har jeg gjort dumme ting.  Så kunne jeg tenkt og grublet mye på det, og gremmet meg over hvor dum jeg var.  Men jeg vet at jeg gjorde det jeg trodde var rett og riktig der og da.  Og under de forutsetningene jeg hadde da.  Å angre har ingen hensikt om det ikke er for å lære slik at man unngår å gjøre samme feil igjen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg undertrykte/la lokk på følelsene mine. Dette har i stor grad ødelagt livet mitt. ALDRI gjør som meg!

Anonymkode: 9fdc7...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...