AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #81 Del Skrevet 1. februar 2024 Irak skrev (3 timer siden): Tenker at mine erfaringer har gjort meg til den jeg er idag, og det er jeg takknemlig for 👌. Sikkert mye jeg kunne gjort annerledes..... Så er det mange ting jeg gjerne skulle likt å visst på et tidligere tidspunkt..... Er ikke alt man kan styre dessverre.... Noen ganger er det bare deilig å kunne slippe roret på skuta.... innimellom ihvertfall ❤️. Støtter denne. hadde ting blitt gjort annerledes hadde jeg ikke hatt barna mine eller min nåværende samboer. Det er ting jeg ikke ville vært foruten❤️ jeg har det veldig bra i livet nå Jeg angrer på at jeg lov eksen selvrealisere seg såpass mye da vi var sammen, og at jeg nedprioriterte meg selv så mye. Men jeg fikk mye tid med barna, og den tiden er mye verdt den også🥰 men tapt mye økonomisk på det. Anonymkode: dbc39...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 1. februar 2024 #82 Del Skrevet 1. februar 2024 Angrer på at jeg solgte mine bitcoins for 8 dollar stykket 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #83 Del Skrevet 1. februar 2024 Angrer ikke på noe! Har levd etter mottoet: "Bedre å angre på ting man har gjort, enn angre på ting man ikke har gjort". Og for meg er gjort gjort og spist spist. Ser meg sjelden tilbake og ting er gjerne glemt etter kort tid. Anonymkode: db0d0...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #84 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 29.1.2024 den 21.44): Angrer dere på noen livsvalg og i så fall hva? Har dere forsonet dere med at ting er som det er, eller stresser dere med å få til endringer? Anonymkode: e1258...816 Ikke svært alvorlig men jeg angrer på at jeg stolte på alt helsesøsteren sa når jeg fikk mitt første barn. Først ammet jeg for ofte, så for sjeldent, så for mye... jeg mistet mye kos fordi jeg uroet meg så mye for ammingen. Må også nevnes at helsesøsteren er en barnløs dame i 50-årene. På barn nr 2 kuttet jeg henne ut. Anonymkode: 12b93...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #85 Del Skrevet 1. februar 2024 Angrer på at jeg ikke tok det ene studieåret mitt i utlandet (snart 20 år siden). Nå er det toget gått.. Med to barn som vil bli boende her, så får det bare være. Anonymkode: 0b34b...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #86 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 29.1.2024 den 21.44): Angrer dere på noen livsvalg og i så fall hva? Har dere forsonet dere med at ting er som det er, eller stresser dere med å få til endringer? Anonymkode: e1258...816 Jeg skulle ikke ha giftet meg, jeg skulle ikke fått barn, og jeg skulle ikke kjøpt hus. Jeg skulle vært flinkere med å velge vekk forpliktelser og støy i livet mitt, og fokusert mer på ting som gir energi og livsglede. Jeg har forsonet meg med at livet mitt er viktigere for alle andre enn meg selv, og at det ikke er rom for meg i det livet jeg har valgt. Men det oppleves trist og tomt. Anonymkode: 54323...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #87 Del Skrevet 1. februar 2024 Angrer på at jeg brukte så lang tid (flere år) før jeg fikk ut fingeren og sendte bekymringsmelding til barnevernstjenesten angående et barn jeg var bekymret for. Gjorde det til slutt da, men burde gjort det da jeg så de første tegnene. Anonymkode: d66ac...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #88 Del Skrevet 1. februar 2024 Angrer på at jeg flyttet tilbake til Norge og kjøpte leiligheten jeg bor i nå. Så fort jeg har fått betalt den ut så kommer jeg til å flytte fra Norge for godt. Anonymkode: 75fba...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #89 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Angrer på at jeg flyttet tilbake til Norge og kjøpte leiligheten jeg bor i nå. Så fort jeg har fått betalt den ut så kommer jeg til å flytte fra Norge for godt. Anonymkode: 75fba...e75 Hvor skal du flytte da? Jeg vurderer å flytte utenlands jeg også, men usikker på hvor det lønner seg å bo nå. Anonymkode: fc6c8...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #90 Del Skrevet 1. februar 2024 3 hours ago, Lykkedykker said: Angrer på at jeg solgte mine bitcoins for 8 dollar stykket 😅 Pappa gjorde noe lignende. Han kjøpte Bitcoin i 2014 og solgte like etterpå fordi kollegaene hans sa at Bitcoin bare var tull. I tillegg kunne selvsagt ingen vite på det tidspunktet vite hvor mye Bitcoin kom til å stige. Anonymkode: c3a87...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #91 Del Skrevet 1. februar 2024 Angrer på at jeg ikke skaffet meg en utdannelse Anonymkode: 4a1ee...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #92 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 29.1.2024 den 21.44): Angrer dere på noen livsvalg og i så fall hva? Har dere forsonet dere med at ting er som det er, eller stresser dere med å få til endringer? Anonymkode: e1258...816 Det meste 🙃 Anonymkode: ee3ae...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #93 Del Skrevet 1. februar 2024 Angrer på at jeg festet bort og shoppet vekk alle penger.sparte ikke ei krone før jeg var nærmere 30 år.ingen bsu,nada.. Hadde kunnet vært gjeldsfri tidlig om jeg hadde vært litt mere ansvarlig som ung. Men men..hadde det innmari gøy da💃 Anonymkode: f521b...d75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. februar 2024 #94 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Angrer på at jeg festet bort og shoppet vekk alle penger.sparte ikke ei krone før jeg var nærmere 30 år.ingen bsu,nada.. Hadde kunnet vært gjeldsfri tidlig om jeg hadde vært litt mere ansvarlig som ung. Men men..hadde det innmari gøy da💃 Anonymkode: f521b...d75 Ikke angre på at du hadde det gøy i 20 årene. Det kommer du IKKE til å angre på når du sitter i godstolen som 90 åring 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #95 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvor skal du flytte da? Jeg vurderer å flytte utenlands jeg også, men usikker på hvor det lønner seg å bo nå. Anonymkode: fc6c8...1d2 Jeg vurdere Australia 🙂 Bodde i Spania først 🙂 Anonymkode: 75fba...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #96 Del Skrevet 1. februar 2024 At jeg ble for lenge i første "voksen jobb". Ellers hadde jeg det svinmoro i 20 åra med "utagerende festing" ogvdet angrer jeg ikke et sekund på. Anonymkode: 650df...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #97 Del Skrevet 1. februar 2024 Skolevalget. Anonymkode: f613a...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #98 Del Skrevet 1. februar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skulle ikke ha giftet meg, jeg skulle ikke fått barn, og jeg skulle ikke kjøpt hus. Jeg skulle vært flinkere med å velge vekk forpliktelser og støy i livet mitt, og fokusert mer på ting som gir energi og livsglede. Jeg har forsonet meg med at livet mitt er viktigere for alle andre enn meg selv, og at det ikke er rom for meg i det livet jeg har valgt. Men det oppleves trist og tomt. Anonymkode: 54323...7e9 Jeg skulle gjerne giftet meg og fått barn, men fikk det aldri. Nå er livet stusselig og inneholder ikke noe. Jeg råder deg være takknemlig for det du har. Tror du det ville vært noe bedre uten de forpliktelsene i livet? Kan du ikke snakke ut i forholdet du er i og med barn, om psykisk helse og det å ha det bra. Barna og den du er gift med har det heller ikke bra om du ikke har det bra. Tenk langsiktig Anonymkode: f613a...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #99 Del Skrevet 1. februar 2024 Jeg angrer på at jeg bekymret meg så mye i 20-årene. Jeg skulle ha gitt mer blaffen, flørtet mer og ikke tenkt på om jeg kom til å finne noen å etablere meg med. Anonymkode: 96e0b...18e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 1. februar 2024 #100 Del Skrevet 1. februar 2024 Jeg skulle ønske at jeg hadde vært modigere i kjærlighetslivet, og turt å ta initiativ når jeg var interessert i noen eller forelsket. Det gjelder særlig én som jeg kjente tidlig i 20-åra som jeg aldri har klart å glemme, men også seinere. Dessverre er jeg fortsatt like redd og usikker, og tør ikke vise interesse. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå