AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #21 Del Skrevet 29. januar 2024 Angrer på ganske mye egentlig. Har gjort mye dumt, men prøver å rette opp i enkelte ting nå. Klarte til slutt å ta en bachelor og nå tar jeg et masterstudium jeg tenkte det var utenkelig for meg å komme inn på. Blir ferdig utdannet når jeg er 37 og håper jeg endelig får en skikkelig jobb Anonymkode: d0777...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #22 Del Skrevet 29. januar 2024 Angrer på at jeg ikke studerte medisin. Men jeg har funnet en jobb jeg gleder meg til å gå til hver dag, så det er ikke noe stort savn. Angrer på at jeg ikke prøvde å bo i England. Anonymkode: ff7db...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #23 Del Skrevet 29. januar 2024 Angrer på at jeg fikk barn. Det er noe jeg aldri sier og jeg prøver å gjøre det beste jeg kan med situasjonen men jeg fikk barn mest pga ytre press og morsrollen er noe jeg aldri har blitt komfortabel med. Anonymkode: 79053...4f5 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #24 Del Skrevet 29. januar 2024 Angrer på at jeg ikke gikk til tannlegen som student. Angrer også litt på at jeg ikke reiste på utveksling på studiet, hadde plan om å gjøre det, men brått var jeg gravid og mistet lysten. Burde dratt tidligere i studieløpet. (Men dette valget var jo lurt da jeg tok det. Det med tannlegen var kun idiotisk). Anonymkode: 350a1...128 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #25 Del Skrevet 29. januar 2024 Kan vel ikke si angrer, for det var ikke et valg, men var alvorlig syk en periode i slutten av tenårene og det fikk konsekvenser for starten av voksenlivet. Men ga livserfaring. Jeg hadde nok valgt et yrke som ga bedre lønn hvis jeg hadde frisk. Heldigvis trives jeg veldig godt i yrket og har fått meg en fin familie. Kanskje jeg hadde levd livet litt mer også hvis jeg ikke hadde blitt syk. Anonymkode: 75fa5...0a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #26 Del Skrevet 29. januar 2024 angrer på at jeg ikke skjønte hvor ekstremt useriøse enkelte folk er. blir så sykt flau på deres vegne. at de bruker så mye energi på at andre skal bekrefte deres virkelighet. herregud. Anonymkode: 5029c...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #27 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg angrer på at jeg giftet meg og på at jeg lot meg utnytte økonomisk. Jeg prøver å ikke la bitterheten vinne, men det er vanskelig noen ganger. Anonymkode: cf189...c9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 29. januar 2024 #28 Del Skrevet 29. januar 2024 At jeg fulgte veien foreldrene mine hadde planlagt for meg av utdannelse og studier, istedenfor å ta jobben jeg ble tilbudt! ! Har alltid hørt på og fulgt foreldrene mine sine ønsker om utdannelse, har bachelor i Dok.vit og historie, men studier gav meg ingen glede bare sorg , stress . Var den snille lydige datteren som adlød foreldrene sine Har det helt greit nå har fått asperger diagnose, er delvis ufør jobber i kantine, har en flott mann og to prakfulle barn! Så jeg skal vel egentlig ikke klage! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #29 Del Skrevet 29. januar 2024 At eg ikkje lærte meg russisk! Anonymkode: a6fd7...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 29. januar 2024 #30 Del Skrevet 29. januar 2024 Alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #31 Del Skrevet 29. januar 2024 At jeg ikke deo fra eksmannen tidligere og skaffet meg en ny partner som ville ha flere barn. At han forpestet livet mitt de siste årene. Anonymkode: 55cdb...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #32 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg angrer på noe jeg gjorde da jeg var veldig ung. Det såret mange, og ødela en relasjon som betydde mye for meg. Samtidig formet det meg som menneske og har ført til at jeg resten av mitt liv har ønsket å glede andre og gjøre godt. Jeg innså også etter hvert at jeg var så ung på det tidspunktet at evnen til å tenke konsekvens ikke var fullt utviklet. I tillegg ba jeg alle parter om unnskyldning og gjorde opp for meg så langt det lot seg gjøre. Jeg skulle likevel ønske det aldri hadde skjedd. (Dette høres kanskje mer dramatisk ut enn det var, men for meg, i den alderen, var det helt krise). Jeg angrer også på at jeg ikke klarte å gi enkelte gode menn en sjanse. Det hadde med min egen dårlige selvtillit og skepsis å gjøre. I dag er jeg alene, og jeg har bare meg selv å "takke". Anonymkode: 8b454...6d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #33 Del Skrevet 29. januar 2024 Ååååh ja, jeg angrer på mye! Dveler sjeldent over fortiden, men ser at jeg helt klart kunne gjort ting bedre. Det værste er at jeg egentlig visste hva jeg skulle gjøre, jeg bare turte ikke stole på intuisjonen. Angrer på at jeg ikke gikk i terapi, for det ekstremt lave selvbildet mitt. Angrer på alle mine tidligere forhold, hvor jeg ikke gikk tidligere, da ting begynte å gå galt. Hvorfor ble jeg så lenge?? Angrer spesielt på at jeg gav min siste eks så mye tid på å prøve å finne ut av om han ville ha barn eller ikke. Nå er det nesten for sent for meg... Angrer på at jeg brydde meg om så mye, og lot ting gå sånn innpå meg. At jeg ikke brukte tiden min på ting som gjorde meg glad og lykkelig. Anonymkode: 3a7c4...656 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 29. januar 2024 #34 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg har tatt mange gale valg i livet som jeg tenker over nå og kan så lett tenke: WTF 🤯🤯🤯 *det der er jo helt krise*.... Viss jeg ser valgene og episodene enkelt sett.. Det er valg og handlinger som jeg med den kunnskapen og den erfaringen jeg har i dag ikke ville tatt om igjen om jeg skulle gjort det igjen. Men hva kom egentlig først av høna og egget? For samtidig i etterpåklokskapens navn så er jeg den jeg er mye pga de valgene jeg har tatt. De rette, de gale, de spinnville... valg og handlinger som har laget permanente arr på insiden.. Og den jeg er i dag er jeg faktisk rimelig fornøyd med, jojo for all del: garantert forbedringspotensiale her og der, men samlet sett: OK+, og jeg tror nok ikke livet hadde vært så mye bedre om jeg tok andre valg. Livet ville vært anerledes, men jeg tror kanskje ikke nødvendigvis bedre. Og så tenker jeg at om 35 + år til så kommer jeg nok til å kanskje gjøre de samme refleksjonstankene igjen. Forhåpentligvis litt klokere men aldri utlært😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 29. januar 2024 #35 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg angrer på at jeg har hørt på og fulgt min mors råd. At jeg ikke har anmeldt vold, neddoping, stalking og incest. Jeg angrer at jeg ikke gikk lengre i å kun akseptere fast stilling etter endt utdannelse, og at det tok noen år før både jeg og X-en hadde mot nok til å finne ut av at vi ikke hadde felles fremtid. Jeg angrer på alle de timene jeg har vært til psykolog og alle tråder om «røde flagg» på damer jeg har lest. Jeg angrer på at jeg ikke fikk en hel haug med barn og at jeg syntes det var upassende å søke kontakt med fetteren til min første kjærest. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 29. januar 2024 #36 Del Skrevet 29. januar 2024 At jeg ikke tok den utdannelsen som jeg hadde lyst å ta etter VGS. Turte ikke flytte til en fremmed by helt alene, og flyttet heller dit vennene mine dro. Dumt, dumt, dumt... Angrer også på at jeg sløste bort studielån på å gå på folkehøyskole. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 29. januar 2024 #37 Del Skrevet 29. januar 2024 skreppamedleppa skrev (7 minutter siden): Jeg har tatt mange gale valg i livet som jeg tenker over nå og kan så lett tenke: WTF 🤯🤯🤯 *det der er jo helt krise*.... Viss jeg ser valgene og episodene enkelt sett.. Det er valg og handlinger som jeg med den kunnskapen og den erfaringen jeg har i dag ikke ville tatt om igjen om jeg skulle gjort det igjen. Men hva kom egentlig først av høna og egget? For samtidig i etterpåklokskapens navn så er jeg den jeg er mye pga de valgene jeg har tatt. De rette, de gale, de spinnville... valg og handlinger som har laget permanente arr på insiden.. Og den jeg er i dag er jeg faktisk rimelig fornøyd med, jojo for all del: garantert forbedringspotensiale her og der, men samlet sett: OK+, og jeg tror nok ikke livet hadde vært så mye bedre om jeg tok andre valg. Livet ville vært anerledes, men jeg tror kanskje ikke nødvendigvis bedre. Og så tenker jeg at om 35 + år til så kommer jeg nok til å kanskje gjøre de samme refleksjonstankene igjen. Forhåpentligvis litt klokere men aldri utlært😅 Men hva angrer du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 29. januar 2024 #38 Del Skrevet 29. januar 2024 Tror ikke jeg angrer på enkeltting. Jeg har jo lært av feilene mine, og den lærdommen er nyttig nå i godt voksen alder. Men om jeg visste da, det jeg vet i dag.. Da ville jeg satset på det som alltid har interessert meg. Gjort noe ut av de evnene jeg har, mens det fortsatt var mulig. Jeg tror jeg kan si at jeg angrer på at jeg ikke var mer glad i meg selv som ung. At jeg ikke så hvor dyktig og talentfull jeg var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 29. januar 2024 #39 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Angrer dere på noen livsvalg og i så fall hva? Har dere forsonet dere med at ting er som det er, eller stresser dere med å få til endringer? Anonymkode: e1258...816 Anonym11223344 skrev (1 minutt siden): Men hva angrer du på? Jeg har forsonet meg, som jo også var et av alternativene som ble skissert i hi. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #40 Del Skrevet 29. januar 2024 At jeg har sløst bort helse og penger på noe som ikke har vært bra for meg. Anonymkode: e9d90...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå