Gå til innhold

Respekterer dere helligdagsfreden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det gir jeg beng i. Og det gjør generelt naboer og hvis noe skal gjøres. Veldig sjelden jeg bråker, men tenker aldri over hvilken dag det er. 

Anonymkode: 5ff18...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere som er så opptatt av at alle skal være stille på søndager/helligdager; kjører dere bil på disse dagene? Bilstøy etc er det jeg synes er mest irriterende, selv om jeg bor på landet. 

Anonymkode: 42e43...236

Ja, selvsagt, om jeg skal noe sted som ikke er i gangavstand. Elbilen min lager ikke noe lyd, så hva har dette med spørsmål om helligdagsfred å gjøre? 

Anonymkode: a2c97...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ingen regel uten unntak.  

Vi planlegger å gjøre støyende aktiviteter på lørdager. Også da vi pusset opp hele huset. 

Men om det for eksempel bare er meldt tørt vær på søndag, og vi skal reise bort i flere uker på mandag, så klipper jeg plenen. Det tar kun 15 min og jeg venter i så fall til litt utpå dagen. Nå er akkurat plenklipping et litt dårlig eksempel fordi vi lever veldig bra med langt, uklippet og bievennlig gress, men dere skjønner greia. Å kappe en enkelt hylleplate er kanskje et bedre eksempel. Noen ganger må man bare gjøre det som er gjennomførbart på den tiden man har. 

 

Anonymkode: 722ac...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ringte akkurat politiet angående en nabo som har tatt frem motorsaga. Det skjer nesten hver søndag og helligdag… på tide med en bot.

Anonymkode: 9dc6c...9cf

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør vi

Anonymkode: 6b30c...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig gjør jeg det.

Anonymkode: 6720d...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bråker aldri, helligdag eller ikke. Skulle ønske jeg var min egen nabo 🤩

Anonymkode: 9b6cb...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...