Gå til innhold

71˚ nord team kjendis - 2024


Fjugur

Anbefalte innlegg

Minst kjente Sundby bror....her må det være noen bokstaver og vel så det. Makan til snodig type.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg som synes de siste episodene har vært gørrkjedelige? Lider meg gjennom dem, bare for å komme «ajour» og ser mer på telefonen enn programmet 😅 Men er kanskje alltid sånn i disse klatreetappene, når jeg tenker meg om. Synes de blir for langdryge. Blir langtekkelig å se en steinvegg i evigheter og synes deltakerne gjentar seg selv. (Åå, her var det vanskelig å finne fotfeste, typ.) Det er sikkert majestetisk og flott for dem, men føler det forsvinner gjennom skjermen. Ser liksom bare grått og trist og steinete ut… Kanskje det bare er meg som ikke helt skjønner fascinasjonen for alle denne klatringen. Jeg synes for så vidt  også det er altfor mye skog-skog i det siste sesongene. Ingen utsikt, bare traktorveier og trær. Savner sjø, vidde og mer variasjon i terrenget. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Cookiesandcream said:

Er det bare meg som synes de siste episodene har vært gørrkjedelige? Lider meg gjennom dem, bare for å komme «ajour» og ser mer på telefonen enn programmet 😅 Men er kanskje alltid sånn i disse klatreetappene, når jeg tenker meg om. Synes de blir for langdryge. Blir langtekkelig å se en steinvegg i evigheter og synes deltakerne gjentar seg selv. (Åå, her var det vanskelig å finne fotfeste, typ.) Det er sikkert majestetisk og flott for dem, men føler det forsvinner gjennom skjermen. Ser liksom bare grått og trist og steinete ut… Kanskje det bare er meg som ikke helt skjønner fascinasjonen for alle denne klatringen. Jeg synes for så vidt  også det er altfor mye skog-skog i det siste sesongene. Ingen utsikt, bare traktorveier og trær. Savner sjø, vidde og mer variasjon i terrenget. 

Jeg lar også bare klatreepisodene gå i bakrgrunnen mens jeg gjør andre ting. Det er kanskje nye deltagere og forskjellige fjell, men innholdet er repeterende og kjedelig. Kunne vært hvem som helst på et hvilket som helst fjell.
Programmet har gått i såpass mange sesonger nå at for å fenge meg må de få med særdeles underholdende deltagere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, litt mye av dette programmet går i bakgrunn når det er slike trege episoder. Mer gøy når det er slit, og de måker gjennom brennesle au-au, ja nå står vi i det-au-au (linnea lider for kjærligheten).

Moro at Frank Løke igjen kom inn og visste at uansett hvem han må dra på så vinner han, og at han fortsatt bærer all bagasjen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper også over klatreepisoden i år, synes de ofte er veldig lange uten mye innhold 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VXL100 skrev (1 time siden):

Enig, litt mye av dette programmet går i bakgrunn når det er slike trege episoder. Mer gøy når det er slit, og de måker gjennom brennesle au-au, ja nå står vi i det-au-au (linnea lider for kjærligheten).

Moro at Frank Løke igjen kom inn og visste at uansett hvem han må dra på så vinner han, og at han fortsatt bærer all bagasjen. 

Action-Frank 💪👏😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bli vel mye detaljer fra selve øvelsene ja . 

Det er vanskelig å få jevne konkurranser og det er jo nesten gitt på forhånd hvordan det går - da trenger man ikke å ha for mye fra de.  Dette siden nivået på parene er ganske ulike - to topptrente gutter kontra 2 influencere av begge kjønn hvor de vel ikke er kjempespreke selv om hun er PT . Løke søstrene er jo topptrente men damer er jo i utgangspunktet svakere fysisk enn menn

Jeg synes det er gøy å se litt samspillet mellom de i parene men også på tvers, mener jo det var mer fra campene før 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig, de kjedeligste episodene er de som inneholder klatring eller repellering!

Ofte er det flere episoder i løpet av en sesong også. Utrolig kjedelig å se på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mye bedre å se på klatring enn kjendiser som handler på Joker, pusser tenna og løser rebus i byer. Mye heller fin natur! Syns de var på en skikkelig spektakulær tur sist :)

Hadde klikka om jeg var Hanna. To kilometer før mål må han stå en time og skifte til hennes tørre klær og HENNES tørre sovepose som han brukte klissvåt og naken om jeg forstod det rett? Han hadde sikkert blitt litt varmere om han hadde giddet å ta i litt og gjøre en innsats de siste kilometerne i stedet for å stå og tvære ut tida. Helt utrolig lite selvinnsikt også, han tror alltid at de skal gjøre det skikkelig bra. Og så i neste episode hvor de bytta lag så man at han hadde enormt mye mer respekt for han sundby-broren, han kunne komme med tilbakemeldinger uten å bli avfeid. Hanna så også ut som koste seg så mye mer når hun fikk være på lag med noen som ikke bare prøvde å overkjøre henne og som ikke skulle ta pauser hele tida. 

Heier på Linnea og Emil, syns det er sjukt imponerende av Linnea å henge med mot Løke og Sundby-duoene. Og attpåtil med skadet fot.

Løkesøstrene er veldig koselig å følge med på, men blir litt sliten av Sundbybrødrene, forventer at en av dem skal jokke på et tre når som helst fordi det er så viktig å være machomannemann 😂

Endret av Dragonfly84
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner Hanna Martine å irritere....stemmen hennes høres over alt, alltid. 😩

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (På 29.1.2024 den 10.07):

Fatter ikke at det skulle være så vannskelig for folk å rangere de kommunene etter høyeste punkt. Listen er jo veldig enkelt:

1 Lom
2. Dovre
3. Tinn
4. Lillehammer
5. Hamar

Tja. Jeg vil kanskje si at de tre første er "nasjonal geografi"-kunnskap siden det er snakk om tre av våre ikoniske fjell, mens å rangere Hamar og  LIllehammer etter høyeste punkt krever litt "lokal geografi"- kunnskap, og dermed ikke "veldig enkelt"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti T Usen skrev (33 minutter siden):

Tja. Jeg vil kanskje si at de tre første er "nasjonal geografi"-kunnskap siden det er snakk om tre av våre ikoniske fjell, mens å rangere Hamar og  LIllehammer etter høyeste punkt krever litt "lokal geografi"- kunnskap, og dermed ikke "veldig enkelt"

Forsåvidt men var jo flere av dem som IKKE klarte en eneste av dem riktig. Tror særlig Lom bøy på størst problemer. De klarte jo ikke å plassere det på kartet engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (9 minutter siden):

Forsåvidt men var jo flere av dem som IKKE klarte en eneste av dem riktig. Tror særlig Lom bøy på størst problemer. De klarte jo ikke å plassere det på kartet engang.

100% enig. Men dessverre er jeg ikke overrasket. Geografikunnskapene hos "TV-personligheter" er som i befolkningen ellers: Skremmende lav.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker klatreetappene. Denne gangen var det helt sykt! Satt med hjertebank og ble svimmel. Der var de tøffe alle, litt av en rute. Nydelig utsikt.

Jeg synes det mest kjedelige er parterapi. Men det var heldigvis korta ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.... måtte le av redigeringen og klippingen rundt seansen med Linnea og Emil som fisket fra båt, hvorpå hun sa han "forandret helt personlighet" 😂
Også artig å se han Snorre/Sondre (?), ene Sundby-broren få litt småhetta da de la i vei i kajakker... gleder meg til søndagens episode i alle fall 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bjeffingen til Emil, som han tidvis avslutter med et babe/baby.. jeg hadde klikket 😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At Emil ikke svømmer bak den båten i løpet av etappen er et under. For et slitsomt og vanvittig usjarmerende menneske. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig Emil, men i dagens episode var han skikkelig uspiselig 😅 Ære være Linnea som klarer å holde roen. Jeg hadde klikket. Og når han sier noe lignende «dette går bra, baby. Vi er flinke! KAN DU SVARE?!?» Jeg dauer 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (1 time siden):

Den bjeffingen til Emil, som han tidvis avslutter med et babe/baby.. jeg hadde klikket 😅

Enig. Kjenner jeg får traumatisk angst av å se og høre hvordan han kjefter og durer på med et agressivt kroppsråk. De er nygift, og bare vært sammen i 1,5 år. Jeg hadde ikke trodd at Linnea fant seg i en slik mann, hun er som en skygge av seg selv. Ellers bare trakker han av gårde i full fart, hun løper sliten etter han, selv om hun febrilsk  prøver å si at hun ikke har fysikk til det. Og inne i den frekke glefsingen hans kommer baby, og jeg elsker deg. Kan dette forholdet vare??
Ellers sjukt urettferdig av produskjonen at noen måtte bruke Sup på denne måten. Klart de ikke har sjans.  

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (13 timer siden):

Liker egentlig Emil, men i dagens episode var han skikkelig uspiselig 😅 Ære være Linnea som klarer å holde roen. Jeg hadde klikket. Og når han sier noe lignende «dette går bra, baby. Vi er flinke! KAN DU SVARE?!?» Jeg dauer 😂

Haha, enig! Aldri sett noen gå så fort fra godsnakking til bjeffing 😂 og så den klassiske "JEG ER IKKE SUR!!" 😂

Syns det er så rart etter å ha sett den søvnserien til Linnea. For maken til tålmodig mann, som holdt ut gråting og panikk natt etter natt og var bare støttende hele veien. Men med en gang konkurranseinstinktet hans slår inn blir han en helt annen, tydeligvis!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...