Gå til innhold

71˚ nord team kjendis - 2024


Fjugur

Anbefalte innlegg

Lette, men fant ingen tråd om dette… ingen som følger i år? 
Artige lag, men jeg synes så synd på Ma…(hva heter han igjen?), makkeren til Hanna i alle fall. Hun skravler søren meg i ett sett! 
Han er sliten, og hun vil hjelpe… prater og prater, spør hva hun kan gjøre for å hjelpe. Han vil jo bare at hun skal holde kjeft! 🤣🤣

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lagene er: 

Sundby-brødrene, Martin og Sondre
Linnea Myhre og Emil Gulkild (?)
2 av søstrene til Frank Løke (håndballspillere)
Og så Hanna og Magan (aner ikke hvem/hva de er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt rart at det ikke er en tråd, men er vel ikke så mye å diskutere heller egentlig. I hvertfall ikke når det er noenlunde velfungerende "par". Egentlig burde de jo bare hatt duoer som er fremmed for hverandre, men da hadde det vel kanskje lagt litt nære ordinære 71 igjen 🤷‍♀️

Og ja, Hanna Martine, når noen har bedt om litt stillhet så kan det være greit å oppfylle det ønsket - om så bare to minutter 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna Martine i gårdagens episode.....😡 Er det mulig å "næge" så vanvittig? Irriterende dame!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred så kvasi-macho disse sundby-brødrene er. Klarer ikke én setning uten å skryte av hvor fort dem går, sterke dem er bla bla. 
 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (6 timer siden):

Hanna Martine i gårdagens episode.....😡 Er det mulig å "næge" så vanvittig? Irriterende dame!

Jeg hadde klikka i vinkel tror jeg...🤣

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker konseptet men synes det er så synd at det er så ujevne lag. Vet jo fra første sekund hvilket lag som ryker først og hvilket som vinner, Så det eneste spennende er å se hvem som kommer på andre og tredje av Løke og Gukild/Myhre.

Tenk om de heller kunne satt sammen en sterk og en litt mindre sterk på hvert lag.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna er da ingenting i forhold til Emil Gukild... Gud bedre for et masete og frekk type. Hadde klikka i vinkel om typen min hadde snakka sånn til meg som har gjør til Linnea 😏

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Linnea og Emil, synes det er veldig gøy å følge dem. Emil er uten tvil en forsvarsmann 😆 Liker også Sundby-brødrene, synes de har en morsom dynamikk.

Tolerer ikke Magan, synes han er sutrete og passiv-aggressiv samtidig som han prøver å late som at han e så chill og positiv. Han virker skikkelig falsk. Han sier "nå gønner vi på" 50 ganger samtidig som han ligger i en kano å ror med armene over hodet... 😆

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (14 timer siden):

Hanna Martine i gårdagens episode.....😡 Er det mulig å "næge" så vanvittig? Irriterende dame!

Jeg skjønner henne faktisk litt jeg altså. Det er jo ikke akkurat mye driv og teft i han Magan. Han roter med kartet i en tidligere episode og sender dem ned masse bakker som de må sykle opp igjen, og han legger skylden på dem begge selv om det faktisk var hans skyld. Han tåler ikke motgang og slækker av så fort noe går han i mot.. Og han padler jo ikke? Det går ikke fremover. Ja han datt i vannet, men Hanna er tilbake i konkurransen etter å ha vært ute pga sykdom, uten å klage. Magan er mer opptatt av komfort liksom. Det er en konkurranse, klart Hanna vil videre. Hun er nok stressa av hele fyren og det får kanskje ikke frem det beste i henne.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger en tråd om denne serien !   🙂

 

Linnea og Emil småkjekler men tror de fungerer bra som par. Han har jo veldig konk.instinkt - hun ikke sååå mye men vil nok også veldig gjerne vinne. Ikke de fysisk sterkeste men flinke til mye annet bla. navigering

Sundbybrødrene er jo morsomme. Spreke menn ikke så bra på alt annet

Løkesøstrene er jo morsomme - spreke og sånn passe på alt annet. Har mye konk.inst. men er litt avslappet og ikke så stresset som de 2 ovennevnte parene 

Magan og Hanna Martine - kjenner ikke de fra før.  Veldig forskjellig fysisk og ikke minst mtp. innstilling til konkurranse. Magan har en rimelig slapp holdning til det hele og jeg skjønner godt at HM blir irritert. Synes jo hun har prøvd å være litt forsiktig hvertfall til å begynne med - prøver å få han til å få ræva i gir. Kan jo se ut om m det blir litt mer krangling mellom de 2 

 

Tror vel Sundbybrødrene kommer til å vinne fordi de er fysisk sterkest og vil vinne dette. 

Usikker på hvem som kommer som nummer 2 - kanskje Løkesøstrene for de kommer til å få bedre dreis på navigeringen etterhvert. I sum har de bedre fysikk enn Linnea og Emil 

M og HM kommer sist ........ 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Linnea og Emil, og jeg synes de utgjør et fint par... de gjør hverandre gode, tross småkjekling virker det som. 
Brødrene er jo virkelig noe for seg selv, og moro at de bommer på navigeringen stadig vekk. 
Jeg liker parene i år... aner ingenting om Løkesøstrene, men de virker jo ganske så normale - i motsetning til Frank 😂 (håper ikke han blir med så lenge, er vel bare for denne etappen?). 
Hanna og Magan kjenner jeg overhodet ikke noe til og må si meg enig med den over som skjønner noe av frustrasjonen til Hanna også, han sier han gir jernet, men gjør ... virkelig ikke det!  Hvorpå hun tjatrer høl i hodet på han og maser noe sykt, hahahahaha!!! 😂🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (1 minutt siden):

Hanna og Magan kjenner jeg overhodet ikke noe til og må si meg enig med den over som skjønner noe av frustrasjonen til Hanna også, han sier han gir jernet, men gjør ... virkelig ikke det!  Hvorpå hun tjatrer høl i hodet på han og maser noe sykt, hahahahaha!!! 😂🤣

Lett for henne å være fresh etter å ligget to dager med massasje, masse mat, hvile og dulling om å bli med videre etter at hun var så sliten. Han hadde syklet, løpt og jaget på i to dager, og så kommer hun med det jævlig maset sitt. Ikke rart han ble sliten, for han virker som en veldig tolerant og høflig kar. Skulle ønske han bare brølte; - HOLD KJEFTEN DIN I 5 SEKUNDER!

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker serien, morsomme deltakere å følge også i år. Men synes det blir litt for ujevnt med tanke på konkurransen når tre par er så mye bedre enn det siste paret. De er jo også eneste paret som ikke kjenner hverandre fra før, så ikke rart det er vanskeligere for dem. Skjønner at Magan er sliten, han er vel den eneste som er langt utenfor sitt vante element. Gøy når han sier at han gønner på, mens han ligger og padler 🤣

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VXL100 skrev (3 timer siden):

Lett for henne å være fresh etter å ligget to dager med massasje, masse mat, hvile og dulling om å bli med videre etter at hun var så sliten. Han hadde syklet, løpt og jaget på i to dager, og så kommer hun med det jævlig maset sitt. Ikke rart han ble sliten, for han virker som en veldig tolerant og høflig kar. Skulle ønske han bare brølte; - HOLD KJEFTEN DIN I 5 SEKUNDER!

Ja, hun følte seg sikkert veldig fresh og opplagt etter 4 dager med omgangssyke... 🙄

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VXL100 skrev (3 timer siden):

Lett for henne å være fresh etter å ligget to dager med massasje, masse mat, hvile og dulling om å bli med videre etter at hun var så sliten. Han hadde syklet, løpt og jaget på i to dager, og så kommer hun med det jævlig maset sitt. Ikke rart han ble sliten, for han virker som en veldig tolerant og høflig kar. Skulle ønske han bare brølte; - HOLD KJEFTEN DIN I 5 SEKUNDER!

Hvor i all verden har du det fra at hun har ligget i 2 dager å blitt dulla med? Hun var jo åpenbart veldig dårlig, men stod på helt til det sa stopp. Og alle som har hatt feks omgangssyke vet hvor jævla redusert man blir i etterkant, så at hun er tilbake i konkurransen er jo en bragd i seg selv. Jeg sliter med å komme med tilbake til en vanlig rolig hverdag etter sykdom.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tøttaa skrev (På 26.1.2024 den 22.10):

Jeg skjønner henne faktisk litt jeg altså. Det er jo ikke akkurat mye driv og teft i han Magan. Han roter med kartet i en tidligere episode og sender dem ned masse bakker som de må sykle opp igjen, og han legger skylden på dem begge selv om det faktisk var hans skyld. Han tåler ikke motgang og slækker av så fort noe går han i mot.. Og han padler jo ikke? Det går ikke fremover. Ja han datt i vannet, men Hanna er tilbake i konkurransen etter å ha vært ute pga sykdom, uten å klage. Magan er mer opptatt av komfort liksom. Det er en konkurranse, klart Hanna vil videre. Hun er nok stressa av hele fyren og det får kanskje ikke frem det beste i henne.

Helt enig. Jeg hadde klikka om jeg var på lag med Magan. Sykt frustrerende å ville gi alt, mens den du har på lag er verdens mest chille fyr, som virkelig IKKE gir like mye som deg selv, og ikke tåler å ha det ubehagelig. Men som selv tror han kan og vet alt. 

Hanna er jo en solstråle, jeg hadde elska å hatt henne på laget mitt! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt mer info i dag skjønner jeg frustrasjonen til HM, haha. Synes utrolig synd på Linnea som faktisk går på tur med beinbrudd! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at de blandet lagene! Men blir nok ikke å se på så mye tror jeg, har sykt høydeskrekk og blir uvel av å se slikt.
Blir litt scrolling på KG nå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at det skulle være så vannskelig for folk å rangere de kommunene etter høyeste punkt. Listen er jo veldig enkelt:

1 Lom
2. Dovre
3. Tinn
4. Lillehammer
5. Hamar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...