norw Skrevet 24. januar 2024 #141 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå snakket jeg om venninner av meg i stad som opplever å bli valgt bort. Jeg har blitt spammet ned på Tinder med forespørsler om å pule, og syns det er direkte ubehagelig å være der - det er ikke alle av oss som er interessert i å ligge rundt. Jeg trenger å ha følelser for mannen for å ha sex, og jeg trenger at han er glad i meg også. Anonymkode: ec15e...df6 Men det er jo ikke det dette handler om. Som jeg var inne på tidligere stiller det seg helt annerledes om man begynner å se etter kjærestekvaliteter, noe varig osv.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #142 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (2 minutter siden): Kall dem noe annet da. Elitemenn er ganske beskrivende. Kanskje de 20 % mest attraktive, eller færre. De som får flere titalls likes iløpet av en uke, de som kan ha sex iløpet av inneværende uke osv. Så 20 prosent av menn kan ha sex iløpet av inneværende uke, og 100 prosent kvinner. Hvor har du dette fra? Og dette må jo avhenge av en viss innsats. Poenget om at menn sliter mer på tinder er helt reellt, men dette begynner å bli dumt. Anonymkode: 3c961...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #143 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (1 minutt siden): Men det er jo ikke det dette handler om. Som jeg var inne på tidligere stiller det seg helt annerledes om man begynner å se etter kjærestekvaliteter, noe varig osv. Det handler om at du er altså grovfingra og overdriver når du snakker om forskjeller, i faktisk så stor grad at det regelrett blir FEIL. Anonymkode: 3c961...a7c 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #144 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (2 minutter siden): Men det er jo ikke det dette handler om. Som jeg var inne på tidligere stiller det seg helt annerledes om man begynner å se etter kjærestekvaliteter, noe varig osv. Nei. Mange kvinner ser ikke noe poeng i sex uten følelser. Og da skal de ikke ha sex. Da har de heller ikke mulighet for å "få sex i morgen", hvis de ikke finner noen mann å få følelser for i morgen. Det er ikke en mulighet hvis du ikke kan bruke den. Anonymkode: f4a15...1fe 2
norw Skrevet 24. januar 2024 #145 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ifølge statistikken vil menn flest ha unge, sylslanke og pene damer. Nei, det er ikke det samme. Ekle menn er innpåslitne menn, fulle menn og urenslige menn. Det har ingenting med utseendet å gjøre. Vi tenner ikke på slike menn, så hvorfor skal vi ha sex med noen vi ikke tenner på? Bruker du å gjøre det selv? Jeg har sveipet på jevnbyrdige menn på Tinder da jeg var singel, fikk 5 matcher på en uke, og flere av dem bodde i en viss avstand fra meg. To av dem var pervoer, da mener jeg skikkelig over kanten-pervoer. Jeg var også på byen, og kom hjem med uforrettet sak hver gang. Menn med 3 i promille som spyr, sjangler og ikke klarer å gjøre rede for seg er ikke en aktuell sexpartner, blant annet fordi det er ulovlig å ha sex med så å si bevisstløse mennesker. Anonymkode: f4a15...1fe Nei, menn flest vil ikke ha syltynne damer. Hva man vil ha og hva man nøyer seg med er uansett to vidt forskjellige ting. Ja, ekle er hakket verre enn mindre pene, men om hygienen er ok i det minste har man tilgang på flust av menn om formålet er sex.
norw Skrevet 24. januar 2024 #146 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så 20 prosent av menn kan ha sex iløpet av inneværende uke, og 100 prosent kvinner. Hvor har du dette fra? Og dette må jo avhenge av en viss innsats. Poenget om at menn sliter mer på tinder er helt reellt, men dette begynner å bli dumt. Anonymkode: 3c961...a7c Hvis man bor sentralt nok er vel tallene omtrent slik. Kanskje vi kan justere til 10 % av menn og 90 % av kvinner. Mennene må gjøre en viss innsats, kvinnene må først og fremst fremstå som tilgjengelige.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #147 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (4 minutter siden): Nei, menn flest vil ikke ha syltynne damer. Hva man vil ha og hva man nøyer seg med er uansett to vidt forskjellige ting. Ja, ekle er hakket verre enn mindre pene, men om hygienen er ok i det minste har man tilgang på flust av menn om formålet er sex. Nei, man har ikke tilgang på noen man ikke tenner på. Anonymkode: f4a15...1fe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #148 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (2 minutter siden): Hvis man bor sentralt nok er vel tallene omtrent slik. Kanskje vi kan justere til 10 % av menn og 90 % av kvinner. Mennene må gjøre en viss innsats, kvinnene må først og fremst fremstå som tilgjengelige. Altså, det går jo ikke opp tallmessig, med mindre alle mennene engasjerer seg i fire- og femkant med mange damer. Anonymkode: f4a15...1fe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #149 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (2 minutter siden): Hvis man bor sentralt nok er vel tallene omtrent slik. Kanskje vi kan justere til 10 % av menn og 90 % av kvinner. Mennene må gjøre en viss innsats, kvinnene må først og fremst fremstå som tilgjengelige. Kanskje vi kan det fordi du sier det. Det betyr altså at det ikke finnes statistikk for det, eller at du ikke har det for hånden. Men synser. Det er uinteressant når det handler om tall og prosent. Anonymkode: 3c961...a7c
norw Skrevet 24. januar 2024 #150 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, man har ikke tilgang på noen man ikke tenner på. Anonymkode: f4a15...1fe Jo
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #151 Skrevet 24. januar 2024 9 minutter siden, norw said: Men det er jo ikke det dette handler om. Som jeg var inne på tidligere stiller det seg helt annerledes om man begynner å se etter kjærestekvaliteter, noe varig osv. For meg så er det akkurat det samme. Jeg har prøvd å ha f.eks one night stands og føler meg bare skitten og ekkel etterpå. I tillegg så blir jeg stresset og klarer ikke nyte det. Poenget med å nevne det var jo egentlig at vi er alle laget på forskjellige måter. For deg så skiller du mellom de to tingene, men for meg så er det akkurat det samme. Anonymkode: ec15e...df6 1
TLR Skrevet 24. januar 2024 #152 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sist jeg var på byen, så var mine tilbud: 1) 34 år gammel mann som prøvde å vise meg hvor rik han var, hvor mye han hadde i krypto (som ikke var mye) og bilder av den fine bilen sin. 2) En 24 år gammel mann fra Slovenia som sto og hvisket til meg ved bardisken (første han sa til meg) at han kunne godt tatt meg over bordet foran alle. 3) En mann på 60 (muligens 70 år) og noe som prøvde å få meg til å sitte på fanget hans, som fortalte meg at jeg var vakker.. Han dro meg etter seg med en gang, uten å si hei og når jeg gikk igjen så kom tilbake og kjeftet over at jeg ikke hadde fulgt etter han. Jevnbyrdige.. ? Jeg vet ikke. Alt jeg ønsker meg er en snill mann, som jeg kan snakke med, sitte i armkroken til, legge meg i senga ved siden av. Føler meg kravstor.. i dagens samfunn 🙂 🙂 Anonymkode: ec15e...df6 Alle tre du møtte på byen var respektløse. Du gjorde rett i å avvise dem. Det som skremmer meg er at de respekter jo ikke kvinnene. Fordi du var ute på byen for å ha det gøy så innbilte de seg noe annet. Det verste var han på 60 eller 70? 3
norw Skrevet 24. januar 2024 #153 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså, det går jo ikke opp tallmessig, med mindre alle mennene engasjerer seg i fire- og femkant med mange damer. Anonymkode: f4a15...1fe Jo, det går opp. Dette handler om muligheten.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #154 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (Akkurat nå): Jo Nei? Hvis du er allergisk mot fisk, og det er fisk i butikken, så har du jo ikke tilgang på fisk. Hvis du blir kvalm av lakris, og du får tilbud om å spise lakris, så har du jo ikke tilgangen på lakris, sånn egentlig. Anonymkode: f4a15...1fe 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #155 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (Akkurat nå): Jo, det går opp. Dette handler om muligheten. Nei. Det handler ikke om muligheten. Hvis 20 prosent av menn har plukket med seg 20 prosent av damene, så gjenstår det jo 80 prosent av damene igjen. Hvis disse 80 prosent plukker med seg 80 prosent av mennene, så blir 100 prosent av både menn og kvinner å ha sex med hverandre. Ellers må de 80 prosent av kvinnene ha sex med seg selv. Anonymkode: f4a15...1fe 2
norw Skrevet 24. januar 2024 #156 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei? Hvis du er allergisk mot fisk, og det er fisk i butikken, så har du jo ikke tilgang på fisk. Hvis du blir kvalm av lakris, og du får tilbud om å spise lakris, så har du jo ikke tilgangen på lakris, sånn egentlig. Anonymkode: f4a15...1fe Jo, du har tilgang på fisk eller lakris. Dette blir for dumt. 1
norw Skrevet 24. januar 2024 #157 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Det handler ikke om muligheten. Hvis 20 prosent av menn har plukket med seg 20 prosent av damene, så gjenstår det jo 80 prosent av damene igjen. Hvis disse 80 prosent plukker med seg 80 prosent av mennene, så blir 100 prosent av både menn og kvinner å ha sex med hverandre. Ellers må de 80 prosent av kvinnene ha sex med seg selv. Anonymkode: f4a15...1fe Muligheten. Nå forholder du deg ikke til det jeg skriver.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #158 Skrevet 24. januar 2024 2 minutter siden, TLR said: Alle tre du møtte på byen var respektløse. Du gjorde rett i å avvise dem. Det som skremmer meg er at de respekter jo ikke kvinnene. Fordi du var ute på byen for å ha det gøy så innbilte de seg noe annet. Det verste var han på 60 eller 70? Ja, og det mange menn ikke forstår - føler jeg - er at kvinner ønsker å bli respektert, bli satt pris på og ha en som det går an å snakke med. 🙂 Anonymkode: ec15e...df6 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #159 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (Akkurat nå): Jo, det går opp. Dette handler om muligheten. Vel. Da foreslår jeg at menn begynner å prøve seg også på rusmisbrukere e.l, og damer på over 50 selv om de er 20. Og kvinner de har aversjon mot. Da øker mulighetene betraktelig, hvis det er sånn dere vil ha det. Dette at dere hele tiden utvider nulughetsrommet for kvinner i hypoteserommet, men nekter å utvide mulighetsrommet for menn, er betegnende. Dere tilpasser terrenget kartet. Alle vet at det er noe vanskeligere for menn. Men dere er så ekstreme. Anonymkode: 3c961...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #160 Skrevet 24. januar 2024 3 minutter siden, norw said: Jo, det går opp. Dette handler om muligheten. Men de eksemplene som jeg nevnte tidligere i tråden. Føler du virkelig at det er noe som jeg ser på som et kompliment, at jeg liker å ha den muligheten? Når sånt skjer så er det eneste resultatet at jeg vegrer meg for å gå på byen igjen fordi at jeg syns det er så ufattelig ubehagelig. Anonymkode: ec15e...df6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå