Gå til innhold

1,80 og 93 kg; slank?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kroppsmessig er jeg ganske lik hun her.  Har egentlig «alltid» fått høre at jeg er flott, osv, men ikke fått det til å stemme med vekta. Men ok, ikke slank. Er jo enig i det selv og.

image.thumb.png.a571df83cf213ab9f2a03fb17b9d803c.png

 

Anonymkode: 05435...ce0

Du kan jo være flott og ikke slanke da. Hun her er pen dame fine trekk, hun er overvektig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har en bmi på 28.7, normale er under 25. Men kan jo godt være du bærer det godt. Er ingen motsetning mellom å være lett overvektig og å se fin og fresh ut 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her, et par cm høyere enn deg og kanskje 25 kg lettere. 

Anonymkode: d5927...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Takk, da fikk jeg svar, er ikke slank. Det er altså menn som har gitt meg disse komplimentene på kropp, aldri noe kvinne som skal si noe for å være snill. Spørsmålet var om det går an å bære vekt ulikt, at selv om vekten er høy så er kroppen proporsjonal. Men da gjør det ikke det. 

Anonymkode: 05435...ce0

Har de sakte at du er slank , eller at du er fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank og pen er ikke det samme. Mange overvektige med vakkert ansikt. Selv om du er tynn er du ikke nødvendigvis pen. Utseende kan være vakkert med fedme også

Anonymkode: 3381e...5c2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Slank og pen er ikke det samme. Mange overvektige med vakkert ansikt. Selv om du er tynn er du ikke nødvendigvis pen. Utseende kan være vakkert med fedme også

Anonymkode: 3381e...5c2

Damer som går fra noe fedme til virkelig slank, (lav normalvekt) vil i snitt øke attraktiviteten med minst 200%. Kanskje over 300% også. 

Snakker generelt sett fra normale menn sitt ståsted. Finnes plenty dokumentasjon i en annen tråd her på KG. 

Anonymkode: 45668...6db

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, du er ikke slank. 

Anonymkode: ed780...14a

Leste det motsatt av det som sto , så slette min opprinnelig kommentar, støtter denne. 

Endret av Kalsberg92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Damer som går fra noe fedme til virkelig slank, (lav normalvekt) vil i snitt øke attraktiviteten med minst 200%. Kanskje over 300% også. 

Snakker generelt sett fra normale menn sitt ståsted. Finnes plenty dokumentasjon i en annen tråd her på KG. 

Anonymkode: 45668...6db

Ja det er jo en solid kilde å lene seg på.😂

Anonymkode: e7931...b33

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalsberg92 skrev (1 minutt siden):

Hva basere du det på? Er ikke frekk

Jeg er ikke den du siterer men mener heller ikke ts er slank og jeg baserer det på bildet som er lagt ut der ts sier hun kroppsmessig er ganske lik og på høyde og kilo ts har skrevet. Hun er på overvekt i bmi og da er en ikke det folk flest vil defineres som slank.

Anonymkode: 72ec9...9ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92

Ikke overtenk dette, du er sikkert veldig fin, og om du spiser variert og trener litt sikkert bra helse også. Må bare kalle en spade for en spade, ikke fordi dette er ille, men om man skaper for mye aksept så blir det flere og flere som sliter med overvekt. Trener aktiv , er muskuløs men vipper altid over på lett overvekt etter en hard vinter, men så kommer våren og jeg går ned mine 5-7 kg ekstra. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92

Hvis det er en målgruppe for det her så kan vi lage en tråd om det til våren, ikke noe Hardcore greie, men  en tråd for oss som kun har litt ekstra. Dele aktivitet logg samt matplan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank er kanskje ikke ordet, men har du kropp som damen på bildet, vil jeg si at du er velproprosjonert og flott. Det er det mange «slanke» som ikke er:)

Anonymkode: 2d1d9...5e0

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det er jo en solid kilde å lene seg på.😂

Anonymkode: e7931...b33

Hadde mange vitenskapelige studier. Som alle støttet opp det samme. 

De fleste som er ærlige med seg selv skjønner nok at det stemmer. 

Anonymkode: 45668...6db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde mange vitenskapelige studier. Som alle støttet opp det samme. 

De fleste som er ærlige med seg selv skjønner nok at det stemmer. 

Anonymkode: 45668...6db

Sånne «studier» er alltid spekulative og uvitenskapelige. Intellektuelt lavmål.

Anonymkode: 2d1d9...5e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånne «studier» er alltid spekulative og uvitenskapelige. Intellektuelt lavmål.

Anonymkode: 2d1d9...5e0

Om du ikke har sett over studiene eller lest deg opp på emnet så er det nok du som kommer med "intellektuelt lavmål". 

Siste sitering her. Det med mange grafer oppsummerer mye. 

 

Anonymkode: 45668...6db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, da fikk jeg svar, er ikke slank. Det er altså menn som har gitt meg disse komplimentene på kropp, aldri noe kvinne som skal si noe for å være snill. Spørsmålet var om det går an å bære vekt ulikt, at selv om vekten er høy så er kroppen proporsjonal. Men da gjør det ikke det. 

Anonymkode: 05435...ce0

Å ha en flott kropp er ikke det samme som å være slank. Mange foretrekker litt ekstra, eller som du selv sier, store bryster. Du kan være flott og veie litt ekstra. Det hyggelige er jo alle komplimentene! Hvorfor skulle alle lyve til deg?

Anonymkode: d2d9d...8b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

naivsuper skrev (4 timer siden):

Jeg er 1,78 og veier 60 kg. Jeg er slank.  Jeg  bruker s og m, jensstr er 27 i livet. Du sier ingenting om hvilken str du bruker i klær, noe som kan gi en pekepinn på kroppsammensetning.  Hva er din genserstr, hva er din str i livet på jeans?

Jeg er i 1.79 og da jeg veide 63 var jeg skrapa tynn, sykelig tynn. Men da jeg veide 93 kilo var jeg bæl feit....

Nå som jeg pusher 40 er min idiale vekt ca 75-78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (17 minutter siden):

Jeg er i 1.79 og da jeg veide 63 var jeg skrapa tynn, sykelig tynn. Men da jeg veide 93 kilo var jeg bæl feit....

Nå som jeg pusher 40 er min idiale vekt ca 75-78

Tror du har et litt forvrengt kroppsbilde. 63 er normalvekt for en på 1.79, man er ikke sykelig tynn med den vekten. 

Hilsen 1.78, 63kg og 42 år.

Anonymkode: a7b04...3a6

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 og ligger på ca 80 kg , vil ikke si jeg er slank , men har mest rumpe og lår , ikke noe henge mage eller noe sånt . 

Anonymkode: bfd01...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 170 og veier 54 kg. Jeg er slank. Om du ser ut som jenta på bildet har du en flott kropp. Du er ikke slank, men slank er ikke ensbetydende med flott. Overvektige kropper kan også være fine, som damen på bildet. 

Anonymkode: 903f6...9a1

Du kan ikke være bare slank , høres altfor tynn ut 😲

Anonymkode: bfd01...9ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...