Gå til innhold

Provera for å bli gravid


lotte123

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvordan går det? Jeg fikk eggløsning uten hjelp av Letrozol den 6 mars!❤️ Håper på positiv graviditetstest iløpet av uken❤️

Anonymkode: 0703b...5e3

Så kjekt å høre 😍 oppdater gjerne! 

Jeg fikk mensen sist jeg skrev her.. SÅ glad for det, fordi da slapp jeg provera. Da kan det jo være at jeg hadde eggløsning forrige syklus, men usikker. Prøvde uansett letrozol, full av bivirkninger i fem dager. Var på ultrlyd på mandag og det så ut som letrozolen hadde funket! Kjenner faktisk til eggløsningsmerter i dag og det har jeg aldri gjort før. Både jeg og samboer er syke, så vi fikk ikke brukt dagene så godt som vi burde, men plutselig 🤷‍♀️

Spennende!! Når tester du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lotte123 skrev (33 minutter siden):

Så kjekt å høre 😍 oppdater gjerne! 

Jeg fikk mensen sist jeg skrev her.. SÅ glad for det, fordi da slapp jeg provera. Da kan det jo være at jeg hadde eggløsning forrige syklus, men usikker. Prøvde uansett letrozol, full av bivirkninger i fem dager. Var på ultrlyd på mandag og det så ut som letrozolen hadde funket! Kjenner faktisk til eggløsningsmerter i dag og det har jeg aldri gjort før. Både jeg og samboer er syke, så vi fikk ikke brukt dagene så godt som vi burde, men plutselig 🤷‍♀️

Spennende!! Når tester du? 

Ååhh så bra du slapp Provera da, og så bra at Letrozol gjorde jobben!❤️ Har du begynt å teste for eggløsning da? Jeg starter å teste i morgen 8 dpo❤️

Anonymkode: 0703b...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ååhh så bra du slapp Provera da, og så bra at Letrozol gjorde jobben!❤️ Har du begynt å teste for eggløsning da? Jeg starter å teste i morgen 8 dpo❤️

Anonymkode: 0703b...5e3

Spennende! 🤞Fikk denne samme dag jeg kom hjem fra gyn. Den er vel positiv ish? 

Tok en ebay-test dagen etter og den var så positiv som akkurat den kan bli tror jeg. 

La inn aksjer samme dag og dagen før jeg var til gyn. Håper det holder 🤞

IMG_20240311_185555.thumb.jpg.3b9ef1a98c3dec1a7c5447a75317aa75.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte123 skrev (8 timer siden):

Spennende! 🤞Fikk denne samme dag jeg kom hjem fra gyn. Den er vel positiv ish? 

Tok en ebay-test dagen etter og den var så positiv som akkurat den kan bli tror jeg. 

La inn aksjer samme dag og dagen før jeg var til gyn. Håper det holder 🤞

IMG_20240311_185555.thumb.jpg.3b9ef1a98c3dec1a7c5447a75317aa75.jpg

Den ser veldig positiv ut ja! Blir spennende å se fremover da, kjekt med oppdateringer ❤️

Anonymkode: 0703b...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde dessverre en kjemisk graviditet denne gangen… Så da er jeg på CD3 nå, satser på at eggløsning kommer ikke alt for sent😔

Anonymkode: 0703b...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg opplevde dessverre en kjemisk graviditet denne gangen… Så da er jeg på CD3 nå, satser på at eggløsning kommer ikke alt for sent😔

Anonymkode: 0703b...5e3

Oi, nei. Fortell gjerne.. Hvordan har de siste dagene vært? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lotte123 skrev (På 13.3.2024 den 13.29):

Spennende! 🤞Fikk denne samme dag jeg kom hjem fra gyn. Den er vel positiv ish? 

Tok en ebay-test dagen etter og den var så positiv som akkurat den kan bli tror jeg. 

La inn aksjer samme dag og dagen før jeg var til gyn. Håper det holder 🤞

IMG_20240311_185555.thumb.jpg.3b9ef1a98c3dec1a7c5447a75317aa75.jpg

Den ser positivt ut. Fikk du vite str på egget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (1 time siden):

Den ser positivt ut. Fikk du vite str på egget?

Nei. Ikke noe detaljer. 

Letrozol har gitt meg tidlig eggløsning (dag 12) ift før MA, da den var på rundt dag 16..

Håper egget ble sluppet, men ingen garanti 🤷‍♀️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte123 skrev (11 timer siden):

Nei. Ikke noe detaljer. 

Letrozol har gitt meg tidlig eggløsning (dag 12) ift før MA, da den var på rundt dag 16..

Håper egget ble sluppet, men ingen garanti 🤷‍♀️

Håper egget slapp! Hvor mange dpo er du?❤️ Jeg blør veldig mye og har mye smerter… Gleder meg til det er over, og jeg kan prøve på ny! Håper ikke eggløsning kommer så sent denne gangen❤️

Anonymkode: 0703b...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2024 den 8.40):

Håper egget slapp! Hvor mange dpo er du?❤️ Jeg blør veldig mye og har mye smerter… Gleder meg til det er over, og jeg kan prøve på ny! Håper ikke eggløsning kommer så sent denne gangen❤️

Anonymkode: 0703b...5e3

Hvordan har det gått? 

Jeg er på 11dpo nå og bare negative tester 🙄 håper lrtrozolen funket og at jeg faktisk hadde eggløsning 🤞 da er jeg mer optimistisk til neste runde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte123 skrev (På 23.3.2024 den 12.21):

Hvordan har det gått? 

Jeg er på 11dpo nå og bare negative tester 🙄 håper lrtrozolen funket og at jeg faktisk hadde eggløsning 🤞 da er jeg mer optimistisk til neste runde. 

Ååhh🥺 Temper du? Det er en veldig grei måte å finne ut om du har eggløsning! Det gjør jeg❤️ Jeg fikk blinkende smiley på CB advanced eggløsningstest i går, så det betyr at eggløsning forhåpentligvis nærmer seg! Har blødd helt til i dag, så etter 11 dager med blødning kjenner jeg meg ferdig med å blø altså 🤣 CD11 i dag, så er veldig spent på om eggløsning kommer denne uken❤️ Har du fått mensen?

Anonymkode: 0703b...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ååhh🥺 Temper du? Det er en veldig grei måte å finne ut om du har eggløsning! Det gjør jeg❤️ Jeg fikk blinkende smiley på CB advanced eggløsningstest i går, så det betyr at eggløsning forhåpentligvis nærmer seg! Har blødd helt til i dag, så etter 11 dager med blødning kjenner jeg meg ferdig med å blø altså 🤣 CD11 i dag, så er veldig spent på om eggløsning kommer denne uken❤️ Har du fått mensen?

Anonymkode: 0703b...5e3

Neei, er redd det skal ødelegge søvnen min, da jeg russer 2-3 ganger ila en natt😅 blir mer komplisert da. Men burde gjort det! 

Å håper det 🤞 jeg venter på mensen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte123 skrev (21 timer siden):

Neei, er redd det skal ødelegge søvnen min, da jeg russer 2-3 ganger ila en natt😅 blir mer komplisert da. Men burde gjort det! 

Å håper det 🤞 jeg venter på mensen 🤞

Jaa ser den!😅🤣 Åja okei🥰 Gjerne oppdater meg, skal gjøre det samme❤️

Anonymkode: 0703b...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...