Gå til innhold

Maste om å definere forholdet, jeg ga etter, men angrer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei. Han bør, som alle andre mennesker, først og fremst ta hensyn til SINE ønsker og ikke ta til takke med en form for relasjon han ikke vil ha. Men jeg er enig i at han ikke burde presse henne til å "bli kjærester". Han burde ha avsluttet relasjonen da han fant ut at hun ikke vil det samme som ham. Enkelt og greit.

Anonymkode: 9f14a...e29

Et forhold er man to om, så da bør man ta hensyn til hva den andre personen vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

frøkna skrev (20 minutter siden):

Et forhold er man to om, så da bør man ta hensyn til hva den andre personen vil. 

Nei. Hvis du vil ha forhold, og den andre vil være pulevenner, så skal du ikke "ta hensyn" og gå med på å være pulevenner.

Anonymkode: 9f14a...e29

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er klar over at det høres ut som vi er i begynnelsen av 20-årene, men vi er straks 40 år begge to. Han er veldig på og vil gjerne bli kjærester nå etter to måneder med dating og barn på hver vår kant. Ga litt etter i helgen og sa joda vi kan være kjærester. Var en del vin involvert. Nå angrer jeg veldig på det. Følte meg litt presset til å si ja. Hvordan skal jeg komme bort fra dette nå? Er ikke klar! Angrer…,

Anonymkode: 1ac78...43f

Ja, det høres barnslig ut. Har du vært ærlig fra begynnelsen om hva du ønsker? Hva legger du i å ikke være klar?

Enig med kjæresten din!  Syntes det er innafor å spørre om å bli kjærester etter 2 mnd.
 

 

Anonymkode: 5c1b0...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei. Hvis du vil ha forhold, og den andre vil være pulevenner, så skal du ikke "ta hensyn" og gå med på å være pulevenner.

Anonymkode: 9f14a...e29

Tror du bør lese det jeg har skrevet om igjen? Er ikke det jeg har skrevet? Det går an å ta hensyn til den andre uten å selv bli overkjørt. Bli enig om noe sammen. 

Kanskje ts hadde følt litt mer sommerfugler i magen om dette ble gjort på en bedre måte. Når man får et forhold nærmest tredd over hodet føles det ikke godt.

Hvor har ts skrevet hun kun vil ha han som pulevenn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie-Ann skrev (11 timer siden):

Hvis du etter to mnd ikke ønsker å være kjæresten hans, er dere ikke rett for hverandre. 

Jeg er enig med dette, etter 2 mnd så vet man om man vil være sammen med vedkommende.

Jeg traff mannen min når jeg var 35 år, og begge ble som fjortisser, og det var ingen tvil om at vi ville være sammen. 

Han kjente barnet(8 år den gangen) mitt fra før, fra trening, og vi ble etterhvert "venner" slik at han kom på besøk, hjalp med ting i huset, fant på ting med barnet, var barnevakt når jeg jobbet kveld/helg osv. Det var barnet som til slutt sa at han burde bo hos oss, og slik ble det. Han spurte barnet om han fikk lov til å fri til meg, hn var med og fant ring, og var med på frieriet.

Dette ble lengre enn tenk, men det jeg ville si er at man vet hva man vil og føler etter 2mnd. Med det sagt, så ville jeg nok ha ventet litt med å introdusere han for barna.

Anonymkode: 005cd...399

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 19.45):

Kan jo ikke si det?😅

Anonymkode: 1ac78...43f

Enten er dere kjærester eller så avslutter du. Du er tydeligvis ikke klar for noe seriøst. Det er han.

Jeg og kjæresten ble offisielt kjærester etter 1 uke. Vi har også barn på hver vår kant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 19.54):

Skjønner han godt. Selv om dere er glad i hverandre, uten å forplikte deg går tiden. Plutselig så ombestemmer du deg, han må finne noen ny i livet flere år eldre. Bli kjærester/forlovede/gift å start livet sammen eller la være å pine mannen.

Anonymkode: 707ec...f99

2 måneder har de møttes! TO måneder!!

Anonymkode: 920a9...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 19.40):

Er ikke klar! Angrer…

Hva er problemet, TS? Hva betyr det å være i et "forhold"?  :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

2 måneder har de møttes! TO måneder!!

Anonymkode: 920a9...d1b

Ja, det er ikke akkurat veldig lenge. Folk dater i månedsvis før de finner ut om det er noe å satse på

Anonymkode: 1ac78...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhisperingWind skrev (10 minutter siden):

Enten er dere kjærester eller så avslutter du. Du er tydeligvis ikke klar for noe seriøst. Det er han.

Jeg og kjæresten ble offisielt kjærester etter 1 uke. Vi har også barn på hver vår kant.

Helt riktig. Jeg er ikke klar når jeg føler jeg får forholdet tredd nedover hodet. At enkelte synes to måneder er veldig mye får være deres sak. Jeg har en krevende jobb og barn store deler av tiden, dvs at jeg ikke har kunnet henge med denne daten hver dag i 8 uker. Greit å se litt på hyppigheten av møtene også. 
Uansett, så har jeg rett og slett mistet litt lysten. Merker det på hele meg. Jeg blir avtent av stress og press. ForelskelSen som jeg trodde var der er der ikke eller i hvert fall på full fart nedover

Anonymkode: 1ac78...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Helt riktig. Jeg er ikke klar når jeg føler jeg får forholdet tredd nedover hodet. At enkelte synes to måneder er veldig mye får være deres sak. Jeg har en krevende jobb og barn store deler av tiden, dvs at jeg ikke har kunnet henge med denne daten hver dag i 8 uker. Greit å se litt på hyppigheten av møtene også. 
Uansett, så har jeg rett og slett mistet litt lysten. Merker det på hele meg. Jeg blir avtent av stress og press. ForelskelSen som jeg trodde var der er der ikke eller i hvert fall på full fart nedover

Anonymkode: 1ac78...43f

Så er det bare å få avsluttet. 

Anonymkode: cf8b8...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 19.48):

dater ingen andre, har vært helt ærlig på det, men det skal litt mer enn to måneder til for min del. Misliker også at han pusher sånn på. Kjenner jeg får mindre lyst når han har hastverk 

Anonymkode: 1ac78...43f

Han er jo tydeligvis ikke den rette for deg! To måneder er lang tid med dating. Et er ikke forhastet å bli kjærester etter to måneder! 

Anonymkode: a0ff7...787

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Helt riktig. Jeg er ikke klar når jeg føler jeg får forholdet tredd nedover hodet. At enkelte synes to måneder er veldig mye får være deres sak. Jeg har en krevende jobb og barn store deler av tiden, dvs at jeg ikke har kunnet henge med denne daten hver dag i 8 uker. Greit å se litt på hyppigheten av møtene også. 
Uansett, så har jeg rett og slett mistet litt lysten. Merker det på hele meg. Jeg blir avtent av stress og press. ForelskelSen som jeg trodde var der er der ikke eller i hvert fall på full fart nedover

Anonymkode: 1ac78...43f

Denne forelskelsen setter du nok en stopper for selv, ved å være så tilbakeholden og negativ. For alt jeg vet er du tinderskadd, med hundre ligg bak deg, og aldri blir fornøyd. Gjør det slutt med denne kjæresten. Han fortjener en som faktisk vil være sammen med ham, ikke bare holde ham på gress og ligge med ham.

Anonymkode: 7593f...656

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Helt riktig. Jeg er ikke klar når jeg føler jeg får forholdet tredd nedover hodet. At enkelte synes to måneder er veldig mye får være deres sak. Jeg har en krevende jobb og barn store deler av tiden, dvs at jeg ikke har kunnet henge med denne daten hver dag i 8 uker. Greit å se litt på hyppigheten av møtene også. 
Uansett, så har jeg rett og slett mistet litt lysten. Merker det på hele meg. Jeg blir avtent av stress og press. ForelskelSen som jeg trodde var der er der ikke eller i hvert fall på full fart nedover

Anonymkode: 1ac78...43f

At du har mistet lysten og følelsene ble borte over natta sier vel litt om at det ikke var noe dypere følelser å bygge på der? Var enten betatt bare eller forelsket i forelskelsen, tenker jeg. 

Anonymkode: 53ca2...aeb

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja, det er ikke akkurat veldig lenge. Folk dater i månedsvis før de finner ut om det er noe å satse på

Anonymkode: 1ac78...43f

Det var poenget mitt. At det bare er 2 måneder.

Anonymkode: 920a9...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Helt riktig. Jeg er ikke klar når jeg føler jeg får forholdet tredd nedover hodet. At enkelte synes to måneder er veldig mye får være deres sak. Jeg har en krevende jobb og barn store deler av tiden, dvs at jeg ikke har kunnet henge med denne daten hver dag i 8 uker. Greit å se litt på hyppigheten av møtene også. 
Uansett, så har jeg rett og slett mistet litt lysten. Merker det på hele meg. Jeg blir avtent av stress og press. ForelskelSen som jeg trodde var der er der ikke eller i hvert fall på full fart nedover

Anonymkode: 1ac78...43f

Da var det i alle fall bra at han tok opp temaet. Nå slipper dere å kaste bort mer tid på hverandre.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 19.45):

Kan jo ikke si det?😅

Anonymkode: 1ac78...43f

Selvfølgelig kan du si det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hvordan gikk dette? 

Anonymkode: f4c55...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...