AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #81 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Beklager, ikke sånn helt direkte, men du liker ikke å bli slikket. Anonymkode: 539fe...967 Stemmer at jeg ikke er så fan av det ☺️ men ikke fordi det er ekkelt, men mer at det ikke har gitt så mye nytelse. Har dog latt tidligere partnere slikke fordi de har ønsket det og blitt tent av det, og sånn sett har det vært fint selv om det ikke har vært så bra rent fysisk. Så ville ikke avvist Anonymkode: 95fa8...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #82 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 23.48): Han syns det virker ekkelt? Men at noen suger på tissen hans, det syns han ikke er ekkelt? Hadde ikke orket en slik mann. Anonymkode: eeff5...9f0 Å bli slikket gir meg ingenting, så ser virkelig ikke problemet. Folk er forskjellige. Anonymkode: 00ba6...362 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #83 Skrevet 17. januar 2024 Jeg liker å bli slikket og å suge han. Heldigvis er vi samstemte. Mye av sexen er utforske, nærhet, slikke, kjenne. Ikke bare inn og ut. Anonymkode: 3954d...69c 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #84 Skrevet 18. januar 2024 Oralsex? Nei,suvlint! Foretrekker alt annet enn å sleike ei fitte. I allefall ikke ei som 7 andre har hatt tunga borti!! Anonymkode: ac3ad...188
Magwen Skrevet 18. januar 2024 #85 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 19.12): Min gjør det heller ikke med hverken glede eller entusiasme. Han har kort tungebånd så er rent fysisk forhindret. Stikker han mer enn tuppen av tunga ut får han smerter. Jeg liker oral veldig godt og kjenner på en sorg over å aldri få nyte det igjen. Det er jo ikke noe ålreit uansett når han faktisk får vondt. Leker med tanken om å prøve å begynne med swingers eller noe etterhvert for å få muligheten med andre. Anonymkode: aaecf...510 Dra på club og få noen til å slikke deg. Club fantasy I Tønsberg er fin plass. Dra sammen på en fredag så vil du se at du blir slikket. Vi har vært der og skal.. Er deilig å slikke damer👍🏼🥰😋 1
DeLorean Skrevet 18. januar 2024 #86 Skrevet 18. januar 2024 Å slikke er enkelt topp 5 hos meg. Tror ikke det slår sjokolade, men rimelig nært. Blir vanvittig kåt av det 😍
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #87 Skrevet 18. januar 2024 Magwen skrev (12 timer siden): Dra på club og få noen til å slikke deg. Club fantasy I Tønsberg er fin plass. Dra sammen på en fredag så vil du se at du blir slikket. Vi har vært der og skal.. Er deilig å slikke damer👍🏼🥰😋 Skjønner at dere er nyfrelst men dette er ikke noe råd til ts. Anonymkode: eeff5...9f0
Gjest Medelsvensson Skrevet 19. januar 2024 #88 Skrevet 19. januar 2024 Hos oss er det slik at jeg liker å slikke, men dama vil ikke bli slikket lenger. For bare frem til noen år siden nøt hun det, men nå nekter hun meg tilgang dersom jeg prøver å slikke henne. Kan da legge til at hun heller aldri har villet suge meg. Skammer kvinner seg over kjønnsorgan?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #89 Skrevet 19. januar 2024 Slikker både mus og rumpe, det er jo så deilig. Anonymkode: adee0...627
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #90 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 6.17): Oralsex? Nei,suvlint! Foretrekker alt annet enn å sleike ei fitte. I allefall ikke ei som 7 andre har hatt tunga borti!! Anonymkode: ac3ad...188 Motsatt for meg. Damer som er vant med å bli slikket er de deiligste. Det er sexy, for de vil ha mye mer, og det vil jeg også. Anonymkode: f0b61...87d
Tent Skrevet 19. januar 2024 #91 Skrevet 19. januar 2024 (endret) Det å slikke kona er jo så utrolig deilig. Ta seg god tid, kysse litt rundt og la en myk «lett» tunge bruke lang tid langs kjønnsleppene og rolig over klitten. Se og føle at klitten hovner opp. Se kona bli rødere og rødere, med tyngre og tyngre pust …. Herlig🥰 Så til spørsmålet … er mannen din egoistisk på andre områder? Ønsker han at du skal nyte kosen? Liker han å bruke tid på deg, når vi ser bort i fra oral? Endret 19. januar 2024 av Tent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå