Gå til innhold

Menn som ikke slikker

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min gjør det heller ikke med hverken glede eller entusiasme. Han har kort tungebånd så er rent fysisk forhindret. Stikker han mer enn tuppen av tunga ut får han smerter.

Jeg liker oral veldig godt og kjenner på en sorg over å aldri få nyte det igjen. Det er jo ikke noe ålreit uansett når han faktisk får vondt.

Leker med tanken om å prøve å begynne med swingers eller noe etterhvert for å få muligheten med andre.

Anonymkode: aaecf...510

Kan han ikke klippe tungebåndet? :)

Anonymkode: 7e9d0...4fb

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Jeg liker det ikke. Syns det er ekkelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han nekter dessverre å klippe, forslaget har allerede vært på bordet. Kanskje en ide å se hvordan reaksjonen blir om han får velge mellom det og swingers ja 😅

Anonymkode: aaecf...510

Haha

Anonymkode: b2721...f8e

Skrevet

Det er normalt at alle er ulike, liker ulike ting, misliker ulike ting. Det har ingenting med deg å gjøre.

• Liker 1
Skrevet
Lykkedykker skrev (3 minutter siden):

Hva er det som gjør at du synes det er ekkelt?

Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva er det som gjør at du synes det er ekkelt?

Lukt/smak/lyd

Skrevet

Elsker å slikke våt rennende fitte. Digg.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mannen min har aldri slikket noen. Syns det virker ekkelt.

Tar imot blowjobs da 😛

Har en eks som ikke gjør det heller. Er nok ikke unormalt. 

Anonymkode: 00ba6...362

Han syns det virker ekkelt? Men at noen suger på tissen hans, det syns han ikke er ekkelt? 
Hadde ikke orket en slik mann. 

Anonymkode: eeff5...9f0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han syns det virker ekkelt? Men at noen suger på tissen hans, det syns han ikke er ekkelt? 
Hadde ikke orket en slik mann. 

Anonymkode: eeff5...9f0

Så om typen din liker å sleike deg i ræven så må du også like å sleike han? 

Orker ikke folk med sånn tankegang.

Anonymkode: 8c807...914

• Liker 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (4 timer siden):

Jeg har fast tunga mi på lyktestolper alt for mange ganger...

Klok av skade .

Den kan jeg støtte. Fantastisk.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tenk om menn skulle tenkt sånn hver gang en dame ikke gir BJ🤣

Anonymkode: c88c7...6fc

Det er ikke sammenlignbart. Fitta er myk, smaker godt og tåler en del. Det er en nytelse i seg selv å slikke. Mens å suge pikk er som å ha en hel stor varm pølse uten smak i munnen på en gang, som man må være varsom med for å ikke komme borti med tennene. 

Anonymkode: 72adf...f62

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dessverre har vårt forhold raknet litt, nå tror jeg ikke jeg kan gå tilbake til en som ikke er 10 av 10 på det området. Og det er det bare 1 av 10 som er.

Anonymkode: 0a88a...1e0

Skal du kjøre audition, eller greier du å sile ut han ene, via samtaler?  

Anonymkode: 539fe...967

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Aldri møtt en mann som ikke vil slikke

Anonymkode: 5bd8e...fda

Det forteller kanskje like mye om deg, som om menn og deres slikkevaner. Noen kvinner frister mer enn andre.

Så til ts, som har hatt 7 partnere som alle ville slikke, problemet er at han du er med nå er en av de som ikke liker det, du er ikke problemet.

Anonymkode: f0b61...87d

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke å bli slikket, og foretrekker en mann som gjerne slipper det. Min kjæreste vil gjerne slikke, og jeg sier han kan gjøre det litt hvis han vil. Før sex ble aktuelt sa jeg ifra at jeg ikke liker det, og at jeg trives best med hår nedentil. Det var greit for han sa han da. Likevel hender det han kommenterer at han skulle ønske jeg var glatt sånn at han kunne slikke. Noe jeg sa var uaktuelt før vi ble ett par. Får masse plager når jeg er glattbarbert nedentil. Bedt han da finne ei annen, men det vil han ikke. 

Anonymkode: f10fc...df6

Skrevet

Før trodde jeg alle slikket. Men hadde en periode jeg var sammen med tre emosjonelt umodne menn med lite/nesten ingen erfaring som ikke ville slikke. Byttet fort! 

Anonymkode: 6269e...140

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Før trodde jeg alle slikket. Men hadde en periode jeg var sammen med tre emosjonelt umodne menn med lite/nesten ingen erfaring som ikke ville slikke. Byttet fort! 

Det har da ingenting med modenhet å gjøre. Ikke alle liker alle seksuelle handlinger. Det er helt normalt og må selvsagt respekteres. Er garantert ting du ikke tenner på, eller ikke vil gjort selv om partneren din var gira.

Anonymkode: c29ac...0e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det har da ingenting med modenhet å gjøre. Ikke alle liker alle seksuelle handlinger. Det er helt normalt og må selvsagt respekteres. Er garantert ting du ikke tenner på, eller ikke vil gjort selv om partneren din var gira.

Anonymkode: c29ac...0e1

For meg, som er glad i å eksperimentere, og som syntes det å suge var ekkelt og uvant i begynnelsen, så vil jeg også ha en som strekker seg litt og som har en tankegang som tilsier at "kanskje er dette noe jeg kan venne meg til og til og med like. For sånn er det med mye i livet. De var ikke umodne fordi de ikke slikket, men de var umodne ellers, og hadde generelt aversjon mot å utforske, og strakk seg lite for mine formidlere ønsker generelt, mens jeg strakk meg for dem. For meg er oralsex på linje med penetrering - det er rett og slett en del av sexlivet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lykkedykker skrev (15 timer siden):

Samme her. Synes det er ekkelt. Jeg vet ikke men det er vel kanskje fordi (utrolig uflaks?) de tre første kvinnene jeg hadde sex med og slikket luktet helt forferdelig der nede. Sånn gammel rekelukt. Siden har jeg fått helt aversjon mot å slikke en dame der nede. 

Anonymkode: 4135a...81c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samme her. Synes det er ekkelt. Jeg vet ikke men det er vel kanskje fordi (utrolig uflaks?) de tre første kvinnene jeg hadde sex med og slikket luktet helt forferdelig der nede. Sånn gammel rekelukt. Siden har jeg fått helt aversjon mot å slikke en dame der nede. 

Anonymkode: 4135a...81c

Enig. Jeg har gjort det for noen kvinner, men jeg synes egentlig lite om å ha ansiktet i skrittet på et annet menneske.

Anonymkode: 2c79c...e38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Enig. Jeg har gjort det for noen kvinner, men jeg synes egentlig lite om å ha ansiktet i skrittet på et annet menneske.

Anonymkode: 2c79c...e38

Forventer dere å bli sugd da?

Anonymkode: 5bd8e...fda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...