Gå til innhold

Menn som ikke slikker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for svar, alle sammen 🙏☺️ godt å lese at flere av dere mener det ikke er meg det er noe galt med! Og at det er en del helt normale menn som ikke slikker. Går helt fint for meg at han ikke vil slikke - kan tilfredsstille meg på andre måter og ikke vært så glad i å bli slikket før, og vil heller ikke at han skal utføre noe på meg som han ikke ønsker. Mer at jeg synes det er noe fint med viljen til å tilfredsstille hverandre.

Jeg suger, da jeg liker å gi tilfredsstille, selv om jeg ikke tenner på det rent fysisk. Men veldig fint å se partner nyte, det er herlig

Anonymkode: 95fa8...1a7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Før sex ble aktuelt sa jeg ifra at jeg ikke liker det, og at jeg trives best med hår nedentil. Det var greit for han sa han da. Likevel hender det han kommenterer at han skulle ønske jeg var glatt sånn at han kunne slikke

Hvorfor blander du slikking og barbering?  Har aldri hørt at det var en direkte kobling der. Litt morsommere å slikke et barbert kjønn, men det er vel ikke mange som har det som krav?  

Anonymkode: 539fe...967

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar, alle sammen 🙏☺️ godt å lese at flere av dere mener det ikke er meg det er noe galt med! Og at det er en del helt normale menn som ikke slikker. Går helt fint for meg at han ikke vil slikke - kan tilfredsstille meg på andre måter og ikke vært så glad i å bli slikket før, og vil heller ikke at han skal utføre noe på meg som han ikke ønsker. Mer at jeg synes det er noe fint med viljen til å tilfredsstille hverandre.

Jeg suger, da jeg liker å gi tilfredsstille, selv om jeg ikke tenner på det rent fysisk. Men veldig fint å se partner nyte, det er herlig

Du må jobbe med usikkerheten din. Du vil at han skal ha lyst å slikke deg, så du kan føle deg begjært, men samtidig skal du avvise ham?  Høres det helt bra ut? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor blander du slikking og barbering?  Har aldri hørt at det var en direkte kobling der. Litt morsommere å slikke et barbert kjønn, men det er vel ikke mange som har det som krav?  

Menn som er under middels glad i å slikke, vil jeg tro. 

Anonymkode: e6135...201

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tull, det kommer an på hvem som ser, selv liker jeg å slikke, men kan skjønne at noen synes en slimete fitte som lukter er ekkelt, folk er forskjellig, finnes ikke en eneste sannhet her 

Anonymkode: c88c7...6fc

Du snakker tull ja. Selvsagt er det en sannhet her og det er ikke sammenlignbart. Bare slutt!

Anonymkode: 72adf...f62

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du snakker tull ja. Selvsagt er det en sannhet her og det er ikke sammenlignbart. Bare slutt!

Det er din sannhet, du kan kun snakke for deg selv, ingen andre. Mange er uenig med deg, og det er deres sannhet og opplevelse, og ingen kan fortelle dem at de tar feil, det er tross alt hva de selv opplever. Så snakk for deg selv du 😘

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er din sannhet, du kan kun snakke for deg selv, ingen andre. Mange er uenig med deg, og det er deres sannhet og opplevelse, og ingen kan fortelle dem at de tar feil, det er tross alt hva de selv opplever. Så snakk for deg selv du 😘

Ja jeg siterte deg og skrev hvordan det er å slikke vs. å suge for meg! Jeg har ikke skrevet noe sted at jeg snakker for alle. SLUTT å påstå noe annet. Men en ting vet jeg helt sikkert,at alle som har vært bortpå både pikk og fitte merker forskjell. Og det er veldig logisk, ingen er så åndssvak at man ikke ser og kjenner forskjell på de to. 

Skrevet

Det finnes menn som ikke slikker, og kvinner som ikke suger. La dem finne hverandre. 

For min del er det en selvfølge å utføre oralsex på min partner, og jeg ville aldri funnet på å være sammen med ei dame som ikke suger. For min egen del er oralsex kremen i sexlivet, noe jeg ikke klarer meg uten.

Anonymkode: 809f5...df1

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må jobbe med usikkerheten din. Du vil at han skal ha lyst å slikke deg, så du kan føle deg begjært, men samtidig skal du avvise ham?  Høres det helt bra ut? 

Har jeg sagt jeg skal avvise han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja jeg siterte deg og skrev hvordan det er å slikke vs. å suge for meg! Jeg har ikke skrevet noe sted at jeg snakker for alle. SLUTT å påstå noe annet. Men en ting vet jeg helt sikkert,at alle som har vært bortpå både pikk og fitte merker forskjell. Og det er veldig logisk, ingen er så åndssvak at man ikke ser og kjenner forskjell på de to. 

Virket som du mente at det objektivt sett er bedre å slikke enn å suge, men da missforsto jeg. Du må jo såklart mene hva du vil om det, men her har alle forskjellige meninger, og finnes ingen objektiv sannhet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Virket som du mente at det objektivt sett er bedre å slikke enn å suge, men da missforsto jeg. Du må jo såklart mene hva du vil om det, men her har alle forskjellige meninger, og finnes ingen objektiv sannhet 

For meg er det sånn ja , jeg skrev ikke at det er sånn for alle.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det finnes menn som ikke slikker, og kvinner som ikke suger. La dem finne hverandre. 

For min del er det en selvfølge å utføre oralsex på min partner, og jeg ville aldri funnet på å være sammen med ei dame som ikke suger. For min egen del er oralsex kremen i sexlivet, noe jeg ikke klarer meg uten.

Anonymkode: 809f5...df1

Enig. Jeg er dame forresten.

Tipper de fleste menn som ikke slikker damene sine lar vær å gjøre det fordi damene smaker/lukter vondt. Mange av dem visstnok. Jeg har aldri opplevd en mann som ikke slikker meg, men jeg vet jeg smaker og lukter godt. Og jeg vet noen av dem ikke har slikket tidligere partnere pga lukt og smak 

Anonymkode: b2721...f8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har jeg sagt jeg skal avvise han?

Beklager, ikke sånn helt direkte, men du liker ikke å bli slikket.

AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 19.07):

(jeg ikke så gira og fan av det). Har en nå som ikke vil.. går helt greit for meg at han ikke vil,

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 19.12):

Leker med tanken om å prøve å begynne med swingers eller noe etterhvert for å få muligheten med andre.

Er han med på det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 19.28):

Klipping av tungebånd er nok en fin ting fremfor å lufte muligheten for swingers pga fyrens manglende slikkeferdigheter. 

Hvorfor det, hvis begge vil? 

Skrevet

Mannen min liker ikke å slikke, men alle andre partner jeg har hatt før han har med glede gått ned på meg så jeg vet at det ikke er meg det er noe galt med. Men det får meg allikevel til å føle meg litt mindre attraktiv at han ikke gjør det, er vant til menn som vil nyte hele kroppen min og utforske hver millimeter. 

Anonymkode: 614bc...5b3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Enig. Jeg er dame forresten.

Tipper de fleste menn som ikke slikker damene sine lar vær å gjøre det fordi damene smaker/lukter vondt. Mange av dem visstnok. Jeg har aldri opplevd en mann som ikke slikker meg, men jeg vet jeg smaker og lukter godt. Og jeg vet noen av dem ikke har slikket tidligere partnere pga lukt og smak 

Dette er feil; iallfall for min del. Jeg er serviceminded, og har derfor gjennom årene slikket mange ulike kvinner, selv om jeg ikke liker det. (På samme måte, som mange kvinner tilbyr blowjob utelukkende for å tilfredsstille mannen). Min motvilje mot slikking har ingenting med individuelle forskjeller mht smak/lukt å gjøre, slik du antyder.

Anonymkode: 2c79c...e38

• Liker 2
Skrevet

En del menn slikker ikke, de vil som oftest selv ha blowjobs selv. 

For meg fungerer dette ikke seksuelt, en sånn mann vil bli dumpet. Jeg får kun orgasme av slokking, så det vil ikke funke for meg. Vil ha helst en som elsker det..

Anonymkode: 7922f...39f

• Hjerte 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

En del menn slikker ikke, de vil som oftest selv ha blowjobs selv. 

For meg fungerer dette ikke seksuelt, en sånn mann vil bli dumpet. Jeg får kun orgasme av slokking, så det vil ikke funke for meg. Vil ha helst en som elsker det..

Slikking ikke slokking 🤣

• Liker 1
Skrevet

Eg liker å slikke dama, men hun har fint lite nytelse,så hun vil ha kuk!

Anonymkode: 57e5c...7ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...