AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #41 Skrevet 16. januar 2024 Min kjæreste liker ikke å slikke, har gjort det en gang i løpet av over ett år 😅 Må visst være ganske tent for å gjøre det. Anonymkode: fc01a...74e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #42 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvor vanlig er det at menn ikke slikker? Hatt 7 partnere før, som alle gledelig har slikket - både for å gi tilfredsstillelse til meg og fordi de har tent på det.. De har vært veldig ivrige (jeg ikke så gira og fan av det). Har en nå som ikke vil.. går helt greit for meg at han ikke vil, men lurer på hva som er greia? Synes han jeg er ekkel? Ikke tent på meg? Anonymkode: 95fa8...1a7 Min mann slikker heller ikke. Alle før gjorde det! Anonymkode: 228bc...07f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #43 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ikke sammenlignbart. Fitta er myk, smaker godt og tåler en del. Det er en nytelse i seg selv å slikke. Mens å suge pikk er som å ha en hel stor varm pølse uten smak i munnen på en gang, som man må være varsom med for å ikke komme borti med tennene. Anonymkode: 72adf...f62 Tull, det kommer an på hvem som ser, selv liker jeg å slikke, men kan skjønne at noen synes en slimete fitte som lukter er ekkelt, folk er forskjellig, finnes ikke en eneste sannhet her Anonymkode: c88c7...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #44 Skrevet 16. januar 2024 Jeg liker ikke å bli slikket, men elsker å gi BJ🤷🏼♀️ Anonymkode: bf73d...2a7 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #45 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Før trodde jeg alle slikket. Men hadde en periode jeg var sammen med tre emosjonelt umodne menn med lite/nesten ingen erfaring som ikke ville slikke. Byttet fort! Anonymkode: 6269e...140 Umoden om man ikke liker oralsex? Spesielt å melde, er alle kvinner som ikke suger umodne også? Anonymkode: c88c7...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #46 Skrevet 16. januar 2024 KnekkeBørre skrev (17 timer siden): Jeg har satt fast tunga mi på lyktestolper alt for mange ganger... Klok av skade . Det er meningen at du skal slikke damene mens de fortsatt lever, ikke etter de har dødd og blitt fryst. Anonymkode: b6848...099 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #47 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Umoden om man ikke liker oralsex? Spesielt å melde, er alle kvinner som ikke suger umodne også? Anonymkode: c88c7...6fc Det står ikke at de er umodne fordi de ikke vil utføre det. La det bare til, fordi jeg syntes det er et fiffig anekdotisk mønster, at de som ikke ville slikke også var emosjonelt umodne. Anonymkode: 6269e...140 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #48 Skrevet 16. januar 2024 Kona liker det ikke, og det tok noen år før hun turte å fortelle det. Jeg liker det, men herregud, i den store sammenhengen er det jo ikke noe problem. Anonymkode: 68adc...8a8
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #49 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Forventer dere å bli sugd da? Anonymkode: 5bd8e...fda Selvfølgelig ikke. Suging skjer utelukkende når hun har lyst. Anonymkode: 2c79c...e38
Gjest Bombasi Skrevet 16. januar 2024 #50 Skrevet 16. januar 2024 At han ikke slikker må du ikke ta personlig. Noen liker ikke å slikke. Sånn er det bare, på samme måte som om at noen kvinner ikke suger. Hadde han syntes du var ekkel og ikke tent på deg så hadde han heller ikke hatt sex med deg. Men det gjør han jo. Så at han ikke slikker ligger ikke på deg og ditt underliv, men mer generelt. Så slapp av du
Rosa Dartle Skrevet 16. januar 2024 #51 Skrevet 16. januar 2024 Har aldri møtt en mann som ikke liker det. Men siden du heller ikke har det, så har det nok først og fremst med ham å gjøre, ikke med deg. Man liker forskjellige ting.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #52 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det står ikke at de er umodne fordi de ikke vil utføre det. La det bare til, fordi jeg syntes det er et fiffig anekdotisk mønster, at de som ikke ville slikke også var emosjonelt umodne. Anonymkode: 6269e...140 Emosjonelt umoden kanskje. Jeg tenker heller at, begge veier, de har lav sexlyst, eller bare er selvhøytidelige og pripne av mangel på seksuell selvtillit. De kan godt si at de ganske enkelt ikke liker det, det aksepterer og respekterer jeg, men uten å tro på en så enkel årsak. Å ikke like å bli stimulert på steder som er skapt for å stimuleres er lite troverdig. Spesielt når det deiligste verktøyet for å stimulere brukes. Heldigvis er det opp til likesinnede å finne hverandre, da unngås alle problemer. Anonymkode: f0b61...87d 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #53 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme her. Synes det er ekkelt. Jeg vet ikke men det er vel kanskje fordi (utrolig uflaks?) de tre første kvinnene jeg hadde sex med og slikket luktet helt forferdelig der nede. Sånn gammel rekelukt. Siden har jeg fått helt aversjon mot å slikke en dame der nede. Anonymkode: 4135a...81c Der sa du det. Jeg har hatt tilsvarende flaks, og har bare nydelige minner fra alle de deilige duftene og smakene kvinner normalt sett har mellom beina. Anonymkode: f0b61...87d 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #54 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Emosjonelt umoden kanskje. Jeg tenker heller at, begge veier, de har lav sexlyst, eller bare er selvhøytidelige og pripne av mangel på seksuell selvtillit. De kan godt si at de ganske enkelt ikke liker det, det aksepterer og respekterer jeg, men uten å tro på en så enkel årsak. Å ikke like å bli stimulert på steder som er skapt for å stimuleres er lite troverdig. Spesielt når det deiligste verktøyet for å stimulere brukes. Heldigvis er det opp til likesinnede å finne hverandre, da unngås alle problemer. Anonymkode: f0b61...87d Mange umodne og pripne kvinner der ute da, for det er mange flere kvinner som får oralsex, enn de som gir oralsex, så her står menn frem som et godt eksempel. Nesten dobbelt så mange kvinner får oralsex ukentlig enn menn, så her må dere slutte å være så pripne 😉 Anonymkode: c88c7...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #55 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Emosjonelt umoden kanskje. Jeg tenker heller at, begge veier, de har lav sexlyst, eller bare er selvhøytidelige og pripne av mangel på seksuell selvtillit. De kan godt si at de ganske enkelt ikke liker det, det aksepterer og respekterer jeg, men uten å tro på en så enkel årsak. Å ikke like å bli stimulert på steder som er skapt for å stimuleres er lite troverdig. Spesielt når det deiligste verktøyet for å stimulere brukes. Heldigvis er det opp til likesinnede å finne hverandre, da unngås alle problemer. Anonymkode: f0b61...87d Jeg liker ikke å bli sugd. Jeg misliker det ikke, men jeg liker det heller ikke. Jeg syntes det er kjedelig og mister raskt tenningen når jeg har mottatt oralsex. Det har ingen ting med lysten på sex, prippenhet eller selvtillit å gjøre. Det har med mitt seksuelle tenningsmønster å gjøre. Jeg tenner ikke på å være en «passiv» mottaker. Jeg tenner på å være en som utfører på en mer passiv mottaker. Da jeg fortalte hun som i dag er min samboer at jeg ikke ønsket at hun skulle suge meg, så ble hun først forundret, så ble hun glad. Hun hadde en oppfatning om at det lå en klar forventning om at «suging» var en obligatorisk del av å ha sex. Hun har ingen ting i mot å utføre oralsex, men det er ikke noe hun liker å gjøre om jeg hadde ønsket det. Samtidig som jeg ikke har noe glede av å bli utført oralsex på, så hadde hun altså sugd meg for å være snill og fordi hun trodde jeg forventet det. Mitt værste mareritt. Det kanskje stussligste og mest patetiske jeg kan tenke meg, er å motta seksuelle handlinger av en som gjør det fordi hun tror det er forventet og for å være snill. Det er 100% turn off. Bare det at jeg kommuniserte tydelig at jeg ikke ønsket å bli sugd, løftet da sexlivet til oss begge. For ordens skyld, så elsker hun at jeg går ned på henne, men at hun ikke går ned på meg. I motsetning til meg, elsker hun å motta oralsex og jeg elsker å gi. Anonymkode: d83d9...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #56 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kun møtt 1 på 25 år som ikke elsket å slikke. Kjæresten (som jeg håper varer livet ut 😅) elsker å slikke meg. Tror han elsker alt som har med fitta mi å gjøre. Se på, ta på, knulle, slikke, leke, fingre, kose, finnes ikke grenser. Grunnen for å ville ha analsex er å kunne se på fitta mi samtidig, for anal er bare aktuelt på rygg 😅 Anonymkode: 2ed43...480 Helt normalt. Kjæresten min er lik. Jeg føler meg som vandrende slikke pinne når jeg skulle spasert naken foran han. Han kunne slått opp telt der nede. Forguder kroppen min😅🙈 Det er normalt i et forhold ,noe annet er rart. Anonymkode: 442c5...08a 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #57 Skrevet 16. januar 2024 Å stikke hodet ned i andres underliv er komplett unaturlig. Anonymkode: 1d7cf...3a8
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #58 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det står ikke at de er umodne fordi de ikke vil utføre det. La det bare til, fordi jeg syntes det er et fiffig anekdotisk mønster, at de som ikke ville slikke også var emosjonelt umodne. Anonymkode: 6269e...140 Kjøp deg en ordbok. Anonymkode: 2c79c...e38 1
Maskinfører Skrevet 16. januar 2024 #59 Skrevet 16. januar 2024 Aldri forstått hvorfor munnen skal ned i underlivet på folk
Østkantgutt1913 Skrevet 16. januar 2024 #60 Skrevet 16. januar 2024 Det er digg.å sleike fitte Hadde lite forhold til ei som hadde nydelig fitte og det smakte skikkelig digg av hu og saftene, så var bra opphissende å sleike hu til orgasme. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå