AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Hvor vanlig er det at menn ikke slikker? Hatt 7 partnere før, som alle gledelig har slikket - både for å gi tilfredsstillelse til meg og fordi de har tent på det.. De har vært veldig ivrige (jeg ikke så gira og fan av det). Har en nå som ikke vil.. går helt greit for meg at han ikke vil, men lurer på hva som er greia? Synes han jeg er ekkel? Ikke tent på meg? Anonymkode: 95fa8...1a7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Tenk om menn skulle tenkt sånn hver gang en dame ikke gir BJ🤣 Anonymkode: c88c7...6fc 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Min gjør det heller ikke med hverken glede eller entusiasme. Han har kort tungebånd så er rent fysisk forhindret. Stikker han mer enn tuppen av tunga ut får han smerter. Jeg liker oral veldig godt og kjenner på en sorg over å aldri få nyte det igjen. Det er jo ikke noe ålreit uansett når han faktisk får vondt. Leker med tanken om å prøve å begynne med swingers eller noe etterhvert for å få muligheten med andre. Anonymkode: aaecf...510
KnekkeBørre Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 (endret) Jeg har satt fast tunga mi på lyktestolper alt for mange ganger... Klok av skade . Endret 15. januar 2024 av KnekkeBørre 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenk om menn skulle tenkt sånn hver gang en dame ikke gir BJ🤣 Anonymkode: c88c7...6fc Vel, jeg har opplevd flere menn som ikke slikker men som forventer BJ. Anonymkode: 64e70...a8a 7 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Ikke fan av slikking. Men gir gjerne bj. Anonymkode: b3121...884 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 Jeg har vært borti noen som ikke har vært helt fan av det. Det har ikke noe med deg eller tenningen på deg å gjøre, du må ikke ta det personlig. De liker det bare ikke, på samme måte som du kanskje heller ikke liker å slikke mus, eller ikke liker analsex, eller ikke liker å svelge eller whatever. Alle tenner ikke på det samme. For min del er det veldig turn off når han ikke liker det. Det inkluderer også de du merker bare nesten litt pliktskyldigst går ned på deg for å være grei og liksom gjengjelde en tjeneste. Han må elske det. Jeg er bortskjemt med en som elsker det og gjør det hele tiden, jeg gikk da fra at å bli slikket var bare helt OK, pirrende nok men kjedelig i lengden, til at det nærmest ble favoritt-aktiviteten i senga. Dessverre har vårt forhold raknet litt, nå tror jeg ikke jeg kan gå tilbake til en som ikke er 10 av 10 på det området. Og det er det bare 1 av 10 som er. Anonymkode: 0a88a...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Var selv i et forhold med en som ikke likte å slikke, han hadde hatt en dårlig erfaring for mange år siden, og tror at alle lukter/smaker slik dessverre. Anonymkode: 9b087...65a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Har hatt en fwb over lengre tid som ikke slikket. Helt greit for meg, det finnes da andre ting å gjøre. Han virket heller ikke å være videre glad i bj. Det syntes jeg faktisk var mer stusselig. Følte aldri at det passet å spørre han om hvorfor det var sånn. Anonymkode: 62891...650
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Mannen min har aldri slikket noen. Syns det virker ekkelt. Tar imot blowjobs da 😛 Har en eks som ikke gjør det heller. Er nok ikke unormalt. Anonymkode: 00ba6...362 2
SlemUlv Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 Usikker hvordan vi skal vite hvorfor han ikke vil. Spør ham? Ja det finnes menn som ikke liker det, akkurat som det finnes kvinner som ikke liker å suge. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Min gjør det heller ikke med hverken glede eller entusiasme. Han har kort tungebånd så er rent fysisk forhindret. Stikker han mer enn tuppen av tunga ut får han smerter. Jeg liker oral veldig godt og kjenner på en sorg over å aldri få nyte det igjen. Det er jo ikke noe ålreit uansett når han faktisk får vondt. Leker med tanken om å prøve å begynne med swingers eller noe etterhvert for å få muligheten med andre. Anonymkode: aaecf...510 Klipping av tungebånd er nok en fin ting fremfor å lufte muligheten for swingers pga fyrens manglende slikkeferdigheter. Anonymkode: b2721...f8e 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor vanlig er det at menn ikke slikker? Hatt 7 partnere før, som alle gledelig har slikket - både for å gi tilfredsstillelse til meg og fordi de har tent på det.. De har vært veldig ivrige (jeg ikke så gira og fan av det). Har en nå som ikke vil.. går helt greit for meg at han ikke vil, men lurer på hva som er greia? Synes han jeg er ekkel? Ikke tent på meg? Anonymkode: 95fa8...1a7 Hvis du vil og han ikke liker det hadde jeg sett på det som et problem og dårlig av han. Min elsker det🙈 Jeg er ikke største fan av det selv,men av og til ok😅 Anonymkode: 442c5...08a
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 15. januar 2024 #14 Skrevet 15. januar 2024 Jeg elsker det! Har møtt kvinner som ikke liker/får noe ut sv det, litt kjedelig.. Men jeg får lite av å bli sugd.. det sykes jeg er litt så der-men om dama blir kåt av drt så værsågod
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #15 Skrevet 15. januar 2024 Aldri møtt en mann som ikke vil slikke Anonymkode: 5bd8e...fda
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #16 Skrevet 15. januar 2024 Kun møtt 1 på 25 år som ikke elsket å slikke. Kjæresten (som jeg håper varer livet ut 😅) elsker å slikke meg. Tror han elsker alt som har med fitta mi å gjøre. Se på, ta på, knulle, slikke, leke, fingre, kose, finnes ikke grenser. Grunnen for å ville ha analsex er å kunne se på fitta mi samtidig, for anal er bare aktuelt på rygg 😅 Anonymkode: 2ed43...480
Cor Cubiculum Skrevet 15. januar 2024 #17 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Min gjør det heller ikke med hverken glede eller entusiasme. Han har kort tungebånd så er rent fysisk forhindret. Stikker han mer enn tuppen av tunga ut får han smerter. Jeg liker oral veldig godt og kjenner på en sorg over å aldri få nyte det igjen. Det er jo ikke noe ålreit uansett når han faktisk får vondt. Leker med tanken om å prøve å begynne med swingers eller noe etterhvert for å få muligheten med andre. Anonymkode: aaecf...510 Kort tungebånd kan det gjøres noe med også hos voksne. Operasjonen for å korrigere dette kalles frenulotomi eller frenulektomi, Han kan gå til legen sin og få henvisning til utredning hos spesialist om han virkelig vil. Du kan kanskje la ham velge mellom det eller swingers? 😉 Skjønt blir det swingers vil dere kanskje bli to som presser på? Lykke til! Hilsen en som slikker med største glede og iver. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #19 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Klipping av tungebånd er nok en fin ting fremfor å lufte muligheten for swingers pga fyrens manglende slikkeferdigheter. Anonymkode: b2721...f8e Cor Cubiculum skrev (15 minutter siden): Kort tungebånd kan det gjøres noe med også hos voksne. Operasjonen for å korrigere dette kalles frenulotomi eller frenulektomi, Han kan gå til legen sin og få henvisning til utredning hos spesialist om han virkelig vil. Du kan kanskje la ham velge mellom det eller swingers? 😉 Skjønt blir det swingers vil dere kanskje bli to som presser på? Lykke til! Hilsen en som slikker med største glede og iver. Han nekter dessverre å klippe, forslaget har allerede vært på bordet. Kanskje en ide å se hvordan reaksjonen blir om han får velge mellom det og swingers ja 😅 Anonymkode: aaecf...510 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #20 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, jeg har opplevd flere menn som ikke slikker men som forventer BJ. Anonymkode: 64e70...a8a jeg går ned på samboeren min hver eneste gang vi har sex. Hun elsker det og jeg elsker det. Hun utfører ikke oralsex på meg. Hun liker det ikke. Det siste jeg vil er å få utført seksuelle handlinger på meg, som hun selv ikke liker. Det står som et mareritt for meg og en utrolig turn off. Anonymkode: d83d9...c2c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå