Gå til innhold

Dagboken til Håper


Håper

Anbefalte innlegg

Ååå så koselig å høre fra deg igjen!! :D Har lurt på hvordan dere har det veit du!!

Leit med plagene dine da... :-? Håper ting blir til det bedre!!! :enig:

Klem til deg!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Håper!

Jeg er ikke av de mest aktive inne i boka di, men jeg følger da med... :wink:

Skjønner godt at du ikke gidder å besøke kg med modem...

Been there done that!

:wink:

Håper det ordner seg med både rygg, bekken, vann og sukker for deg snart!

Ønsker deg en god pinse!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jepp - var uten bredbånd i 2 uker...

2 l a n g e u k e r... :-?

Skjønner deg godt der.

Men det var kjekt å høre fra deg igjen uansett.

Blir litt bekymret når det ikke kommer noe nytt i det hele tatt.

Klem fra hønemoren Mayamor :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Åssen går det med deg?? Venter på oppdatering! Håper alt er bra!

Her er alt helt fint, jeg er også sykemeldt pga bekkenet. Ikke noe særlig, men det er vel bedre å ta det med ro enn å stresse og bli sengeliggende!

Håper å høre fra deg snart!

Koz.. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mayamor

HALLO...

HVOR BLIR DU AV?

SAVNER OPPDATERINGER FRA DEG...

Førstkommende onsdag skal vi ha et nytt treff på Egons kl. 18.00.

Ville vært koselig om du kunne komme. :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva dere klager over..sitter her med et søtt, lite, grått modem jeg.. :ler: VIL HA BREDBÅND NÅ!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var jeg her igjen.

Det er ikke så mye som skjer, eller så er det bare meg som er ganske fraværende for tiden :oops:

Ja, ja. Det kan se ut som om sommeren er kommet og kanskje passert??

Veslefrøkna er en veldig aktiv liten sak, hun er helt vill det meste av dagen, lurer av og til på når hun sover.

Storebror synger godnattsang til henne hver kveld, det variere litt, men stort sett går det i "trollmor har lagt sine 11 små".

Skal til jordmor i morgen, er spent på vekten, og alt det andre selvsagt. Håper ikke hun finner sukker i urinen.

Faren til de to eldste barna er lite interresert i samvær med de, men besteforeldrene har lyst til å se de. De bor i Danmark, og med storesøster som har fått sommerjobb og skal jobbe helt frem til skolen begynner, så må gutten evt reise aleine med fly. Det har han aldrig gjort før, men han er jo blitt 9 år, og de henter han på flyplassen. så kanskje jeg skal la ham få lov.

Vi snakket litt om det i går, jeg og sambo, om vi skulle spandere turen på ham, han har veldig lyst, og hvis vi spør pent så kanskje farfaren betaler halve turen.

Blir så forb... på faren deres, de har ikke sett ham siden sommerferien i fjor!!!! Og han bor ikke lenger vekke enn Haugesund!! :evil: :evil: :evil:

I går fikke vi invitasjon til bryllup. 6 sept. Det er tett oppunder terminen min. Det kan jo bli spennende og se om hvordan det går.

Ellers så gjør varmen at jeg hovner opp i beina, lite lekkert når sesongen sier "vis beina dine" :x

TAKK alle som er innom her med en liten hilsen, det er veldig koselig gjort av dere.

Skal en ting til i morgen, jeg. Noe jeg virkelig gleder meg til :D

Skal ha fotpleie, ansiktsbehandling og voksing av legger. Det skal bli deilig :hoppe:

Håper 28+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Koselig om du blir med i morgen.

Haugesund...

Mayamannen sine barn bor på Jæren...

Det er jo enda lenger, men har jo barna ofte da... :wink:

Så det er stor forskjell på fedre ja... :-?

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Mayamor

En liten sommerklem på vei fra Bergen og nordover til deg... :kysse:

Håper det går bra med deg og at du bare nyter sommeren...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Ville bra hilse på og si at det er LENGE siden du oppdaterte nå. Håper alt står bra til!!

Klem fra Magnhild

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, hei. Så var jeg her igjen.

Det er så lenge siden nå at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Uansett så har det ikke vært noen store saker å fortelle om.

Den 2 juli var jeg på KK til sparketest. Nurket hadde vært helt rolig hele dagen, og i fire tiden var jeg så nervøs at jeg ringte jordmor. Hun kom hjem til meg og heldigvis var fosterlyden helt fin. Men hun ville alikavel at jeg skulle inn til sparketest. Det ble haldigvis litt mer liv etter hvert og vi så jo også på UL at alt sto bra til.

Nå er det jo bare to uker til termin, og jeg er veldig utolmodig nå. Er klar som et egg til å få henne ut.

Alt her hjemme er klart. Ny seng står oppredd og klar med en nydelig uro hengenede over.

Stellekommoden står klar med alle kremer og oljer klar til bruk. Bleier og klær ligger klart i kommoden.

Vognen og bilsikring har vi også. Det eneste som mangler er madrass til vuggen, men den skal være klar til helgen.

Navn har vi ikke blitt enig om enda, så det er jo litt spennende hva hun kommer til å hete til slutt. Det kan bli veldig vanskelig, for vi har veldig forskjellig smak ang navn. Jeg vil ha noe spesielt som står i stil med de andre to sine navn, mens han er mer tradisjonell i sin smak. Det vil ikke forbause meg om vi må til med loddtrekning.

Hvordan ha så sommeren vært for dere andre? Jeg sleit veldig i den voldsomste varmen. Har bare vært til sjøen en gang, det holdt lenge for meg.

Ellers så går det veldig fint.

Litt problemer med rygg og hofter.

Sover litt nå og da.

Magen er ikke så stor som jeg ventet, noe som er bare fint egentlig.

Har lagt på meg ca 8,5 kg så langt. Veldig fornøyd med det.

Ja, og så har jeg kjøpt ny bil i sommer, en stasjonsvogn. Veldig fornøyd med den. God plass til vogn (har sjekket).

Litt av grunnen til at jeg ikke har vært her på en stund, bortsett fra latskap, er at skjermen min røk i lyn i sommer. Har nå endelig fått ny.

Jeg har fortalt tidligere at svigerfar og hans samboer skulle få 4 barnebarn tilsammen i år. Tre av de er kommet, en jente i april, en gutt i juli og en i august, nå er det bare jenten vår som vi venter på.

Nå må jeg løpe, skal på fotballkamp med gutten.

Til slutt en stor hilsen til alle som er her inne, rekker ikke å skrive til dere alle, så derfor en felles hilsen her.

Stor klem fra Håper T-14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE, LYKKE TIL- håper ventetiden ikke blir så lang og tung..

Gleder meg til oppdatering når lille jenta har kommet!!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å se nytt fra din kant... :kysse:

Merker selv at det blir litt mindre tid foran dataen nå enn tidligere...

Men jeg er blitt litt avhengig av å kikke etter nytt... :oops:

Det er så mange koselige jenter her inne...

Forventer rapport når bebissen er født... :wink:

Lykke til.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...