Gå til innhold

Dagboken til Håper


Håper

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Jeg skjønner godt at du ble engstelig av blødningen.

Selv har jeg blødd i alle svangerskapene, både når jeg har mistet og når det har gått bra. Men like bekymret er jeg hver gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer virkelig mye i disse dagbøkene våre, nesten for skummelt å lese i blant, i hvert fall når man bekymrer seg for hverandre :(

Veldig glad for å høre om den lille som vinket til deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ville bare skrive noen ord til deg.

Lenge siden du har vært her inne.

Kikker etter deg, vett du. :wink:

Håper alt står bra til med deg og babyen.

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden du har vært her ja..håper alt står bra til med deg og det lille håpet ditt!!!

Sender deg mange gode tanker med ønske om en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Hvordan går det med deg? Bra at alt var bra selvom du blødde da.. jeg hadde fått panikk!! Håper alt står bra til med deg og babyen i magen!

Vil samtidig få ønske deg en riktig god påske!

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Vel overstått påske til deg.

Håper det står bra til med deg og baby.

Venter spent på rapport, vett du. :wink:

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært innom og skrevet her. Har lest litt av og til og fått med meg en del nyheter.

Takk ALLE sammen for hilsener, kos at dere stikker innom.

Alt har vært bra og er det fortsatt.

I går var vi på ordinær UL, og det er bare helt fantastisk :lol: . Jordmor trodde det var en liten frøken som var der inne. Hun var så urolig og lå mye med korslagt ankler :ler: så det var vanskelig å få sett ordentlig.

Ellers var også alt annet i orden med henne. Det er utolig hva de kan se og finne ut.

Ellers hadde vi en deilig påske, var hjemme og slappet av og solte oss.

Jobber fortsatt bare 50 %, og det er jeg glad for.

Har en del vondt i ryggen og blir fortsatt fort sliten.

Ja, og så ble jo selvfølgelig termindato flyttet, feil vei :x Har nå termin 24 sept. det vil vel si at jeg er 18 + 5 nå isteden for 19+1.

Det er bare jeg og min mann som vet at det er en jente vi venter, bortsett fra dere da :ler:

Nå må jeg innom å notere litt i andres bøker.

Håper 18+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at jeg har kjent liv i ca 3 uker nå, først veldig lite og veldig skjeldent. etter hvert litt oftere, men da ble jeg så redd hvis det gikk for mange dager i mellom, så da måtte jeg legge meg på magen for å kunne kjenne om det var noen der inne. :o

Nå kjenner jeg liv daglig, og flere ganger om dagen, også ved en anledning kjent det utvendig. Men hun har det med å slutte når pappa skal kjenne etter. Typisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

slik er det hos oss også.. ikke et "pip" eller en eneste liten bevegelse når mannen er i nærheten.. Han har ikke kommet til å trodd det var en eneste bevegesle hadde han ikke vært med på ultralyd og sett alle sparkene...

Takk for oppbacking angående jobb-gnelderet mitt.. Jeg skal bare holde på "litt " til så skal jeg be om noe sykemelding..

er det vanlig å bli sykemeldt i svangerskapet?

marilyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid deilig å se at det er liv der inne :D

Gleder meg til min ordinære ultralyd 5. juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, tusen takk for koselig hilsen!! Ja, endelig sier jeg også!

det var koselig at du oppdaterte oss igjen, har lurt veldig vettu!! Høres ut som om du har det bra, så da er det vel bare å ønske deg lykke til videre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Godt å se en liten oppdatering fra deg.

Tenker på deg, vett du... :wink:

Pst.:

tirsdag 6.mai er vi en gjeng som skal treffes...

Hadde vært koselig om du kunne bli med...

Klem fra Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ!!!

Tusen takk for hilsen i dagboka mi!!

Artig med ul da!! Min termin ble flyttet "riktig" vei, men jeg stoler ikke helt på det der :-? ... skjønner ikke åssen det skulle ha gått for seg.. men vi får se om det blir nært den 12. eller 19 :ler: !

Artig at dere antageligvis får ei lita tulle da!!! Vi vil ikke vite det vi da.. siden det er den første(men tro meg vi hadde fryktelig lyst til å vite det!!)!

:ler: måtte legge meg på magen for å kjenne om det var liv der... akkurat det gjorde jeg og!!! Men jeg skal fortelle deg at jeg hoppet tilbake kjapt.. synes det var skikkelig ekkelt.. kjenner ut som om jeg har en ball der inne :ler: Jeg kjenner også liv daglig nå, men det er ikke kraftig nok til at vi kjenner det på utsiden enda... vet om en vordende far som begynner å bli utolmodig!!

Du får ha en fin helg videre!

Koz..

:vinke::hjerter: Lucky og lillevenn termin 12. september-03 :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Flott å se at alt går bra med deg og den lille. Så koselig med en liten jente da! Det er det det blir på meg og. Min termin ble også flyttet feil vei, men jeg vet at det ikke stemmer. Det samme skjedde sist, men da fødte jeg faktisk akkurat på den første termindagen jeg fikk, den som jeg mente var den riktige. Men, men.. de kommer nok ut når de er klare, samme hva jordmoren sier. Ellers er det skikkelig sprell og rabalder i magen her og. Det blir nok en liten fotballspiller. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Psst:

Du har ikke oppdatert oss siden 25 april nå... :-?

Håper alt er greit med deg.

Klem fra Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff, nå har jeg dårlig samvittighet. Det er jo alt for lenge siden jeg har vært innom her. Utrolig hvor fort tiden går.

Jeg har vært 100% sykemeldt en stund pga rygg- og bekkenplager, er begynt igjen nå i 40 % (to dager i uken).

Hjemme har jeg bare modem, og de få gangene jeg har tolmodighet til å stikk innom på nettet har jeg måttet konse om å betale regninger. Håper jeg får tid til å stikke innom her av og til når jeg er på jobb.

Takk Maya og magnhild for at dere følger med. og også takk til dere andre for koselige hilsener.

Det har ikke skjedd så mye siden sist jeg var innom. Magen vokser som et uvær, og folk tror jeg snart har termin. og så skal jo ALLE komentere at jeg må gå hele sommeren. Som om jeg ikke vet det :x

Leste din "følelese" for hvordan vi ser ut Maya, og må bare si at håret mitt er på vei til å bli langt :lol:

Som sagt, lite aktion i livet. Og på kontrollene er alt heldigvis bare bra. Sist jeg var hos legen var for 1,5 uke siden og da veide jeg bare 69 kilo, dvs at jeg har lagt på 5 kilo så langt. Synes ikke det er så ille jeg :sjarmor:

Det verst var at jeg hadde sukker i urinen og måtte ha glukosebelastning :veldigsur: men den lå heldigvis innen for normalen. Nå skal jeg være forsiktig med å spise for mye søtt, har ikke lyst til å ta flere belastninger.

De siste dagene har jeg vært litt hoven i beina, håper det bare er varmen og ikke at jeg begynner å få vann i kroppen. Hadde det med førsteman (jenten) og da hadde jeg elefantbein :oops:

Må jobbe litt nå, det er ingen som tar over arbeidet mitt de dagene jeg er sykemeldt, så det er litt å ta av her kan man si.

Får se om jeg får tid til å stikke innom dere andre en annen dag.

Håper 24+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...