Gå til innhold

Dagboken til Håper


Håper

Anbefalte innlegg

Takker så mye for hilsener fra dere

GODT NYTT ÅR :vinke:

Ja nå er jeg tilbake etter en laaaang juleferie. Det har vært utolig deilig :lol:

Ellers så går jeg å venter på mensen. Vet ikke hvor lang tid som er normalt etter en SA. Men er litt utolmodig nå.

Har bestemt at vi vil (prøve å) bli gravid ganske kjapt. men vil vente til mensen har vært en gang før vi prøver igjen.

Men hvor lenge må jeg vente på den hersens mensen tro :evil: , noen som vet :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laang dag på jobb. uff. skal heldigvis snart hjem.

Innbiller meg at jeg er gravid :-? . Hadde ubeskyttet sex i julen. Hadde overhode ikke tenkt at EL kunne komme så snart etter en SA. Men guden vet, jeg vet ihvertfall ikke :o .

Klarer ikke å konsentrere meg om noen ting. bare kjenner på puppene mine hele tiden, håper ingen ser meg :oops: :oops:

Ja, ja. får smøre meg med hva var det nå det het igjen???? tolmodighet???? :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Godt nyttår til deg Håper

Ønsker dere det beste og dette skal bli deres år :wink:

Husker når vi prøvde selv - gikk å kjente på puppene hele tiden. Typisk at når jeg endelig ble gravid hadde jeg absolutt ingen symptomer. Hadde alt i prøveperioden. Man blir litt crazy av alt dette.

Krysser fingrene for dere nå :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Håper!

Godt nytt år! Håper du har hatt en fin ferie! Takk for hilsen i dagboka mi , jammen klaffet prøvingen denne gangen, er så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, håper bare det holder!

Bra at dere har bestemt dere for å prøve igjen, krysser fingrene for deg, og håper at det klaffer kjapt for dere! Følger med vet du! :wink:

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for hyggelig hilsen i dagboka!!

Var koselig å se at dere skal prøve mer, håper det går raskt denne gangen!! Du får slenge den på den blå bølgen som herjer inne på denne dagboksida nå!!

Her er noen (((((((((((bli-gravid-fort-vibber))))))))) fra en sprekkferdig meg!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Håper!

Takk for hilsen i dagboka mi! Jeg krysser fingrene og håper at du ikke trenger å håpe mer... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er vi i gang igjen :lol:

Testet TO BLÅ på lørdag.

Tør ikke slippe gleden helt til enda, har veldig blandede følelser nå, vi hadde jo egentlig tenkt å vente til jeg hadde hatt mensen en gang først, men når man er uforsiktig så kan det jo gå slik det har gått.

Syntes i jula at SA'en nettopp hadde vert, men når symtomene meldte seg og jeg så litt nøye etter på kalenderen, så var det jo gått ca 14 dager.

Nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal regne ut hvor langt jeg er på vei, men før jeg har snakket med legen, så går jeg ut fra den 13.12, og da er jeg 4+3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D

GRATULERER SÅ MASSE, HÅPER!!!

Skal krysse det jeg krysse kan for at det går bra denne gangen! Det gjør det nok helt sikkert!!

mange lykketilklemmer fra

magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Håper!!

Var hyggelig å lese dette, og denne gangen skal det gå bra!! :D

STOR lykketilklem fra meg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen dere, alltid koselig :lol:

Har en del symptomer, noen er litt merkelige :-? Jeg får så lett "støt" for tiden, nesten alt jeg tar i, så slår det nesten gnister. merkelig.

Ellers så er jeg borti å være kvalm av og til, men ikke i nærheten av å kaste opp, heldigvis :lol: Veldig trett, ømme pupper og "alltid" sulten :roll:

Neste uker er jeg der jeg var sist da jeg mistet, gruer meg. er veldig rastløs og prøver å tenke minst mulig på det, men det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Ville bare skrive noen ord til deg i dagboken din og takker samtidig for hilsen fra deg :D

Det er ikke lett å miste, men noen ganger har kroppen en forunderlig måte å ordne opp på. Kanskje var det noe galt med spiren, og derfor støter kroppen det ut igjen. Dette er nok sikkert en mager trøst, men det fine er at du har kommet igang igjen :blunke: .

En arbeidskollega opplevde det samme som deg: Hun spontanaborterte for et år siden. Nå har hun termin 27.mars og alt står bra til med henne og babyen :Nikke:

Ønker deg lykke til, og ikke tenk for mye på spontanaborten din. Det ordner seg alltid vet du :hoppe:

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hælla!!

Først vil jeg si GRATULERER!! Kjempe artig!

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, det er skikkelig artig at vi er så mange som er nesten like langt på vei! :D

Har noen symptomer, mensen har uteblitt(hmm det var rart :o :wink: ), har fryktelig ømme pupper!!! og noen menslignende smerter som kommer i ny og ne. Tisser mye, og har hatt noen kvelder hvor jeg har vært kvalm. Tror jeg er 5+0 i dag(hvis jeg har forstått det rett). Hvor langt er du?

Ellers er alt bra, deilig å være frisk igjen!

Ellers så krysser jeg fingrene for at du skal klare å tenke på noe annet i løpet av uka som kommer.. det går nok bra skal du se!!!

Vi snakkes!!

Koz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer noen " tenk positivt vibber" fra meg til deg (((( )))) siden du var så snill og gav meg "bli gravid vibber"...Koselig at du tenker oss andre som enda ikke har sett to blå..

Vi tenker masse positivt og håper at det går BRA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rastløs, rastløs, rastløs :-?

Sulten, sulten, sulten :o

Trøøøøttt :Gjesp:

Vil hjem og sove .

Jeg klarer ikke slutte å :kul: . :evil:

Dette var en liten beskrivelse min dag så langt :sjarmor:

Håper 4+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for hilsen!! :D

Du skal se at dagene går og vips er du kommet til uke 12.

Kanskje du og mannen og barn kan finne på noe hyggelig sammen, slik at du slipper å gå å gruble hele dagen?? Kino, ut å spise, ut på tur eller noe slikt...

Klem fra meg som er T-23 i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg slutte å se så mørkt på det. Går det galt, så går det galt, og det er ingenting jeg kan gjøre fra eller til.

I går ettermiddag var jeg skikkelig sur og grinete. :sinna: Når jeg skulle lage middag føk potetene runt i kjøkkenet og jeg måtte pent plukke de opp selv. :kjempesinna: Men det ble ikke poteter til midag, det ble pasta :rodme:

Ikke til meg, jeg mistet helt matlysten av meg selv :oops: .

Ja, ja. Kanskje det trengtes med en god utblåsning av følelser, går jo å gjemmer på de for at ikke barna skal lure på hva som skjer.

Men nå er det helg og da har jeg bursdag og får gaver :hoppe: det er alltid kjekt med gaver :hoppe: :hoppe:.

Håper 5+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

Jeg tenker en del på om det kan gå galt med meg jeg og. Men i forhold til deg kan jeg iallefall trøste med at jeg leste et sted at det er ingen større sjanse for de som har mistet før at de vil miste flere ganger...Så da går det sikkert bra denne gangen!! Og du har barn fra før har du ikke??

Så da er det sikkert ikke noe "galt" fatt med deg i allefall...

Grattis med bursdag forresten! ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...