Gå til innhold

Love is blind Sverige

Dupers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JennieB skrev (På 28.1.2024 den 7.33):

Takk! Kom ikke opp på min mobil da jeg sjekket appen. 😊

Ekspander  

Det stod på slutten av forrige episode😊 Blir spennende! Leste at det blir den mest sjokkerende reunion-episoden i Love is blind sin historie😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (På 28.1.2024 den 7.36):

Det stod på slutten av forrige episode😊 Blir spennende! Leste at det blir den mest sjokkerende reunion-episoden i Love is blind sin historie😅

Ekspander  

Oi!! 😳 jeg håper på en lykkelig slutt for alle utenom Amanda og Sergio. Klarte ikke å se hva som gjorde at hun sa ja. (Men klart, mye man ikke ser når de klipper ned alt som er filmet)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JennieB skrev (På 28.1.2024 den 8.00):

Oi!! 😳 jeg håper på en lykkelig slutt for alle utenom Amanda og Sergio. Klarte ikke å se hva som gjorde at hun sa ja. (Men klart, mye man ikke ser når de klipper ned alt som er filmet)

Ekspander  

Enig! Kanskje Emilia og Christofer har blitt sammen?😂 Eller kanskje et av parene skal få barn? I så fall ser jeg (dessverre) for meg at det er Amanda og Sergio.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OppNedPåAlt skrev (På 28.1.2024 den 8.29):

Skuffa over å ikke ha en episode LIB til frokosten idag 🤪

Ekspander  

Jeg og 😅 oppskrytt å vente til kl 18. 

Ifyousayso skrev (På 28.1.2024 den 8.03):

Enig! Kanskje Emilia og Christofer har blitt sammen?😂 Eller kanskje et av parene skal få barn? I så fall ser jeg (dessverre) for meg at det er Amanda og Sergio.

Ekspander  

eller Emilia og Johan 😂 eller så er det en Barcelona-baby?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett dagens episode.. så da var det faktisk Christofer som var red flag. Det var ubehagelig å se Catja og Christofer sammen i serien, hans lovebombing og hun som fremstår som iskald. Skjønner hvorfor nå.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ella morax skrev (På 28.1.2024 den 18.52):

Sett dagens episode.. så da var det faktisk Christofer som var red flag. Det var ubehagelig å se Catja og Christofer sammen i serien, hans lovebombing og hun som fremstår som iskald. Skjønner hvorfor nå.

Ekspander  

Helt enig! Syntes så synd på henne ❤️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ella morax skrev (På 28.1.2024 den 18.52):

Ekspander  

Ja, var oppklarende å se. Catja virket veldig lykkelig nå. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg dør av Sergio... først så skal de gå til angrep på det falske ryktet om at noen ventet hans barn i Barcelona, og bare avklare en gang for alle at det ikke var sant i det hele tatt.

Og så kommer det at noen har fått hans barn i Sverige.. 😂

ÅJA, men da så, da var selvsagt det ryktet om at han snart skulle bli far heeeeeelt på jordet - det var jo i feil land!

Endret av Cuntzilla
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cuntzilla skrev (På 28.1.2024 den 20.56):

Haha, jeg dør av Sergio... først så skal de gå til angrep på det falske ryktet om at noen ventet hans barn i Barcelona, og bare avklare en gang for alle at det ikke var sant i det hele tatt.

Og så kommer det at noen har fått hans barn i Sverige.. 😂

ÅJA, men da så, da var selvsagt det ryktet om at han snart skulle bli far heeeeeelt på jordet - det var jo i feil land!

Ekspander  

Da var det plutselig greit, siden det var i Sverige og ikke i Barcelona 🤣🤣🤣reagerte på det jeg også! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kleint det var å høre på Lucas svare på spørsmålene 🙈 

Veldig koselig å se at de som giftet seg, fortsatt er gift ❤️

Men jeg fikk litt vondt når Katja sin nye kjæreste kom inn. Bra for henne men Christopher likte ikke han fyren. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (På 28.1.2024 den 21.36):

Så kleint det var å høre på Lucas svare på spørsmålene 🙈 

Veldig koselig å se at de som giftet seg, fortsatt er gift ❤️

Men jeg fikk litt vondt når Katja sin nye kjæreste kom inn. Bra for henne men Christopher likte ikke han fyren. 

Ekspander  

Leste et i et intervju etterpå at Christopher fikk vite om den nye kjæresten 1 måned etter at det ble slutt mellom han og Catja. Om han hadde hatt så lang tid på å fordøye det synes jeg det er litt rart han fortsatt virket ukomfortabel med det. 

Enig i at det var kleint med Lucas, var ikke helt lett å forstå hvorfor han endret mening om Emilia.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krisse-Ly blandet seg inn i altfor mye under reunion. Måtte kommentere det meste og de fleste. Faktisk litt irriterende.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en suppe 😅

Forstår fortsatt ikke hvorfor Amanda fortsatt er med Sergio, forstår ikke noe mer av at de nå venter barn. Hun virker traumebundet og ikke i stand til å sette grenser for seg selv for å oppnå et sunt forhold. Men det kan være noe jeg ikke ser. 
Krissy-Le virker litt slitsom med å kommentere alt. Men hun og Rasmus virker å være et fint par.

Lucas vet jo ikke hva han vil og for meg så er han en smile feig som ikke kan si det rett ut. 
Jeg syns Emilia virker usikker, men jeg samtidig så virker hun som et fint og godt menneske. Kanskje jeg er den eneste som syns hu er pen. 

Meira og Christoffer virker som de virkelig har funnet hverandre og koser seg.

Catja og Christoffer vet jeg ikke om jeg ønsker å si noe om 😮😮

Godt at det ordnet seg for de parene som fortsatt er gift ☺️☺️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (På 29.1.2024 den 13.15):

Herlighet for en suppe 😅

Forstår fortsatt ikke hvorfor Amanda fortsatt er med Sergio, forstår ikke noe mer av at de nå venter barn. Hun virker traumebundet og ikke i stand til å sette grenser for seg selv for å oppnå et sunt forhold. Men det kan være noe jeg ikke ser. 
Krissy-Le virker litt slitsom med å kommentere alt. Men hun og Rasmus virker å være et fint par.

Lucas vet jo ikke hva han vil og for meg så er han en smile feig som ikke kan si det rett ut. 
Jeg syns Emilia virker usikker, men jeg samtidig så virker hun som et fint og godt menneske. Kanskje jeg er den eneste som syns hu er pen. 

Meira og Christoffer virker som de virkelig har funnet hverandre og koser seg.

Catja og Christoffer vet jeg ikke om jeg ønsker å si noe om 😮😮

Godt at det ordnet seg for de parene som fortsatt er gift ☺️☺️

Ekspander  

Jeg synes også at Emilia er pen, men hun var altfor mye på....og ikke minst altfor kåt. Er det mulig? Hadde hun bare roet seg litt.... 😂

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (På 30.1.2024 den 6.19):

Jeg synes også at Emilia er pen, men hun var altfor mye på....og ikke minst altfor kåt. Er det mulig? Hadde hun bare roet seg litt.... 😂

Ekspander  

Er det bare meg eller hadde hun og Christoffer passet bra sammen?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...