Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2024

Javel_da

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var veldig mange unge og "like" typer der .... ønsket meg større variasjon i profiler, men kommer helt klart til å følge med ja. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Lawyam skrev (På 11.1.2024 den 22.05):

Men Aleksander Sæterstøl er med så da da tror jeg det blir underholdende likevel.

Han er ikke den smarteste, men veldig morsom!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Spennende. Mange ukjente for meg. Blir alltid litt overrasket over hvor dårlig forberedt enkelte er på de fysiske testene. Som Ismail, som er en ung mann, klarer ingen pushups, ingen situps og ingen "skikkelige" pullups. Det skal virkelig veldig lite trening til for en ung mann å mestre dette. Nora Haukland overrasker også med hvor svak hun er fysisk.  Man vet jo en stund i forveien at man skal delta, og da har de jo mulighet til å forberede seg. Når de stiller opp så uforberedt, så gjør de jo bare opplevelsen mye værre for seg selv. Det positive er jo at de har et vanvittig forbedringspotensial. Men risikoen for å pådra seg skader og ryke blir jo høy.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Aleksander Sæterstøl klarer å holde ut nå i starten, og at han får oppleve mestring og personlig utvikling over de neste episodene! 

• Liker 14
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi igang med ny sesong. Rett på baklengsstupet. Heier på Silje og følte med henne når hun ikke klarte det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuneR skrev (3 timer siden):

Håper Aleksander Sæterstøl klarer å holde ut nå i starten, og at han får oppleve mestring og personlig utvikling over de neste episodene! 

Jeg også, han virker som en så nydelig person. 

• Liker 10
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelinn skrev (37 minutter siden):

Hun Glestad er så søt og frisk 😅 Har trua på han fra Basic Bitch, Mikkel. 

Hedvig Glestad er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem hadde visst at Sæterstøl var et så stort persilleblad. Er dette symptomatisk for dagens unge? Et liv uten å ha blitt møtt med et eneste krav og knekker fullstendig ved minste motstand? Smått utrolig å observere.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (1 time siden):

Jeg også, han virker som en så nydelig person. 

Han er jo bare skjønn, og flott av Vår å vise omsorg og trøst. Håper han får mer mestring etter hvert.
Synes det var en god start på programmet i dag med mange fine folk.

Endret av Justlooking
Byttet ett ord
  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (Akkurat nå):

Han er jo bare skjønn, og flott av Vår å vise omsorg og trøst. Håper han får mer mestring etter hvert.
Synes det var en god start på programmet i dag med mange flotte folk.

Enig, han er jo bare herlig og var tydeligvis ikke forberedt på hvor tøft det var mentalt å bli «herja» med sånn. Håper han sover godt og klarer å gå på neste økt med litt pågangsmot og optimisme 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonym90059005 skrev (24 minutter siden):

Hvem hadde visst at Sæterstøl var et så stort persilleblad. Er dette symptomatisk for dagens unge? Et liv uten å ha blitt møtt med et eneste krav og knekker fullstendig ved minste motstand? Smått utrolig å observere.

Det var sånn i starten på Farmen også, men han bedret seg veldig i løpet av serien der og kom langt, så han får finne fram igjen Alex-en fra da!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en fin cast i år. Balansert og "sporty". 

Det er mange jeg ikke kjenner særlig til, eller i det hele tatt, men det er greit nok. 

Nordnes, Rotan og Staude er atypiske realitydeltakere, så det blir gøy å følge med de.

Hedvig Glestad er så sykt pen og sjarmerende! Smelter helt av å se på henne.

Skjønner at Sæterstøl har fått innrykkssjokk, men skuffende å se at han er så mentalt på vei ut porten allerede første dag. Ble i overkant. Han har tross alt bygd karriere på å delta på slike ting. Så at han ikke er mer zoomet ut og at dette skal gå så inn på han som er så erfaren synes jeg er rart. Han har alt å vinne på å bli værende i denne kortvarige TV-bobla, så hjemreise ser bare dumt ut. Men så langt ned mentalt han har gravd seg allerede nå så skal det godt gjøres at han klarer å holde ut. Håper det kommer seg, og det raskt, slik at han blir værende. Vi "trenger" han med. Han er noe for seg selv. 

For øvrig pussig at unge, friske og spreke Sæterstøl var den eneste som ikke klarte baklengsstupet. Så tror han har ekstra godt av oppholdet der inne slik at han kan ta ned de mentale murene litt.

Ellers var det bra med nye kulisser og omgivelser. Antar vi vil se mye nytt av utfordringer i år. Det er utelukkende positivt.

Endret av Ctrl
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (15 timer siden):

Samme med Nora Haukland. Ble litt sutring der også. Må være noe med generasjon Z.

Ser jo samme symptomene på de som var med i tropp 1 og tropp 2.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dette bare på lørdager? Sist gang jeg så dette programmet så gikk det fire kvelder på rad, om jeg ikke husker feil.🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...