Gå til innhold

Torpet Kjendis 2024


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Var ikke rare kunstverket Sand bidro med. Ser mer ut som et opprør for at han fikk for dårlig betalt, men ønsket opplevelsen.

Jeg fikk sjelefred av å se Sand forlate igjen. Herregud som han gjorde seg til de timene han var der inne.

Vebjørn er veldig mye. Skravla går i ett, og det om helt uinteressante ting. 

Taperen av tvekampen på Farmen sjekket inn, så seg rundt, og takket for seg. Det virker som konseptet Torpet sliter med umotiverte deltakere som ikke klarer å finne motivasjon og lyst til å være der. Mulig de må prøve et nytt konsept, for Torpet fungerer ikke til sitt formål.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dumt at Kristin reiste hjem. Har alltid hatt sansen for henne, skulle gjerne sett henne lengre!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se hvor godt Egil trives der 😃 jeg har fått veldig sansen for han og jeg håper at han vinner Torpet og kommer til finalen!

Endret av Cid
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som liker all den overdrevne film effekten de bruker hele tiden? Alt fra å gjøre det til svart og hvitt, legge til all mulig musikk osv som om det skulle vært en Steven Spielberg produksjon 😜 Jeg likte det bedre når de bare viste klippene og ikke noe annet, nå fremstår det mer som tiktok klipp lol.

Endret av Cid
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Torpet har mistet mye etter de begynte med de liksomhistoriene og effektene. Jeg liker best å se det mellommenneskelige spillet. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (22 minutter siden):

Jeg synes Torpet har mistet mye etter de begynte med de liksomhistoriene og effektene. Jeg liker best å se det mellommenneskelige spillet. 

Samme!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha så klart måtte det bli Alex etter at Aune hadde vært der 😜 Men Alex liker jeg godt da, mye mer enn Aune. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være det kjedeligste Torpet hittil 🥱 Bare Egil som har holdt det noe livlig der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig at ikke Kristin ble... egentlig generelt av deltakere fra Farmen ikke gidder Torpet. Altså, SÅ ille kan det vel ikke være. Og med snart mulighet til å dra tilbake til Farmen! Helt utrolig at de ikke kan holde litt ut, og prøve i det minste. Dette er jo egentlig en del av opplevelsen. Tafatte og ekstremt mangel på konkurranseinstinkt... Virkelig kudos til Egil som var så lei seg for å bli slått ut av Farmen, men likevel står på som bare det og holder ut på Torpet!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (28 minutter siden):

Veldig kjedelig at ikke Kristin ble... egentlig generelt av deltakere fra Farmen ikke gidder Torpet. Altså, SÅ ille kan det vel ikke være. Og med snart mulighet til å dra tilbake til Farmen! Helt utrolig at de ikke kan holde litt ut, og prøve i det minste. Dette er jo egentlig en del av opplevelsen. Tafatte og ekstremt mangel på konkurranseinstinkt... Virkelig kudos til Egil som var så lei seg for å bli slått ut av Farmen, men likevel står på som bare det og holder ut på Torpet!

Torpet hadde virkelig vært dødt uten Egil 🥱

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til Torpet er over og Egil forhåpentligvis kommer tilbake til Farmen Kjendis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (1 time siden):

Rullekaka til Alex Rosén slår ikke feil! 😅

Rullerer fra sesong til sesong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Alex Rosén! Fantastisk fyr! Og Vebjørn som var sååå starstruck da, haha 😂 Han er litt av en skrue. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alex er så herlig, jeg synes at han bidro mye bedre til Torpet enn Aune :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa over at Emma tapte kampen altså... Men nå håper jeg virkelig at Egil kommer seg tilbake til Farmen! Tenk at han røk ut i uke èn da. Og ble såå lei seg da. Og har holdt ut med Vebjørn på Torpet alle disse ukene.

Ellers er Dora også en kandidat syns jeg. Hadde vært moro å ha søstrene suse sammen på Farmen i finaleuka.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...