Gå til innhold

Torpet Kjendis 2024


jukkapalme

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ja, fysj! :spy: Litt av en type han derre Aune 😂

Tenk om han ble ny programleder i vanlige og kjendis farmen 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Tenk om han ble ny programleder i vanlige og kjendis farmen 😜

Da hadde programmet fått 18 års-grense :hoho:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Da hadde programmet fått 18 års-grense :hoho:

Og hver mandags og søndags episode hadde blitt en halvtime lengre pga all tull pratet hans.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å huske på at det sikkert er en del oppfordringer/instruksjoner/spørsmål fra produsentene. Tipper både Alex og Aune har en spesifikk rolleforventning på seg. Syns Aune er herlig (men det med treet ble litt for meget!) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 26.1.2024 den 4.34):

Så deilig at Aune dro! Resten av episoden var gull 😄 Gotmar er en streng type :P

AS spiller vel en slags rollefigur. Rollen er nok dessverre ( for ham) ferdigspilt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose skrev (6 timer siden):

Lurt å huske på at det sikkert er en del oppfordringer/instruksjoner/spørsmål fra produsentene. Tipper både Alex og Aune har en spesifikk rolleforventning på seg. Syns Aune er herlig (men det med treet ble litt for meget!) 

Tror ikke helt på det, tror Alex er seg selv.

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (På 26.1.2024 den 0.22):

Fantastisk episode! Jeg satt med et stort glis fra starten til den var ferdig.

Aune Sand er bare helt herlig. Han er vulgær uten å være vulgær på en måte. :D

Jeg synes ikke han er herlig, men helt enig i at han er vulgær uten og være vulgær. At han kliner/ slikker et tre og opplever dobbelorgasme er jo flott, synd ikke alle menn her inne som klager på mangel på sex ikke gjør det samme. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (På 23.1.2024 den 0.34):

Enig, jeg fikk følelsen av at C følte seg presset ut? Det var i alle fall klippet som om han ønsket å være.. men igjen; C spiller jo ut alle kort for å unngå å tape ansikt. 

Nå synes jeg ikke det er noe kjempestort savn isolert sett at C er ute sånn som han oppførte seg på slutten av Farmen, men jeg synes likevel det var ugreit gjort mot han. Han har da like mye rett på en plass der som dem 🤷‍♀️

Fikk absolutt følelsen av at ønsket og være der , men spilte sånn for ikke og tape ansikt eller gå ut med et godt sisteinntrykk eller noe. Godt mulig noe er klippet bort, for vi så jo bare en positiv og blid Christian som så ut til og sette pris en ny start eller noe. Om han så har gitt inntrykk til de andre at han ville trekke seg, så trengte de jo ikke og presse på? Irriterer meg at han trakk seg, begynte nesten og få sans for fyren. Han og Aune kunne gitt noen fine tv øyeblikk. Hatt trekant med treet feks. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (5 minutter siden):

Jeg synes ikke han er herlig, men helt enig i at han er vulgær uten og være vulgær. At han kliner/ slikker et tre og opplever dobbelorgasme er jo flott, synd ikke alle menn her inne som klager på mangel på sex ikke gjør det samme. 

Jeg synes han var vulgær 😳

Da hadde de blitt lagt inn 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 26.1.2024 den 11.17):

Hadde vært gøy om Unni hadde vært der samtidig med Aune, hun hadde sikkert blitt mo i knærne av Aune, hehe 😂 

Det hadde sikkert vært gjensidig, så hadde vi fått litt pærra tilstander på torpet/ farmen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg synes han var vulgær 😳

Da hadde de blitt lagt inn 😜

Hvorfor blir ikke Aune lagt inn da? 
greit, jeg synes Aune er splitter pine gal, men jeg er også litt misunnelig på hans evne til og finne glede og skjønnhet i absolutt ALT. Har jeg ikke med kona, så har jeg meg  med et tre. Løsningsorientert type. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (4 minutter siden):

Hvorfor blir ikke Aune lagt inn da? 
greit, jeg synes Aune er splitter pine gal, men jeg er også litt misunnelig på hans evne til og finne glede og skjønnhet i absolutt ALT. Har jeg ikke med kona, så har jeg meg  med et tre. Løsningsorientert type. 

Fordi han er på tv, hadde han gått rundt i offentligheten og slikket trær osv så hadde folk sperret opp øynene…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 26.1.2024 den 11.25):

Og hver mandags og søndags episode hadde blitt en halvtime lengre pga all tull pratet hans.  

Ja, hvordan i alle dager får han tid til alt? Jeg har møtt Aune i 2 sammenheng med 20 års mellomrom og startet veldig korte samtaler , den første var « unnskyld kan du sende meg  en fyrstikkeske  « ( i baren på barock ) « kan du slippe meg forbi» ( han skulle bære et maleri  på tvers inn en døråpning som åpenbart var smalere enn maleriet) . Ingen av delene krevde egentlig noen svar , men gjerne et kort ‘ værsågod « eller noe, men jeg fikk jo en times novelle på begge. Det er jo ikke rart han bruker en dag på og bære inn et maleri, og en time på og få fyr på en sigarett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 minutter siden):

Fordi han er på tv, hadde han gått rundt i offentligheten og slikket trær osv så hadde folk sperret opp øynene…

Så du tenker at det er et skuespill ? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (1 minutt siden):

Så du tenker at det er et skuespill ? 
 

Med Aune så tror jeg ja, for forrige gang han var på Torpet så viste han en ufyselig side av seg selv i Torpet finalen hvor han glefset mot Kristine og mente at hun burde trekke seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (48 minutter siden):

Med Aune så tror jeg ja, for forrige gang han var på Torpet så viste han en ufyselig side av seg selv i Torpet finalen hvor han glefset mot Kristine og mente at hun burde trekke seg. 

Husker ikke/ så ikke det, og skjønner ikke relevansen uansett. 
hvis du kliner med et tre med mange folk rundt deg vil nok noen sperre opp øynene ja, men du blir ikke lagt inn. Det også fullt mulig og gjøre det litt mer diskre da. Jeg tror ikke Aune spiller i det hele tatt ( uten at jeg aner hva glefsingen mot Kristine dreide seg om) og jeg tror.. eller vet.. at man ofte sperrer opp øynene når en ser Aune uten tv- kamera også, for han er faktisk litt av en karakterer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spitzy skrev (20 minutter siden):

Husker ikke/ så ikke det, og skjønner ikke relevansen uansett. 
hvis du kliner med et tre med mange folk rundt deg vil nok noen sperre opp øynene ja, men du blir ikke lagt inn. Det også fullt mulig og gjøre det litt mer diskre da. Jeg tror ikke Aune spiller i det hele tatt ( uten at jeg aner hva glefsingen mot Kristine dreide seg om) og jeg tror.. eller vet.. at man ofte sperrer opp øynene når en ser Aune uten tv- kamera også, for han er faktisk litt av en karakterer. 

Relevansen er at han viste sitt sanne seg da, som ikke er så hyggelig som det vi ser til vanlig. Nå er han heldigvis ikke på Torpet mer da 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 minutter siden):

Relevansen er at han viste sitt sanne seg da, som ikke er så hyggelig som det vi ser til vanlig. Nå er han heldigvis ikke på Torpet mer da 😄

Er han ikke? Var det ny episode i dag jeg ikke har sett, hehe. 
 

hva da viste sitt sanne jeg? Det er skuespill at han kliner med trær osv  fordi han ikke var så hyggelig som vi  ser til vanlig? Skjønner ingenting . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (2 minutter siden):

Er han ikke? Var det ny episode i dag jeg ikke har sett, hehe. 
 

hva da viste sitt sanne jeg? Det er skuespill at han kliner med trær osv  fordi han ikke var så hyggelig som vi  ser til vanlig? Skjønner ingenting . 

Han dro rett før mentor kom for å sjekke hva som var gjort.

Tror det er best å legge diskusjonen om han død, blir forvirret selv 😝

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (3 timer siden):

Det hadde sikkert vært gjensidig, så hadde vi fått litt pærra tilstander på torpet/ farmen 

:hoho: ser det for meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...