Gå til innhold

Torpet Kjendis 2024


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 time siden):

Er visst bare meg her som liker han 😝

Jeg har ikke noe i mot han i så måte, men det kunne gjerne vært noen andre 😅 Duvende strå som kvinnens kjønnshår i sommerbrisen.. gjesp 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (21 timer siden):

Hvordan visste de det? Han virket ganske motivert til å kjempe videre helt til de begynte med den praten, det fremsto mer som manipulasjon fra dem sin side…

Han sa jo han ikke klarte holde seg alvorlig og ikke ville ta plassen til en av de tre som ville være der. Han har vært i mange intervjuer og ikke nevnt med ett ord at han følte seg presset ut av torpet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke noe i mot han i så måte, men det kunne gjerne vært noen andre 😅 Duvende strå som kvinnens kjønnshår i sommerbrisen.. gjesp 😅

Mulig Aune ser på seksualisert språk som en form for verbal kunst. Vet ikke. 

Det ser uansett påtatt, overdrevent og psykelig rart ut å seksualisere ikke-seksuelle objekter i den skalaen og det omfanget han gjør, og nær alltid mot kvinnelig kjønn og bryster.

Han kan være glad for at han er selvstendig næringsdrivende og holder seg i utkanten, for i et arbeidsliv sammen med andre, og særlig kvinner, ville han vært en vandrende #MeToo-sak. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (3 minutter siden):

Mulig Aune ser på seksualisert språk som en form for verbal kunst. Vet ikke. 

Det ser uansett påtatt, overdrevent og psykelig rart ut å seksualisere ikke-seksuelle objekter i den skalaen og det omfanget han gjør, og nær alltid mot kvinnelig kjønn og bryster.

Han kan være glad for at han er selvstendig næringsdrivende og holder seg i utkanten, for i et arbeidsliv sammen med andre, og særlig kvinner, ville han vært en vandrende #MeToo-sak. 

Han har vel vært med i en sesong før?  Vemmelig type.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyne skrev (1 time siden):

Han har vel vært med i en sesong før?  Vemmelig type.

2 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (12 timer siden):

Mulig Aune ser på seksualisert språk som en form for verbal kunst. Vet ikke. 

Det ser uansett påtatt, overdrevent og psykelig rart ut å seksualisere ikke-seksuelle objekter i den skalaen og det omfanget han gjør, og nær alltid mot kvinnelig kjønn og bryster.

Han kan være glad for at han er selvstendig næringsdrivende og holder seg i utkanten, for i et arbeidsliv sammen med andre, og særlig kvinner, ville han vært en vandrende #MeToo-sak. 

Har du sett klippene av han fra han kommer til Torpet? Jesus christ.. det var jo mer enn før nesten 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (7 timer siden):

Har du sett klippene av han fra han kommer til Torpet? Jesus christ.. det var jo mer enn før nesten 😂

Æææsj, han er så ekkel. Jeg er ikke spesielt prippen av meg og syns kofferthumor kan være morsomt, men når han står og sleiker det treet som om det var noe heeelt annet, fy faen! :spy: :kasteropp: Og med han er det ikke ment som humor en gang, han er bare sånn. Har aldri likt den fyren, han er bare vulgær og ekkel. Rart kona hans holder ut, men hun er kanskje likedan. Kjenner ikke til henne, men har jo hørt litt av hvert om henne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Aune men dette ble litt for mye kjente jeg, spesielt det med treet 😳 bedre å heller se han en sjelden gang i media 😛 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (29 minutter siden):

Jeg liker Aune men dette ble litt for mye kjente jeg, spesielt det med treet 😳 bedre å heller se han en sjelden gang i media 😛 

Ja, det treet ble i overkant for meg også. ;) Måtte se bort litt. 

Endret av Lawyam
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (39 minutter siden):

Ja, det treet ble i overkant for meg også. ;) Måtte se bort litt. 

Kanskje jeg egentlig har fått nok av han :P Han var veldig mye i alle mulige programmer for noen år siden så fikk sikkert for mye av det gode da 😝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Kanskje jeg egentlig har fått nok av han :P Han var veldig mye i alle mulige programmer for noen år siden så fikk sikkert for mye av det gode da 😝

Jeg vet ikke, han må vel tas inn i små doser, og det kommer jo mye rart ut av den munnen, men jeg hadde da ikke trodd at han skulle by på tunge også... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Pleier dere ikke gå ned på trær? Jeeez 😂

@jukkapalme jeg har sett de begge i et eller annet program (hjemme hos dem i NY) og hun.. vel, hun matcher sin mann godt 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk episode! Jeg satt med et stort glis fra starten til den var ferdig.

Aune Sand er bare helt herlig. Han er vulgær uten å være vulgær på en måte. :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (3 timer siden):

Fantastisk episode! Jeg satt med et stort glis fra starten til den var ferdig.

Aune Sand er bare helt herlig. Han er vulgær uten å være vulgær på en måte. :D

Jeg synes han var vulgær 😛 ble for mye for min del.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (5 timer siden):

Hæ? Pleier dere ikke gå ned på trær? Jeeez 😂

@jukkapalme jeg har sett de begge i et eller annet program (hjemme hos dem i NY) og hun.. vel, hun matcher sin mann godt 😅

Den med han og Alex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig at Aune dro! Resten av episoden var gull 😄 Gotmar er en streng type :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (12 timer siden):

Hæ? Pleier dere ikke gå ned på trær? Jeeez 😂

@jukkapalme jeg har sett de begge i et eller annet program (hjemme hos dem i NY) og hun.. vel, hun matcher sin mann godt 😅

Haha, er det jeg og har hørt 😂  

Cid skrev (6 timer siden):

Så deilig at Aune dro! Resten av episoden var gull 😄 Gotmar er en streng type :P

Har ikke sett enda (skal se i kveld), men puuuh, godt han dro. Jeg lo litt i går da, bortsett fra det med treet, det var kvalmt. Hadde ikke orket om han skulle flyttet inn der. Hadde vært gøy om Unni hadde vært der samtidig med Aune, hun hadde sikkert blitt mo i knærne av Aune, hehe 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Haha, er det jeg og har hørt 😂  

Har ikke sett enda (skal se i kveld), men puuuh, godt han dro. Jeg lo litt i går da, bortsett fra det med treet, det var kvalmt. Hadde ikke orket om han skulle flyttet inn der. Hadde vært gøy om Unni hadde vært der samtidig med Aune, hun hadde sikkert blitt mo i knærne av Aune, hehe 😂 

Var ekkelt når han begynte å slikke treet 👅🌲🕺🏻 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Var ekkelt når han begynte å slikke treet 👅🌲🕺🏻 

Ja, fysj! :spy: Litt av en type han derre Aune 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...