Gå til innhold

Test Nødalam Mobil - andre som fikk den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det burde ikke være fysisk mulig, strengt tatt. Men når myndighetene får det til, kan også andre få det til. Hvilke innstillinger man har på egen telefon er uansett ikke noe staten skal kunne endre på. 

Anonymkode: f9ad6...8ee

Men at det er fysisk mulig,er jo ikke staten sin feil.. Ønsker du ikke å få beskjed om noe skjer?

Anonymkode: 6f472...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men at det er fysisk mulig,er jo ikke staten sin feil.. Ønsker du ikke å få beskjed om noe skjer?

Anonymkode: 6f472...a4f

Jeg ønsker å styre selv om jeg vil ha mobilen på lydløs eller ikke. Sitter jeg i en begravelse eller et jobbintervju vil jeg ikke ha testvarsel eller om at det regner i nabokommunen. Og skal man ha på flymodus hele tiden mister mobilen sin funksjon i lengden. 

Anonymkode: f9ad6...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Grøsset litt, fordi det sto ‘presidential alert’. Og jeg hadde akkurat sett en apokalyptisk film som akkurat handlet om et par som fikk presidential alert og var valgt ut til å bli evakuert til Grønland.
og så leste jeg i avisen: Sverige må forberede seg på krig.. Da var det bare å se på en vakker soloppgang og gjenvinne ‘balansen’
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo hinsides høyt. Jeg visste det kom, men var alikevel ikke forberedt på at lyden var så høy. Tyfonene er jo veldig lave i forhold (de hørte jeg knappt). 

Anonymkode: a0a01...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ønsker å styre selv om jeg vil ha mobilen på lydløs eller ikke. Sitter jeg i en begravelse eller et jobbintervju vil jeg ikke ha testvarsel eller om at det regner i nabokommunen. Og skal man ha på flymodus hele tiden mister mobilen sin funksjon i lengden. 

Anonymkode: f9ad6...8ee

Testvarsel får man jo beskjed om på forhånd. Ser den med begravelse, det er vel det mest upassende sted det kan skje,men det går jo an å sette på flymodus akkurat den timen,eller ikke ta med telefonen i kirken. Ellers vil jo alle ha forståelse for om det skulle komme en alarm,selv om de sitter i jobbintervju eller noe annet. Det er jo (heldigvis) ikke sånn at denne alarmen kommer til å ule flere ganger i uka. Syns du lager et problem av noe som strengt tatt ikke er noe problem. 

Anonymkode: 6f472...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja det var jo hinsides høyt. Jeg visste det kom, men var alikevel ikke forberedt på at lyden var så høy. Tyfonene er jo veldig lave i forhold (de hørte jeg knappt). 

Anonymkode: a0a01...07b

Nei lyden var ikke høy 

Anonymkode: c3fd2...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei lyden var ikke høy 

Anonymkode: c3fd2...0b9

 Jeg hadde ventet mye høyere, fikk ikke alarm i fjor og hørte folk si den var ubehagelig høy. 

Jeg kjørte bil da den kom, og jeg skvatt ikke i det hele tatt. Lurte bare på hva det var, det var bare test før testen (ikke den som var 10.januar). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...