CrazyCatLady2500 Skrevet 19. juni #841 Del Skrevet 19. juni 20 minutter oppvarming på sykkel, deretter tre kvarter styrke. Glemt å oppdatere på lenge. Men har trent mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. juni #842 Del Skrevet 19. juni Løping i 70 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #843 Del Skrevet 19. juni mimifin72 skrev (1 time siden): Ikke en jævla drit, men jobben min innebærer mye gåing og løfting, så jeg regner det som trening. Prove me wrong Det er slitasje og aktivitet, trening er progressiv og målrette aktivitet, en plan. 2,5 kg til på stanga, eller å løpe litt raskere. Jeg jobbet som plukker på et lager, så aldri på det som trening. Det er aktivitet, og er en aktivitet som gir slitasje. Et forstyrrende element til treningen. Men det var gøy! Og grei måte å få inn litt mosjon på.. man blir svett og brenner en del kcal, var ikke 1 feit plukker😅. Anonymkode: 0d552...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. juni #844 Del Skrevet 21. juni Gått ei mil i fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #845 Del Skrevet 21. juni CrazyCatLady2500 skrev (11 minutter siden): Gått ei mil i fjellet Bra men hva gjorde du for trening? Var det vekter eller gruppetime på toppen? Anonymkode: 0d552...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. juni #846 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Bra men hva gjorde du for trening? Var det vekter eller gruppetime på toppen? Anonymkode: 0d552...5fc Trodde at ei mil med svetting inkludert to toppturer kunne regnes som trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #847 Del Skrevet 21. juni CrazyCatLady2500 skrev (54 minutter siden): Trodde at ei mil med svetting inkludert to toppturer kunne regnes som trening? Jo er faktisk det.. 🧐,man får sikkert kjørt seg om man går litt bestemt også. Anonymkode: 0d552...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #848 Del Skrevet 21. juni Styrke og puls. 😃 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. juni #849 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo er faktisk det.. 🧐,man får sikkert kjørt seg om man går litt bestemt også. Anonymkode: 0d552...5fc Med høyeste puls på 167 i løpet av dagen og gjennomsnittspuls på 128 så vil jeg tro det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #850 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jo er faktisk det.. 🧐,man får sikkert kjørt seg om man går litt bestemt også. Anonymkode: Er det sånn at noen her har definisjonsrett på hva som er trening? Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 22. juni #851 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sånn at noen her har definisjonsrett på hva som er trening? Anonymkode: 03453...4f1 Er irriterende med folk som ikke kan forskjell på mosjon og trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #852 Del Skrevet 22. juni Blåmonster skrev (1 minutt siden): Er irriterende med folk som ikke kan forskjell på mosjon og trening. Mosjon for deg kan være trening for andre vettu 👍 Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 22. juni #853 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mosjon for deg kan være trening for andre vettu 👍 Anonymkode: 03453...4f1 Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #854 Del Skrevet 26. juni Lørdag ble det styrke, søndag styrke og puls. Mandag styrke, tirsdag puls og i dag begge. I morgen (torsdag) blir det også begge! Jeg elsker høy puls for mye. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 28. juni #855 Del Skrevet 28. juni Oppdatering etter kaosuker med avslutninger både her og der og stor 15-årsfeiring av min datter Jeg løp 11 km på mandag og 9 km i går (veldig tøft i går, jeg klarte ikke hele turen og avsluttet før tiden. Det var veldig varmt, nesten 30 grader). I dag skal jeg på Pilates. Jeg gleder meg til ferie og mulighet til å løpe litt mer og forskjellige plasser. Tenker også å prøve lengre langturer når som jeg får bedre tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #856 Del Skrevet 28. juni I dag (fredag) ble det puls og styrke kombo (sirkeltrening). -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 30. juni #857 Del Skrevet 30. juni Styrketrening 0,5 time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #858 Del Skrevet 1. juli Styrke! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 8. august #859 Del Skrevet 8. august Oj! Sikkert tre uker siden sist styrkeøkt. Ble ei kort ei idag, styrke bein. Bare for å komme i gang igjen. Kvir meg allerede til de neste to dagene med stølhet😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 8. august #860 Del Skrevet 8. august Intervalltrening i lysløypa, utslitt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå