Gå til innhold

Dilemma i dagens dating

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slapp unna med veldig drøye ting:

licensed-image?q=tbn:ANd9GcRr5ouzrc9atW1

Ble laget hakkemat av for relativt lite:

images?q=tbn:ANd9GcTGIKcmKtbmLKUWYnaIDKu

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (1 minutt siden):

Det er helt korrekt. Harvey Weinstein er sånn sett ikke noe godt eksempel på det vi diskuterer, rett og slett fordi han uansett var et monster som måtte stoppes. #metoo eller ikke.

Men James Franco illustrerer nettopp det jeg vil frem til. Fyren er åpenbart heller ikke helt god, og har tydeligvis ikke vært det på mange år, siden lenge før #metoo startet, hvis man leser hva har faktisk har innrømmet selv å ha gjort.

Men skulle du sett på maken: Jammen slapp ikke James Franco unna med det hele, du! Han ble faktisk castet i nye produksjoner allerede for et par år siden.

Dette altså i motsetning til f.eks nevnte Aziz Ansari, som fikk karrieren revet i filler over langt mer harmløse anklager. Tilsynelatende permanent.

Så: Trenger jeg engang nevne hvem av de to som er (var) en råkjekk bad boy, og hvem av dem som er en mindre utseendemessig heldig notorisk nice guy?

Nei, dette er ingen tilfeldighet. 😄

Så du syns me too er dumt fordi noen slipper unna? Det er ikke sånn an vi som bryr oss, eller viktigere, ofrene, har lyst at de skal det? Så hvorfor straffe ofrene for trakkasering og overgrep med å kritisere bevegelsen som setter det de har blitt utsatt for på agendaen, istede for å kritisere selskaper som hyrer han? 

Aziz Ansari er ikke helt uskyldig, sex du ikke vil ha er ikke en god opplevelse, forstår kvinnen gikk ut mot han. Noen reagerer ulikt, kjenner ei som reagerte likt som daten Aziz var med, å hun tåler ikke trynet til han mannen lengre. Hun klarte ikke si nei med ord, bare kroppen å han fortsatte allikevel. Det er trist noen reagerer sånn, hun tenkte inni seg, ser du ikke at jeg ikke vil!? Men han bare fortsatte, han ville ikke se.

Men Azari har en karriere enda, han hadde stand up på Netflix bare året etter. 

Tror mange fler enn de som vet det selv har begått overgrep, spesielt på fest med noen for beruset til å ta gode valg for segselv eller komme seg unna. Det har vært en kultur som har normalisert å ikke bry seg så mye om den du ligger med. Alle har ikke mage til slik oppførsel, men mange nok har. 

Anonymkode: 36893...11a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du syns me too er dumt fordi noen slipper unna?

Jeg synes jo #metoo var helt strålende!

Se på bildene i innlegget mitt over:

Ser du ut som James Franco kan du oppføre deg nesten hvordan du vil. Men ser du ut som Aziz Ansari skal du faen meg passe deg!

Vel, jeg ligner på en høyere og litt mindre grå utgave an Gary Barlow. Hvilket betyr at #metoo egentlig bare ryddet rullebanen for meg. 😄

AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (Akkurat nå):

Ser du ut som James Franco kan du oppføre deg nesten hvordan du vil. Men ser du ut som Aziz Ansari skal du faen meg passe deg!

Vel, jeg ligner på en høyere og litt mindre grå utgave an Gary Barlow. Hvilket betyr at #metoo egentlig bare ryddet rullebanen for meg. 😄

Skal du bare ignorere at jeg ikke en gang syns Aziz er uskyldig å at han faktisk har en karriere.

Hadde en chrush på Franco som nevnt, merket at han var en kjekk mann/gutt/ung mann? allerede som ung jente da spiserman var på tv, å mange år senere, dette såkalte chrushet. Så er ikke blind for at han er kjekk, men! Har mistet smaken for han etter at det kom ut at han er bedriten, så alle er ikke immune mot at noen som er kjekk gjør noe dumt.

Aziz har jeg ikke hatt noe chrush på, men føler jeg har sett han før. Han er ikke stygg, han er mer søt. Har likt en som ligner litt, men nå når jeg vet at Aziz ikke er så grei, er hjertet mitt lukket for han. 

Har du tenkt å trakkasere noen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal du bare ignorere at jeg ikke en gang syns Aziz er uskyldig å at han faktisk har en karriere.

Gå inn på IMDB og sjekk selv. Dette er ikke noe jeg gidder å "diskutere", som om det fantes flere sider av saken.

Og nei, jeg har da ikke tenkt å trakassere noen! 😄

Poenget er at jeg trygt kan være frempå.

Skrevet

Men hva er da diskusjonen rundt? Ingen som har "vært frempå" har vært i risikosonen for metoo, uansett.

AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (28 minutter siden):

Gå inn på IMDB og sjekk selv. Dette er ikke noe jeg gidder å "diskutere", som om det fantes flere sider av saken.

Og nei, jeg har da ikke tenkt å trakassere noen! 😄

Poenget er at jeg trygt kan være frempå.

Han har fortsatt prosjekter? Bobs burger også, liker den serien. 

Du virker som noen som hadde vært frempå uansett, veldig rebelerende vibber fra deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du virker som noen som hadde vært frempå uansett, veldig rebelerende vibber fra deg. 

Hadde jeg nok. Men "trygt" er da alltid fint? 😄

AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (1 time siden):

Selvfølgelig likner du ikke på noen av dem. Når du i tillegg mener at det at kjekke menn slipper unna med overgrep, har ryddet rullebanen for deg, så fremstår du som et troll. Hvis ikke, er du en overgriper i tankegangen. 

Anonymkode: 52c28...6e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig likner du ikke på noen av dem. Når du i tillegg mener at det at kjekke menn slipper unna med overgrep, har ryddet rullebanen for deg, så fremstår du som et troll. Hvis ikke, er du en overgriper i tankegangen. 

Oi… det må være slitsomt å ha så dårlig leseforståelse. 😄

AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg nok. Men "trygt" er da alltid fint? 😄

Ja, men det er ganger hvor det lønner seg å våge. 

Rett etter at jeg skrev dette ble jeg livredd for innbrudd på grunn av en lyd som en ekte pingle. Det er naboen som måker hos meg. Eller en overgriper som tar seg bry å måke først! 

AnonymBruker
Skrevet

Oi… det må være slitsomt å ha så dårlig leseforståelse. 😄

Det må være mer slitsomt å være troll og tro at man er en fotomodell når man ser ut som en 2'er på en god dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Det må være mer slitsomt å være troll og tro at man er en fotomodell når man ser ut som en 2'er på en god dag. 

Det vet du ikke. 

Skrevet

Ja, men det er ganger hvor det lønner seg å våge. 

Rett etter at jeg skrev dette ble jeg livredd for innbrudd på grunn av en lyd som en ekte pingle. Det er naboen som måker hos meg. Eller en overgriper som tar seg bry å måke først! 

Eller kanskje det er en nisse? 😄

AnonymBruker
Skrevet

Eller kanskje det er en nisse? 😄

Har nissen et større utvalg av bekledning? Ser veldig moderne ut. Jammen er han sprek også som tar snøen manualt istede for å bruke magi eller sine små disippel alver.  

Skrevet

Har nissen et større utvalg av bekledning? Ser veldig moderne ut. Jammen er han sprek også som tar snøen manualt istede for å bruke magi eller sine små disippel alver.  

Tror det det var ett av nissenes smarteste moves: Å lure oss til å undervurderer dem.

Sneaky, tricksy little nisses…

• Nyttig 1
Skrevet

De fleste menn og damer synes det er hyggelig med litt oppmerksomhet. Men denne oppmerksomheten må være av kjærlighet og nygjerrighet, og ikke denne seksuell oppmerksomheten som de fleste avskyr.

Bruk sunn fornuft, og behandle andre med respekt, så er ikke dette et problem. Om du ikke klarer det, så hold deg unna det andre kjønn.

Skrevet
KallePils skrev (12 timer siden):

Det er diskriminering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...