Djækklåsst Skrevet 1. april 2024 #261 Del Skrevet 1. april 2024 Lawyam skrev (2 timer siden): Ingen av de på kjellerlaget er spillere. Derfor jeg sa det. Tolleren er helt på bærtur, Anette må 'get over' at hun ble første som ble sendt ut og Erik er for grei. Eneste med litt hjerne er da Herman. Ida kan de ikke regne med. Martine har den beste hjernen av dem, så Ida gjorde et godt valg hvis tanken om å svekke kjellerlaget nå, mtp utstemminger; pengene ligger hos 'overlaget' og hjernene også. Jeg mener ikke ved det å si noen av de er dumme, men fryktelig naive. Det er jo en grunn til at kjellerlaget er som det er, nemlig et lag bestående av utstemte deltakere. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. april 2024 #262 Del Skrevet 1. april 2024 Djækklåsst skrev (4 minutter siden): Det er jo en grunn til at kjellerlaget er som det er, nemlig et lag bestående av utstemte deltakere. Ja, og når valget ble tatt om at det var spillere de ønsket ut så ble det i dummeste laget for meg å høre at Overlaget syntes så synd på Anette at de ikke stemte henne ut i går - og også at de ikke så det Ida tross alt så - at Martine måtte ut. De tar nok ikke Anette eller tolleren først da, siden de ikke utgjør den største trusselen fra kjellerlaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 1. april 2024 #263 Del Skrevet 1. april 2024 Greit nok at det er et spill, men Ida gjør noen rare manøvre. Illojal så det holder. På tide at hun ryker ut for godt nå. 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. april 2024 #264 Del Skrevet 1. april 2024 Mollebolle skrev (1 minutt siden): Greit nok at det er et spill, men Ida gjør noen rare manøvre. Illojal så det holder. På tide at hun ryker ut for godt nå. På høy tid! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 1. april 2024 #265 Del Skrevet 1. april 2024 For et sjukt spill. Jeg syntes virkelig man ikke kan være tv titter her og dømme noen som helst. Selv om de tar noen dumme valg. Vi som ser på får jo vite hva alle deltagerne sier til hverandre. Det vet jo ikke de. De bare vet at alle snakker sanmen og at du faktisk ikke kan stole på noen. Litt pussig å være sint på første som stemte ut anette, mens første tema er å stemme ut anette før de gikk for blankt. Ida stakars hun vet jo knapt opp og ned på seg selv. Hun tenker mye riktig, også kommer samvittigheten hennes og klusser det til. Jeg hadde heller ikke følt meg som den sikreste i kjeller gjengen pga å komme inn sist. Så skjønner jo at man blir da usikker på om man skal være lojal mot dem eller de man hadde som gjeng oppe. Hun vet jo at de ikke stemte henne ned. Martine fikk jo flere dager å påvirke kjeller deltagere, men ikke nok til ida. Så ida så jo at hun hadde full kontroll. Og ergo en sterk spiller. Og ble hennes mulighet til å få ut en sterk spiller. Hele situasjonen i huset der må jo være en stor psykisk belastning for alle sammen. Til og med taktiske danby holder jo på å rakne, innimellom. Han er jo så stressa at han dirrer. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 1. april 2024 #266 Del Skrevet 1. april 2024 Krokenguri skrev (1 minutt siden): For et sjukt spill. Jeg syntes virkelig man ikke kan være tv titter her og dømme noen som helst. Selv om de tar noen dumme valg. Vi som ser på får jo vite hva alle deltagerne sier til hverandre. Det vet jo ikke de. De bare vet at alle snakker sanmen og at du faktisk ikke kan stole på noen. Litt pussig å være sint på første som stemte ut anette, mens første tema er å stemme ut anette før de gikk for blankt. Ida stakars hun vet jo knapt opp og ned på seg selv. Hun tenker mye riktig, også kommer samvittigheten hennes og klusser det til. Jeg hadde heller ikke følt meg som den sikreste i kjeller gjengen pga å komme inn sist. Så skjønner jo at man blir da usikker på om man skal være lojal mot dem eller de man hadde som gjeng oppe. Hun vet jo at de ikke stemte henne ned. Martine fikk jo flere dager å påvirke kjeller deltagere, men ikke nok til ida. Så ida så jo at hun hadde full kontroll. Og ergo en sterk spiller. Og ble hennes mulighet til å få ut en sterk spiller. Hele situasjonen i huset der må jo være en stor psykisk belastning for alle sammen. Til og med taktiske danby holder jo på å rakne, innimellom. Han er jo så stressa at han dirrer. Men herregud - psykisk belastning? Det er et tv-spill. De står ikke med kniven på strupen. Det er ikke snakk om fight to the death her. På tide å ta et steg tilbake og se hva de egentlig er med på her 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. april 2024 #267 Del Skrevet 1. april 2024 Mrs Robinson skrev (40 minutter siden): Men herregud - psykisk belastning? Det er et tv-spill. De står ikke med kniven på strupen. Det er ikke snakk om fight to the death her. På tide å ta et steg tilbake og se hva de egentlig er med på her Krokenguri skrev (42 minutter siden): For et sjukt spill. Jeg syntes virkelig man ikke kan være tv titter her og dømme noen som helst. Selv om de tar noen dumme valg. Vi som ser på får jo vite hva alle deltagerne sier til hverandre. Det vet jo ikke de. De bare vet at alle snakker sanmen og at du faktisk ikke kan stole på noen. Litt pussig å være sint på første som stemte ut anette, mens første tema er å stemme ut anette før de gikk for blankt. Ida stakars hun vet jo knapt opp og ned på seg selv. Hun tenker mye riktig, også kommer samvittigheten hennes og klusser det til. Jeg hadde heller ikke følt meg som den sikreste i kjeller gjengen pga å komme inn sist. Så skjønner jo at man blir da usikker på om man skal være lojal mot dem eller de man hadde som gjeng oppe. Hun vet jo at de ikke stemte henne ned. Martine fikk jo flere dager å påvirke kjeller deltagere, men ikke nok til ida. Så ida så jo at hun hadde full kontroll. Og ergo en sterk spiller. Og ble hennes mulighet til å få ut en sterk spiller. Hele situasjonen i huset der må jo være en stor psykisk belastning for alle sammen. Til og med taktiske danby holder jo på å rakne, innimellom. Han er jo så stressa at han dirrer. Klart det er en psykisk belastning! Ikke minst siden de også vet at tv-seerene kommer til å ha sterke meninger også. Både om dem og måten de spiller på. Det er ikke uten grunn at psykologer følger dem opp etterpå, men som seer blir vi jo engasjerte - og siden vi også får et overblikk over hva som skjer og hvordan den enkelte spiller, hva de snakker om og vi bare har å se på, så har vi jo også våre meninger. Ida f.eks er en spiller vi reagerer sterkt på, men hun er jo også i en presset situasjon der og hvertfall har ikke jeg noen tanker om at hun er er slik i en annen setting. Dette er tross alt en helt spesiell situasjon som ingen av de har vært i - og så er det et SPILL. Jeg blir engasjert, få de ut av huset så heier jeg på alle, jeg. Vet at de jo at de må dolke og oppføre seg ufint - og de leverer jo; ellers hadde det ikke engasjert og det hadde heller ikke blitt ny sesong; med nye folk som kommer inn og irriterer og gleder. Ida er en løs kanon. Hun forvirrer, men hun er jo bare engasjert og på tå hev. Jeg har ingen tanker om at jeg selv ville spilt noe bedre enn noen som helst av de. Selvfølgelig! Jeg har privilegiet av bare å observere! Når jeg blir så engasjert som jeg ble av gårsdagens episode, tør jeg ikke tenke på hvordan jeg ville oppført meg om jeg var der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 1. april 2024 #268 Del Skrevet 1. april 2024 Lawyam skrev (46 minutter siden): Klart det er en psykisk belastning! Ikke minst siden de også vet at tv-seerene kommer til å ha sterke meninger også. Både om dem og måten de spiller på. Det er ikke uten grunn at psykologer følger dem opp etterpå, men som seer blir vi jo engasjerte - og siden vi også får et overblikk over hva som skjer og hvordan den enkelte spiller, hva de snakker om og vi bare har å se på, så har vi jo også våre meninger. Ida f.eks er en spiller vi reagerer sterkt på, men hun er jo også i en presset situasjon der og hvertfall har ikke jeg noen tanker om at hun er er slik i en annen setting. Dette er tross alt en helt spesiell situasjon som ingen av de har vært i - og så er det et SPILL. Jeg blir engasjert, få de ut av huset så heier jeg på alle, jeg. Vet at de jo at de må dolke og oppføre seg ufint - og de leverer jo; ellers hadde det ikke engasjert og det hadde heller ikke blitt ny sesong; med nye folk som kommer inn og irriterer og gleder. Ida er en løs kanon. Hun forvirrer, men hun er jo bare engasjert og på tå hev. Jeg har ingen tanker om at jeg selv ville spilt noe bedre enn noen som helst av de. Selvfølgelig! Jeg har privilegiet av bare å observere! Når jeg blir så engasjert som jeg ble av gårsdagens episode, tør jeg ikke tenke på hvordan jeg ville oppført meg om jeg var der. Hun står jo og lyver når hun skal prate alene til kameraet, for min del tenker jeg at hun da er ganske vandt til å være sånn på privaten og ikke kun fordi hun er i en presset situasjon (som alle der inne er!) Jeg tror de fleste hadde spilt bedre enn Ida, bare ved å klare å holde en tanke pg plan lenger enn en dag spiller man allerede bedre enn Ida. Det tror jeg du hadde naila 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 1. april 2024 #269 Del Skrevet 1. april 2024 Ida slettet nå kommentarer på det nyeste innlegget på Instagram etter at veldig mange hadde hjertet det. Sletta kun noen få så det ikke skal være så tydelig tenker jeg. Så hun forstår vel at hun ikke er særlig populær nå 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 1. april 2024 #270 Del Skrevet 1. april 2024 Skjønner at Ida får negative reaksjoner, men selv synes jeg bare dette er gøy. Selv om man p.t. er inndelt i lag, så er dette egentlig ingen lagkonkurranse, men et individuelt spill hvor det er om å gjøre å bli igjen til slutt. Jeg sier ikke at Ida fremstår som en lur strateg på egne vegne, men gøy med noen som er helt uforutsigbare. Om det Ida holder på med er dumt, så betyr det bare at hun vil ryke relativt raskt. Og gjør hun ikke det, så vil jo det indikere at det var et greit valg. Noen måtte jo ut uansett. Ellers var det ikke spesielt lurt av Martine å stemme blankt, og dermed sørge for at en enkelt stemme fra en som ikke fulgte avtalen kunne bli avgjørende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 1. april 2024 #271 Del Skrevet 1. april 2024 Mollebolle skrev (4 timer siden): Greit nok at det er et spill, men Ida gjør noen rare manøvre. Illojal så det holder. På tide at hun ryker ut for godt nå. Men burde lojalitet lønne seg i et slikt spill? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. april 2024 #272 Del Skrevet 1. april 2024 Ida var sist inn på laget, ville hjem da hun ble stemt ut sist, ergo burde hun blitt stemt hjem. At ikke kjellerlaget tenkte det🙈 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 1. april 2024 #273 Del Skrevet 1. april 2024 50 minutter siden, Djækklåsst said: Men burde lojalitet lønne seg i et slikt spill? Skal du vinne et slikt spill, må du nok dolke noen av dine egne i ryggen, helt klart. Men, jeg sybes hun gjør det på en merkelig og rar måte. Hun kunne gjort det mye smidigere. 34 minutter siden, Pasha said: Ida var sist inn på laget, ville hjem da hun ble stemt ut sist, ergo burde hun blitt stemt hjem. At ikke kjellerlaget tenkte det🙈 Men, var det ikke pga stemmene fra kjelleren at hun faktisk ble stemt ut/ned? 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thricane Skrevet 1. april 2024 #274 Del Skrevet 1. april 2024 Pasha skrev (56 minutter siden): Ida var sist inn på laget, ville hjem da hun ble stemt ut sist, ergo burde hun blitt stemt hjem. At ikke kjellerlaget tenkte det🙈 Kjellerlaget må jo være strippet for strategi, hvordan klarer de å konkludere med at blanke stemmer er veien å gå? De har jo til og med en som meldte seg frivillig til å ta en for laget. Jeg bare forstår det ikke, når det funket så dårlig sist, da gjør vi det igjen 🤷🏼♀️ Man er vel realist nok til å forstå at alle får ikke medalje? Men veldig interessant å se, det må jeg si. Lurer oppriktig på hvordan jeg selv ville reagert i en slik situasjon. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 1. april 2024 #275 Del Skrevet 1. april 2024 17.11 skrev (7 timer siden): Så du ferdig episoden? Nei tydeligvis ikke 😂 hadde slått av ett kvarter før slutt skjønte jeg nå, bra vi har dette forumet for oppdatering 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 1. april 2024 #276 Del Skrevet 1. april 2024 1 minutt siden, Ab_naturals said: Nei tydeligvis ikke 😂 hadde slått av ett kvarter før slutt skjønte jeg nå, bra vi har dette forumet for oppdatering 😅 Haha, ja og det var ikke meningen å høres frekk ut, men klimakset var jo på slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 1. april 2024 #277 Del Skrevet 1. april 2024 (endret) Maria Ludvigsen "troller" igjen. Den "farligste" spilleren er altså den som kom på sisteplass, først blant de første til å bli stemt ned i kjelleren, så den første til å forlate huset for godt. Å spille så åpent gjør at man ikke blir farlig i det hele tatt, annet enn for seg selv. Martine Lunde, TV 2 Spillet | Verden trenger flere influensere som henne (nettavisen.no) Men jeg har også fått et godt inntrykk av Martine som person, så om akkurat det treffer Ludvigsen. Ikke at det hjalp henne i dette spillet, som på langt nær er en popularitetskonkurranse. Endret 1. april 2024 av Djækklåsst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. april 2024 #278 Del Skrevet 1. april 2024 Djækklåsst skrev (24 minutter siden): Maria Ludvigsen "troller" igjen. Den "farligste" spilleren er altså den som kom på sisteplass, først blant de første til å bli stemt ned i kjelleren, så den første til å forlate huset for godt. Å spille så åpent gjør at man ikke blir farlig i det hele tatt, annet enn for seg selv. Martine Lunde, TV 2 Spillet | Verden trenger flere influensere som henne (nettavisen.no) Men jeg har også fått et godt inntrykk av Martine som person, så om akkurat det treffer Ludvigsen. Ikke at det hjalp henne i dette spillet, som på langt nær er en popularitetskonkurranse. Martine gjør et godt inntrykk ja, men det hjelper ingenting i denne konkurransen .. Vidar derimot, han spiller smart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 1. april 2024 #279 Del Skrevet 1. april 2024 17.11 skrev (1 time siden): Haha, ja og det var ikke meningen å høres frekk ut, men klimakset var jo på slutten! Takknemlig for at du gjorde meg oppmerksom på det 👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 1. april 2024 #280 Del Skrevet 1. april 2024 Ida minner meg om ungdomsskolen. En som løper fra gjeng til gjeng og sladrer og deler hemmeligheter med alle. Illojal flyfille. Hele den "jentegjengen" er som en parodi på Mean Girls. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå