Vera Skrevet 31. mars 2024 #221 Del Skrevet 31. mars 2024 Å fyyyyyyyyy f…..😳😂 Jeg misliker mennesker som ikke tør å stå for valgene sine, men spiller hardt på å fremstå uskyldige og vimsete..mens de jobber utspekulert i kulissene. Så akkurat det samme i Farmen med en viss dame. Slike mennesker stoler jeg ikke på. Helt ok å spille spillet - men da må du stå for det! Jeg sliter med å forstå at noen er villige til å ødelegge hele imaget sitt for dette spillet. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madcroc Skrevet 31. mars 2024 #222 Del Skrevet 31. mars 2024 Jammen herrigud da.. Som dere klager. Det er jo bare gøy at noen går mot strømmen og spiller Spillet! Kan jo ikke komme her og si det gjenspeiler hvordan man er i virkeligheten. Bare gøy at man ikke er helt A4 da.. Liker vi ikke litt intriger og overraskelser eller, da det blir gøy å se på! 🤓 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 31. mars 2024 #223 Del Skrevet 31. mars 2024 Lawyam skrev (Akkurat nå): Gruer meg til neste episode jeg nå, istedenfor å glede meg... om det gir mening. Ja, enig. Fikk en klump i magen nå og har egentlig ikke lyst til å se videre. Uten at jeg legger noe mer i dette enn ord (viktig!) så har jeg mildt sagt lyst til å kverke Ida for å ha ødelagt noe som kunne ha vært tidenes beste serie og som jeg har gledet meg til i ukesvis. Sitter med en følelse av at jeg føler meg litt lurt, hun har ødelagt min opplevelse av programmet. Hvis ikke produksjonen griper inn her er kjellerlaget sjanseløse - og jeg nekter å sitte å se på at de blir skippet ut en etter en bare fordi Ida har en eller annen sinnsyk personlighetsforstyrrelse som burde ha vært tatt tak i 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 31. mars 2024 #224 Del Skrevet 31. mars 2024 madcroc skrev (2 minutter siden): Jammen herrigud da.. Som dere klager. Det er jo bare gøy at noen går mot strømmen og spiller Spillet! Kan jo ikke komme her og si det gjenspeiler hvordan man er i virkeligheten. Bare gøy at man ikke er helt A4 da.. Liker vi ikke litt intriger og overraskelser eller, da det blir gøy å se på! 🤓 Vil ikke påstå at den som det klages mest på akkurat nå spiller spillet. Følelsesstyrt, nevrotisk nervevrak hele dama. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 31. mars 2024 #225 Del Skrevet 31. mars 2024 (endret) madcroc skrev (12 minutter siden): Jammen herrigud da.. Som dere klager. Det er jo bare gøy at noen går mot strømmen og spiller Spillet! Kan jo ikke komme her og si det gjenspeiler hvordan man er i virkeligheten. Bare gøy at man ikke er helt A4 da.. Liker vi ikke litt intriger og overraskelser eller, da det blir gøy å se på! 🤓 «Litt intriger»? Det er som om den ene spilleren i Manchester City skulle ha i hemmelighet spilt for Liverpool. I en match mellom de gir det en sinnsyk fordel til laget som har en person på motstanderens lag, som kan sabotere. Hvis produksjonen ikke griper inn og sikrer at kjellerlaget får vite dette blir dette bare helt tullete og i mine øyne har programmet mistet litt sin verdi. Ønsker ikke å se på dette pga dramaet - men pga konkurransen. Og slik det står nå er det 3 mot 6. (opprinnelig 4 mot 6 før Martine røk). Altså har det ene laget nå 100% flere spillere enn det andre laget. Kjellerlaget får kanskje ikke den revansjen jeg (og sikkert andre?) virkelig har tørstet etter å se og hvertfall jeg har gledet meg til i ukesvis Endret 31. mars 2024 av sportsidiot 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 31. mars 2024 #226 Del Skrevet 31. mars 2024 madcroc skrev (8 minutter siden): Jammen herrigud da.. Som dere klager. Det er jo bare gøy at noen går mot strømmen og spiller Spillet! Kan jo ikke komme her og si det gjenspeiler hvordan man er i virkeligheten. Bare gøy at man ikke er helt A4 da.. Liker vi ikke litt intriger og overraskelser eller, da det blir gøy å se på! 🤓 Jeg har absolutt ingenting i mot at noen spiller spillet - jeg savner bare at hun står for det. Jeg får helt hetta av mennesker som spiller på uskyldighet - og prøver å fremstå som noe annet enn de er. Hadde hun vært ærlig når hun var alene på kamera i det minste, hadde det vært null problem for meg. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 31. mars 2024 #227 Del Skrevet 31. mars 2024 Vera skrev (2 minutter siden): Jeg har absolutt ingenting i mot at noen spiller spillet - jeg savner bare at hun står for det. Jeg får helt hetta av mennesker som spiller på uskyldighet - og prøver å fremstå som noe annet enn de er. Hadde hun vært ærlig når hun var alene på kamera i det minste, hadde det vært null problem for meg. Enig! Har også store problemer med den 10-åring måten hennes å snakke på hvor hun forteller de andre at de er et SÅ godt lag og skal klare dette. Det er nesten som hun tror på det selv idet hun sier det og må ha en eller annen diagnose. Hun er bare helt sinnsykt manipulerende - for det er et eller annet med henne som bare spiller veldig på følelser og du får litt vondt av henne. Sååååå manipulerende at det er irriterende! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thumper Skrevet 31. mars 2024 #228 Del Skrevet 31. mars 2024 Vera skrev (18 minutter siden): Jeg har absolutt ingenting i mot at noen spiller spillet - jeg savner bare at hun står for det. Jeg får helt hetta av mennesker som spiller på uskyldighet - og prøver å fremstå som noe annet enn de er. Hadde hun vært ærlig når hun var alene på kamera i det minste, hadde det vært null problem for meg. Enig. Line spiller godt synes jeg, og hun virker ganske smart. Tror og håper hun kommer langt. Det er fult mulig å spille spillet, uten å fremstå som en dårlig person slik som Ida gjør. Problemet er som du sier, hun er falsk foran kameraene og forsøker å fremstå uskyldig. Hele taktikken hennes er å bli med i gjengen, ikke å spille spillet. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 31. mars 2024 #229 Del Skrevet 31. mars 2024 Enig i dere som skriver at det må være noe underliggende som burde bli tatt tak i her, da det er en sinnsykt ustabil person som jeg tror det for mange kan være vanskelig å forholde seg til over tid. Dessverre har ikke kjellerlaget vært like mye med henne som det andre laget og vet nok ikke helt hvor løs kanon hun er. Alt jeg gleder meg til er å få se kjellerlaget få revenge, er ikke interessert i å sitte å være vitne til at de onde skipper ut kjellerlaget IGJEN.😅 Husker i 1. eller 2. episode at Anette Hoff sier at Ida er en løs kanon. Dette bør være før en fra kjellelaget igjen ryker! 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 31. mars 2024 #230 Del Skrevet 31. mars 2024 Thumper skrev (1 minutt siden): Enig. Line spiller godt synes jeg, og hun virker ganske smart. Tror og håper hun kommer langt. Det er fult mulig å spille spillet, uten å fremstå som en dårlig person slik som Ida gjør. Problemet er som du sier, hun er falsk foran kameraene og forsøker å fremstå uskyldig. Hele taktikken hennes er å bli med i gjengen, ikke å spille spillet. Ja enig, Line spiller bra! Men nå spørs det om hub ikke får øynene på seg neste uke..Danby og lagvenninnen skulle vel gå all in med stemmesedler. Jeg tror Vidar Magnussen stepper opp gamet, og er en god spiller. Men heier egentlig litt på Herman..sikkert fordi han er så malplassert (for han virker virkelig uskyldig og bare snill..såvidt han tør å se i kamera). 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 31. mars 2024 #231 Del Skrevet 31. mars 2024 Kjellerlaget kommer opp til stor forbauselse og panikk hos hovedetasjen. Fantastisk seanse, men ble stadig avbrutt underveis av panelet. Mye fokus på dem! Det likte jeg ikke. Hva panelet mener underveis gir jeg fullstendig blaffen i, og vil se mest mulig fra det o'store øyeblikket fra huset! Danby lider hardt av inntrykkene, og kult at Anette ba om at vedkommende som stemte på henne avslørte seg. Jeg heier definitivt på kjellerlaget. Det er de beste folka. Bare synd at de tapte første konkurranse. Danby i pengesnakkproblemer i laget sitt. Men likevel så ender han opp med overskuddspengene. Utrolig at de stoler/unner han det. Hva er det Ida holder på med?? Backstabber laget sitt for å få innpass i venninnegjengen igjen. 2 ganger! Pussig å sitte å gråte i armene på Anette over at Erik melder seg til å ryke ut da. Alle avtalte å stemme blankt, men såklart gjør ikke alle det. Forslaget i seg selv er idiotisk! Og så og si alle underkuer seg forslaget nok engang. Men så er det Martine - av alle - som blir stemt hjem. At det går an! Et antiklimaks for programmet. Og det er Ida som stemte henne ut også. Tullete og korttenkt. De er jo på samme lag, så hvorfor stemme ut den mest strategiske på laget?! Ida er jo helt på bærtur. Ikke rart hun sliter med å tilpasse seg, samt å få sove, når hun vakler så mye og lager så mye problemer for seg som hun gjør. Og all den griningen hennes. Spar meg. 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 31. mars 2024 #232 Del Skrevet 31. mars 2024 Tja, hva skal man si...? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 31. mars 2024 #233 Del Skrevet 31. mars 2024 Da Martine tok med seg Ida på soverommet for å snakke var jeg helt sikker på at hun skulle si «du må ikke fortelle ting til det andre laget», men det gjorde hun ikke. Det overrasket meg veldig, hadde jeg vært Martine hadde jeg slitt med å ikke være skikkelig streng i den settingen med ei som så åpenbart lekker som ei sil og er like forutsigbar som en rusa snurrebass 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 31. mars 2024 #234 Del Skrevet 31. mars 2024 Herlig nerve gjennom hele dagens episode. 34 746/0= 0 der i gården, altså 😂 Skulle ønske det var med en Emil i Lønneberget i Spillet, som heiset Ida opp i flaggstangen, men men... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 31. mars 2024 #235 Del Skrevet 31. mars 2024 Frustrerende med regnestykket. Herman tenkte smart, men tulla det til med deling. Irriterende! Hadde unnet kjellerlaget seieren, det hadde vært et skikkelig underdog-øyeblikk! Og Ida... Altså, hva skal man si? Det er jo helt fryktelig å se på... Virker som hun skyter i alle retninger og ikke har en plan med noe som helst. Snakker om tillit til jentegjengen, men jentegjengen er jo oppløst for lengst, hun ble stemt ut for 12 timer siden og brøt jo den tilliten selv ved å ikke kjøpe en ekstra stemme... Jeg skjønner virkelig ikke hva hun holder på med. Jeg heier alltid på de "snille", men Danby og Line spiller hvertfall gjennomtenkt og smart... 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dørmatten Skrevet 31. mars 2024 #236 Del Skrevet 31. mars 2024 (endret) Chupacabra skrev (5 timer siden): Men noen matematikkunnskap tilfører han ikke. Et tall blir ikke uendelig om man deler på null. Regnerekkefølge er grunnskolepensum, og ingen i panelet kan dette. De burde lære seg dette: PEMDAS. Jeg ser ikke noen grunn til å skjule denne teksten, da det ikke avsløres annet enn at panelet er ubrukelig i grunnleggende matematikk. Han forklarte at jo nærmere tallet du deler på blir null, desto høyere blir svaret. Ikke riktig å si at å dele på 0 blir uendelig, men det kan gi mer mening å tenkte slik enn å bare si "x/0 er udefinert" for den gjennomsnittlige befolkningen. Endret 31. mars 2024 av dørmatten 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 31. mars 2024 #237 Del Skrevet 31. mars 2024 (endret) AntiBullshit skrev (37 minutter siden): Da Martine tok med seg Ida på soverommet for å snakke var jeg helt sikker på at hun skulle si «du må ikke fortelle ting til det andre laget», men det gjorde hun ikke. Det overrasket meg veldig, hadde jeg vært Martine hadde jeg slitt med å ikke være skikkelig streng i den settingen med ei som så åpenbart lekker som ei sil og er like forutsigbar som en rusa snurrebass Helt enig og ble litt skuffet over Martine som jeg har oppfattet som smartere enn som så, og som jeg forventet gjennomskuet Ida der og da, og skulle med det ha gjort alt for å få henne ut. Kjellerlaget hadde da mye mer tillit til Martine enn Ida, så det hadde nok blitt en enkel sak å fått gjengen med på å stemme ut ferskingen Ida som i tillegg har hatt masse tid til å konspirere i overetasjen. Ida ble aldri en del av kjellerlaget. Ida er er en tikkende bombe som fyker forvirret rundt. Tenkte med en gang Ida røk til kjellerlaget at nå ødelegger hun hele alliansen der nede. Endret 31. mars 2024 av K_mb 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 31. mars 2024 #238 Del Skrevet 31. mars 2024 Æsj- jeg hadde gledet meg til å se Marthine spille Spillet videre. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 31. mars 2024 #239 Del Skrevet 31. mars 2024 K_mb skrev (3 minutter siden): Helt enig og ble litt skuffet over Martine som jeg har oppfattet som smartere enn som så, og som jeg forventet gjennomskuet Ida der og da, og skulle med det ha gjort alt for å få henne ut. Kjellerlaget hadde da mye mer tillit til Martine enn Ida, så det hadde nok blitt en enkel sak å fått gjengen med på å stemme ut ferskingen Ida som i tillegg har hatt masse tid til å konspirere i overetasjen. Ida ble aldri en del av kjellerlaget. Ida er er en tikkende bombe som fyker forvirret rundt. Tenkte med en gang Ida røk til kjellerlaget at nå ødelegger hun hele alliansen der nede. Jeg tror eneste grunnen til at Martine ikke sa ifra var pga det var til Viktoria - og de er gode venner på utsiden. Og hun stoler 100% på henne. Tror at om det hadde vært en av de andre hadde Martine satt henne kraftig på plass 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 31. mars 2024 #240 Del Skrevet 31. mars 2024 Potetjinta skrev (5 minutter siden): Jeg tror eneste grunnen til at Martine ikke sa ifra var pga det var til Viktoria - og de er gode venner på utsiden. Og hun stoler 100% på henne. Tror at om det hadde vært en av de andre hadde Martine satt henne kraftig på plass Det er jo så, men hun kunne allikevel prøvd å fått med resten av kjellerlaget til å stemme ut Ida av allerede nevnte begrunnelser. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå