Gå til innhold

Hvorfor er alle på dette forumet så jævla sure?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

"Hvorfor er alle på dette forumet så jævla sure?"


"Jeg er vel faen ikke sur. Idiot!"

Anonymkode: 0908e...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, AnonymBruker said:

Skjerp dere!
Ikke rart det er krig i verden.

Anonymkode: 4217d...64b

Hvor er jeg sur? 🤷

Synes du fremstår som mere sur enn meg. 😉

Anonymkode: c6bd9...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje langt flere feminister på kg? 🤷

Anonymkode: 12cb3...dfc

Tja, virker å være en høyere andel gjennomsnittskvinner på mumsnet og betydelig mindre selvmedlidenhet og mistroiskhet. 

Anonymkode: 39666...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som gjør meg sur er sure sokker som deg, som ikke kan gå en dag uten å skrive ordet feminist fordi det sårer deg så mye at kvinner blir respektert som vanlige folk. 

Anonymkode: 4abd8...4a6

Bruker ordet feminist ganske sjelden. Ikke er jeg sur heller. Men morsomt at det kom svar fra ei som er sur feminist på under 10 minutter. Jeg stilte ett spørsmål med en setning. Og får tilbake at jeg er både sur, samt feilaktig og negativ antagelse tilbake. 

Om noe så er du bare med på å demonstrere at jeg kanskje hadde et poeng med spørsmålet. 

Anonymkode: 12cb3...dfc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja, virker å være en høyere andel gjennomsnittskvinner på mumsnet og betydelig mindre selvmedlidenhet og mistroiskhet. 

Anonymkode: 39666...3c5

De har kanskje ikke anonymfunksjon heller? Tipper det bidrar til miljøet på KG. 

Anonymkode: 12cb3...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner elsker å trykke med andre kvinner. 
midte er det folk som er misfornøyd med livet sitt, sitter hjemme og er bitter og sliter. Nåde deg som er glad for noe, har god lønn, oppdrar barn- da skrytes det! Har en ts en problemstilling og er sårbar ser mange muligheten til å arrestere, snakke ned og være ekkel. Om dette er den spenningen de får Ila en dag kan tenkes. Eller behandle andre slik som de har blitt behandlet selv. 
Mange her som er ufine og snåle. Om det er for å fyre opp til litt spenning, eller de føler seg bedre ved å heve seg over å tråkke ned? Ensomhet ? Aner ikke. Kanskje folk bør få ræva opp av sofaen og ta seg en dusj. Komme seg ut å treffe folk i virkeligheten. Danne ekte relasjoner 

Anonymkode: fb286...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

De har kanskje ikke anonymfunksjon heller? Tipper det bidrar til miljøet på KG. 

Anonymkode: 12cb3...dfc

Det er nok også innertier ja. Egentlig helt utrolig at den funksjonen består med alt fokuset det er på netthets. 

Anonymkode: 39666...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...