Gå til innhold

Hvorfor er alle på dette forumet så jævla sure?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg henger på mange forum, og tenker dette er det sureste. 
 

 

Anonymkode: 127c1...51a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjerp dere!
Ikke rart det er krig i verden.

Anonymkode: 4217d...64b

Du synes selv at du fremstår som blid og hyggelig her da eller.......?

Anonymkode: 19425...5ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeriousSlurp
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjerp dere!
Ikke rart det er krig i verden.

Anonymkode: 4217d...64b

Helt enig! Om alle på kg hadde sluttet å være så sure på hverandre så hadde det mest sannsynlig vært fred i verden også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du synes selv at du fremstår som blid og hyggelig her da eller.......?

Anonymkode: 19425...5ba

Jenter som kommer og jenter som går.

Anonymkode: 4217d...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeriousSlurp skrev (1 minutt siden):

Helt enig! Om alle på kg hadde sluttet å være så sure på hverandre så hadde det mest sannsynlig vært fred i verden også!

Jaaaa!! Fant sjelevennen min😍

Anonymkode: 4217d...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle er ikke det, men de er flinke til å bruke emoji og da blir det de skriver mildere, om ikke den brukes som en frekk emoji. Og kan hende du hadde hatt en annen oppfatning av andre om du så dem, istede for å kun lese? 

Syns mange bare virker nøytrale i humør. 

Men noen er sure hele tiden virker det som og noen er kjempe sinnte noen ganger. 

Anonymkode: 4abd8...4a6

Det er gått litt langt om all kommunikasjon blir tolket som krass eller sur dersom man ikke krydrer med emojis. 
 

Anonymkode: 298a2...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får lage "smileguiden.no" da...

Anonymkode: 20c8e...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Athena Freyja said:

Nå overdriver du. 

Jeg syns faktisk ikke det er en overdrivelse etter å ha lest en del innlegg for tiden. Å si til psykisk syke mennesker at de må bare komme seg vekk fra barna sine, at de har det bedre uten dem. Å gi råd til nedslitte mødre om at de burde bite tenna sammen og skjerpe seg som er på nippet til å treffe veggen. Å si til fedre som har kone med fødselsdepresjon og nyfødt barn at slik er livet, du valgte det. Har folk det så jævlig med seg selv, at de må bryte ned andre? Det kommer en dag man trenger hjelp selv, og da håper jeg i mitt stille sinn at den hjelpen uteblir og karma tar dem. 

Anonymkode: f9bbc...b0d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alt være positivt hele tiden ?

Tipper de fleste er her for å blåse litt ut, heller det enn at vi går ut i den fysiske verden å deler ut verbal juling.

For å bøte på min sure kommentar så legger jeg ved en video av verdens morsomste komiker Viggo Venn, ha en fin dag !

 

Anonymkode: 1bc70...b5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg syns faktisk ikke det er en overdrivelse etter å ha lest en del innlegg for tiden. Å si til psykisk syke mennesker at de må bare komme seg vekk fra barna sine, at de har det bedre uten dem. Å gi råd til nedslitte mødre om at de burde bite tenna sammen og skjerpe seg som er på nippet til å treffe veggen. Å si til fedre som har kone med fødselsdepresjon og nyfødt barn at slik er livet, du valgte det. Har folk det så jævlig med seg selv, at de må bryte ned andre? Det kommer en dag man trenger hjelp selv, og da håper jeg i mitt stille sinn at den hjelpen uteblir og karma tar dem. 

Anonymkode: f9bbc...b0d

Akkurat dette har ikke jeg fått med meg, det er absolutt ikke greit å skrive slikt, men det betyr ikke at alle her er sure. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg henger på mange forum, og tenker dette er det sureste. 
 

 

Anonymkode: 127c1...51a

Kanskje her det er høyest konsentrasjon av damer også? 

Anonymkode: 12cb3...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Athena Freyja said:

Akkurat dette har ikke jeg fått med meg, det er absolutt ikke greit å skrive slikt, men det betyr ikke at alle her er sure. 

Jeg antar «alle» er satt på spissen av den som startet tråden. Det er mange støttende innlegg, konstruktive innlegg og diskusjoner. Man må ikke være enig alltid, det syns jeg ingen forventer; men man kan ha respekt for hverandre og skrive medmenneskelig til andre.

Det har generelt vært en veldig merkelig utvikling de siste ukene. Jeg vet ikke om det er én eller flere brukere som går igjen som skaper kvalmen - og ikke er det noe å spekulere i - men jeg har hevet øyenbrynene mine og vært litt sjokkert flere ganger om dagen. 

Anonymkode: f9bbc...b0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Min teori er at dette er folk som til vanlig ikke klarer å uttrykke ting og har mye undertrygt sinne og frustrasjon som de får ut i en «trygg» arena.

Tror de har svært lav selvtillitt og liker å trykke andre ned for å føle seg bedre selv.

Anonymkode: 6b720...7d9

Her tror jeg du er ganske nær fasit for en stor gruppe KG brukere. Det er veldig mye bitterhet over at ting ble som de ble blant mange her og da er det tydeligvis en slags form for tilfredsstillelse i å tråkke ned andre. 

Anonymkode: 39666...3c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje her det er høyest konsentrasjon av damer også? 

Anonymkode: 12cb3...dfc

Jo men mumsnet i Storbritannia er jo også 80-90% kvinner men det er en mye hyggeligere tone. 

Anonymkode: 39666...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første siden mange tolker veldig mye i verste mening og spinner videre på det, så er kvinneguiden veldig sure. Selvfølgelig ikke alle, og mange kan nok være begge deler.

men det er en kultur for å være offensiv og sure. Angripe ts eller hverandre og si at om ikke du er perfekt kan du skylde deg selv. Og om du er perfekt så er du det ikke likevel.
 

Det har en funksjon da. Jeg har vært i ytterst dårlig humør i dag og veldig aktiv på kg. 

Anonymkode: caf5f...bcc

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir miljøskadet av å bli forlenge på KG 

Anonymkode: e3488...276

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo men mumsnet i Storbritannia er jo også 80-90% kvinner men det er en mye hyggeligere tone. 

Anonymkode: 39666...3c5

Kanskje langt flere feminister på kg? 🤷

Anonymkode: 12cb3...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje langt flere feminister på kg? 🤷

Anonymkode: 12cb3...dfc

Det som gjør meg sur er sure sokker som deg, som ikke kan gå en dag uten å skrive ordet feminist fordi det sårer deg så mye at kvinner blir respektert som vanlige folk. 

Anonymkode: 4abd8...4a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Blir miljøskadet av å bli forlenge på KG 

Anonymkode: e3488...276

Ja. 

Anonymkode: 4abd8...4a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts- jeg er enig med deg! Gjelder så klart ikke alle, men påfallende mange svarer krast og ufint. Veldig bastante kommentarer, som virker å ha til hensikt å tråkke på den de svarer. Jeg verdsetter vennlighet høyt, og skulle så gjerne sett mer av det- både på diskusjonsforum og ellers i samfunnet ☺️

Anonymkode: a5092...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...