Gå til innhold

Hei! Du som "liker" innlegg på kvinneguiden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

A-hunter skrev (29 minutter siden):

Hvis du liker likes og syns det er kjempeviktig å få dem, så anbefaler jeg telletrådene. 

Ganske dødt i telletrådene...

Anonymkode: cd6f9...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er bare lei deg fordi dine "reflekterte" kommentarer ikke får likes.

Anonymkode: 20f15...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke folk stort sett én ting, og så gjør de noe annet?

Reflekterte innlegg krever noe av forfatteren, og da krever det også noe av leseren. Ikke alle lesere kan eller vil legge inn en innsats i å ta inn et langt eller komplisert innlegg. Spesielt ikke hvis det ser ut til å stride mot ens allerede etablerte oppfatninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at de reflekterte svarene i gjennomsnitt er noe lengre enn de mindre reflekterte. Da kreves det litt mer av leseren for å gjøre seg opp en mening. Da er det sikkert lettere å trykke "like" på noe lettfattelig og kort.

Slik jeg ser det er det stort sett de første svarene som sanker mest poeng, og det er ganske naturlig da man ikke gidder å like flere innlegg som i hovedsak fronter samme mening, men bare formulerer seg i andre ordelag. Det hender det kommer innlegg som er bedre formulert senere i tråden, men man gidder jo gjerne ikke trykke like på 30 innlegg med samme meningsinnhold. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker innleggene dersom for eksempel er enig i det som skrives eller syns den var spesielt nyttig/informativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kun de frekkeste og slemmeste innleggene. Jo verre jo bedre.

Anonymkode: 4add1...cd8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg liker kun de frekkeste og slemmeste innleggene. Jo verre jo bedre.

Anonymkode: 4add1...cd8

Gjør verden til et bedre sted du da. Ett "like" om gangen. 💀

Anonymkode: 437cc...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ganske dødt i telletrådene...

Anonymkode: cd6f9...057

Det er helt sjokkerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (3 timer siden):

Hvis du liker likes og syns det er kjempeviktig å få dem, så anbefaler jeg telletrådene. 

Hva er telletrådene?

Anonymkode: 946a9...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr ingenting. En tanketom handling.

Anonymkode: 2fb1b...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er telletrådene?

Anonymkode: 946a9...55b

Tråder der man teller til 100 tall for tall, men bare etter 19 likes på det forrige tallet. De trådene kan heldigvis skjules.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (På 3.1.2024 den 22.20):

Tråder der man teller til 100 tall for tall, men bare etter 19 likes på det forrige tallet. De trådene kan heldigvis skjules.

TRUMP LIVES MATTER!

Anonymkode: 6ad5b...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan få likes:

- velg populære/irriterende emner som antagelig vil starte en lang diskusjon eller mye engasjement

- sørg for å være TIDLIG ute med å kommentere

- hold kommentaren din bra/saklig eller morsom, men aller viktigst - hold den noenlunde kort!

De som får flest likes er de som er tidlig nok ute i en tråd til at mange leser dem, og samtidiggir  korte og konsise nok svar til å at folk gidder å lese dem. Når du har skrevet 2 A4-sider i svar nummer 95 på en tråd som allerede har 250 svar da skumleser jeg svaret ditt i beste fall, hopper helt over det i verste fall - antagelig er jeg bare på den siden i det hele tatt for å se om TS har kommet med svar/oppdateringer. 

Så værsegod, fasiten på å få mange likes, helt gratis fra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Veggdyret said:

Hvordan få likes:

- velg populære/irriterende emner som antagelig vil starte en lang diskusjon eller mye engasjement

- sørg for å være TIDLIG ute med å kommentere

- hold kommentaren din bra/saklig eller morsom, men aller viktigst - hold den noenlunde kort!

De som får flest likes er de som er tidlig nok ute i en tråd til at mange leser dem, og samtidiggir  korte og konsise nok svar til å at folk gidder å lese dem. Når du har skrevet 2 A4-sider i svar nummer 95 på en tråd som allerede har 250 svar da skumleser jeg svaret ditt i beste fall, hopper helt over det i verste fall - antagelig er jeg bare på den siden i det hele tatt for å se om TS har kommet med svar/oppdateringer. 

Så værsegod, fasiten på å få mange likes, helt gratis fra meg. 

Hvis man først er så opptatt av likes, bør man også unngå å få innlegget nederst på en side i en populær tråd. 

Anonymkode: abab8...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

 Hvis man først er så opptatt av likes, bør man også unngå å få innlegget nederst på en side i en populær tråd. 

 Anonymkode: abab8...a88

Den aller første siden i en populær tråd får vanligvis en hel haug med likes. 

Men folk her på forumet pleier vel ikke å lese særlig mange sider av noen tråder, så det gjelder å være på hugget ja. Gode og velskrevne kommentarer, som dessverre havner ett stykke bak i trådene, blir dessverre oversett alt for ofte. :nisseblunk:

Anonymkode: 7702d...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Den aller første siden i en populær tråd får vanligvis en hel haug med likes. 

Men folk her på forumet pleier vel ikke å lese særlig mange sider av noen tråder, så det gjelder å være på hugget ja. Gode og velskrevne kommentarer, som dessverre havner ett stykke bak i trådene, blir dessverre oversett alt for ofte. :nisseblunk:

Anonymkode: 7702d...9ed

En annen ting er at man ofte ikke trenger å lese innleggene, fordi man vet på forhånd hvordan de vil se ut basert på 1000 like tråder før. La oss si at overskriften er "Bør kvinner senke krava så incla får seg noe f****?" Og så ser du at det er 17 sider med svar. Men du trenger ikke lese fortsettelsen for å vite hvordan det vil arte seg. 

Anonymkode: abab8...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...