Gå til innhold

Hei! Du som "liker" innlegg på kvinneguiden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle på Kvinneguiden sier man må bruke sunn fornuft og tenke sjøl, men hvorfor er det alltid de minst reflekterte og mest bombastiske kommentarene som får likes? Det viser at brukerene sier en ting men mener det motsatte! For reflekterte kommentarer får nesten aldri "likes"!

Anonymkode: 15154...055

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker hvis jeg enten er enig i innlegget, eller hvis det er morsomt. 

Anonymkode: abab8...a88

  • Liker 43
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det burde også vært negative eller anti likes så jeg kunne stemt ned de mest reflekterte innleggene 

Anonymkode: 9cbc6...9c3

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker hvis jeg enten er enig i innlegget, eller hvis det er morsomt. 

Anonymkode: abab8...a88

Jeg også. Eller hvis det er en historie jeg får empati for.

Anonymkode: f9bf4...bda

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, selv om du mener at du er reflektert, så betyr jo ikke det at andre oppfatter deg slik. Så det er slett ikke sikkert at de innleggene du mener er reflektert, faktisk er det. 
 

For du fremstår rimelig bombastisk i HI.

Anonymkode: 6a754...940

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alle på Kvinneguiden sier man må bruke sunn fornuft og tenke sjøl, men hvorfor er det alltid de minst reflekterte og mest bombastiske kommentarene som får likes? Det viser at brukerene sier en ting men mener det motsatte! For reflekterte kommentarer får nesten aldri "likes"!

Anonymkode: 15154...055

Takk for ditt innspill. Du er nå med i konkurransen om å vinne 100 likes! Lykke til! :nordvesta:

Anonymkode: b0fb5...c7c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nja, selv om du mener at du er reflektert, så betyr jo ikke det at andre oppfatter deg slik. Så det er slett ikke sikkert at de innleggene du mener er reflektert, faktisk er det. 
 

For du fremstår rimelig bombastisk i HI.

Anonymkode: 6a754...940

Nå skrev du sånn typisk innlegg som får 1000 likes uten å bidra med noe nødvendig...

Anonymkode: 15154...055

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alle på Kvinneguiden sier man må bruke sunn fornuft og tenke sjøl, men hvorfor er det alltid de minst reflekterte og mest bombastiske kommentarene som får likes? Det viser at brukerene sier en ting men mener det motsatte! For reflekterte kommentarer får nesten aldri "likes"!

Anonymkode: 15154...055

Jeg sitter ikke med samme oppfatningen som deg. Jeg opplever det slik at som oftest så er det mange likes på de innleggene som er bra, de som blant annet er reflekterte, rettferdige, direkte, omtenksomme. Og morsomme hvis det passer tråden.

 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (Akkurat nå):

Jeg sitter ikke med samme oppfatningen som deg. Jeg opplever det slik at som oftest så er det mange likes på de innleggene som er bra, de som blant annet er reflekterte, rettferdige, direkte, omtenksomme. Og morsomme hvis det passer tråden.

 

Da har vi motsatt syn på saken. Ofte får de som henger ut TS og mobber mye fler likes enn de som skriver litt tørre og godt reflekterte svar. Men vi leser kanskje forskjellige innlegg?

Anonymkode: 15154...055

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive fornuftige innlegg blir for kjedelig og fornuftig om man skal sanke likes. 

Skriv heller innlegg som rakker ned på menn. Garantert mange likes! Man må kjenne kundegruppen sin. Bitre feminister. 

Anonymkode: 437cc...8e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker noen ganger innlegg jeg er uenig i I oppphetede diskusjoner hvis det er innlegg som svarer meg saklig, med gode argumenter og bidrar til en konstruktiv debatt

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha

Anonymkode: f9663...70c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle på Kvinneguiden sier man må bruke sunn fornuft og tenke sjøl, men hvorfor er det alltid de minst reflekterte og mest bombastiske kommentarene som får likes? Det viser at brukerene sier en ting men mener det motsatte! For reflekterte kommentarer får nesten aldri "likes"!

Anonymkode: 15154...055

De fleste kommentarer som får likes er av damer som snakker imot menn, og der innholdets sannhetsinnhold er totalt uviktig. De fleste som gir likes er damer som støtter opp innhold fordi det kommer fra en kvinne, ikke fordi sannhetsinnholdet er viktig.

Anonymkode: 9940c...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du liker likes og syns det er kjempeviktig å få dem, så anbefaler jeg telletrådene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk for ditt innspill. Du er nå med i konkurransen om å vinne 100 likes! Lykke til! :nordvesta:

Anonymkode: b0fb5...c7c

Bare 97 igjen nå. :hoppe:

Anonymkode: c8d18...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nå skrev du sånn typisk innlegg som får 1000 likes uten å bidra med noe nødvendig...

Anonymkode: 15154...055

Men det er jo sannt? Hvor reflektert du er, som du og vi også ikke trenger å være klar over selv, avgjør hva vi syns er reflektert. Du kritiserer reflekterthet, så kommentaren var jo faktsik en reflektert en? 

Anonymkode: e8634...ca4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da har vi motsatt syn på saken. Ofte får de som henger ut TS og mobber mye fler likes enn de som skriver litt tørre og godt reflekterte svar. Men vi leser kanskje forskjellige innlegg?

Anonymkode: 15154...055

Det hender jo det du beskriver også, jeg fornekter ikke det. Men stort sett så er det ikke det ikke slik jeg opplever de trådene jeg leser. 

Vi leser kanskje forskjellige innlegg ja, er jo ikke alt en rekker å få med seg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker like på noe jeg er enig I,eller synes er bra eller morsomt. Hva andre måtte mene om det,eller at jeg evt liker noe andre ikke liker bryr meg særdeles lite. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en som oftere gir likes til kommentarer som jeg er enig i, men som jeg ikke hadde kommet på selv. De som er fornuftige og reflekterte er ofte i nærheten av hva jeg selv hadde kommet til å skrevet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter siuasjonen ofte litt sånn her - man har 1 stk uovertruffent kjøtthue (ofte ts) - og den som får flest likes er den som formulerer seg enkelt og fyndig nok til at man forestiller seg at kjøtthuet sitter igjen med litt mer vett innbanket.

Anonymkode: 313cb...742

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...