Gå til innhold

Opphavet til Black Pill hysteriet som foregår nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk takk, fint å hære at man ikke er ålene med denne opplevelsen. Men er ikke helt enig med deg i det du sier om menn. Det finnes noen menn som ser svært bra ut som kan flyte på dette og som nok ender med å få svært mye sexsuell oppmerksomhet. Men får de fleste er det nok en kombinasjon av utsende status og karisma/sosiale ferdigheter. 

For min del er nok de sosiale ferdigheten det største problemet. Klarer meg fint i de fleste sosiale sammenhenger, men har en autisme diagnose som gjør det vanskelig for meg å gjenkjenne diskre ikke verbale signaler. Jeg vil derfor ikke gjenkjenne vist en kvinne eller mann utrykker interesse for meg med mindre de er svært tydelige. Det gjør også at jeg er veldig forsiktig når det kommer til å ta inisativet til flørting e.l. Da jeg ikke ville oppfattet diskre avvising heller. Noe som jeg frykter kunne ført til å jeg vil bli oppfattet som "creepy". 

Men uskikker på hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet. Hadde jeg vært svært fysisk attraktiv så hadde det nok ordnet mye, men også her er nok endel sosiale egenskaper viktig. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette begynte med at kvinner er avslørt som egoister, overfladiske, kyniske og ondskapsfulle. Tinder avslørte alle kvinner. Kvinner liker bare 1%-20% menn ifølge Tinder, høye menn og penger er alt som trengs for å erobrere vaginaen til en kvinne. Menn har våknet opp (95%) og fra nå av blir ingenting som før uheldigvis for kvinner... Kortene må spres på nytt uheldigvis for kvinner. 

Anonymkode: e19f6...e99

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette begynte med at kvinner er avslørt som egoister, overfladiske, kyniske og ondskapsfulle. Tinder avslørte alle kvinner. Kvinner liker bare 1%-20% menn ifølge Tinder, høye menn og penger er alt som trengs for å erobrere vaginaen til en kvinne. Menn har våknet opp (95%) og fra nå av blir ingenting som før uheldigvis for kvinner... Kortene må spres på nytt uheldigvis for kvinner. 

Anonymkode: e19f6...e99

Blir gøy å se alle tiktok videoene om noen år hvor nitriste catladies skriker om at de aldri fant seg en mann (fordi de alle jaget etter de samme "top tiers"), og nå sitter de alene med ei katte og vin i en ensom leilighet.

Anonymkode: 8de68...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Blir gøy å se alle tiktok videoene om noen år hvor nitriste catladies skriker om at de aldri fant seg en mann (fordi de alle jaget etter de samme "top tiers"), og nå sitter de alene med ei katte og vin i en ensom leilighet.

Anonymkode: 8de68...578

Ser ikke helt hvorfor det skulle få meg til å føle meg bedre at enkelte kvinner på et senere tidspunkt har et kjipt liv. 

Mye mer interessert i å fikse mitt eget. Men det virker dessverre veldig vanskelig. 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri hørt om før?

Anonymkode: 46145...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sadpanda said:

Ser ikke helt hvorfor det skulle få meg til å føle meg bedre at enkelte kvinner på et senere tidspunkt har et kjipt liv. 

Mye mer interessert i å fikse mitt eget. Men det virker dessverre veldig vanskelig. 

 

Nå sikter jeg mer til de som kunn vil ha "top tiers" aka synes alle menn som ikke er blant top 1-10% ikke er gode nok for de. Slik kvinner kan gjerne ha mange menn i friendzone'n som ville ha gitt de ett riktig godt liv, men kvinnen enser de ikke til fordel for chads som aldri kommer til å se på de some koneemne.

Anonymkode: 8de68...578

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/2/2024 at 12:38 AM, Betasuppe said:

Det begynte med sosiale medier og dating apps som Tinder, og at de har en ide om at kvinner kan velge og vrake blant menn som bomber dem med meldinger fordi hvemsomhelst kan nå opprette en Instagram-konto fra en landsby i kaukasus og få 100000 menn etter seg, spesielt etter COVID.

Så da må man være styrtrik, ha sixpack og hårfeste ned i øynebrynene for å få napp. 😋

Det er noe sannhet i det, MEN det er virkelige mennesker det er snakk om, og kvinner er som de alltid har vært og beveger seg rundt i verden og man kan møte dem. Det er bare selvmedlidenhet på steroider som fører til at ingen jobber med seg selv og velger heller å klage. Det er jo den lette løsningen.

Disse damene med masse følgere må i butikken og liker å gå ut osv, så man kan støte på dem i det virkelige liv og kanskje de er interessert. Men det er ikke til å stikke under en stol at det har blitt økt konkurranse med følgerne hennes på Instagram

spot on.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er generelt mer overfladiske og høye på seg og søker kun perfeksjonisme. Det blir det ingen relasjoner av. Man må kjenne og like seg selv før man kan overbevise andre, ha gode samtaler og oppleve kjemi. Gode samtaler kan være om enkle ting men som berører dypet, og gjerne føre til at det oppstår felles latter. Og bruk tid på kurtiseringen. Og ikke være lurepikk om du allerede er i et forhold, det ødelegger kvinners syn på menn. 
 

kvinne

Anonymkode: 90a7e...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.1.2024 den 22.38):

aldri hørt om før. 

men lever man lenge nok i en slags "boble" på spesifikke sosiale medier, så blir man kanskje litt for farget av ting man ser der. Men det behøver ikke å være på samme måte overalt ellers altså...   

Anonymkode: 1ecda...028

Jeg har heller aldri hørt om det. Men er sjelden inne på sosiale medier. Har skjønt at jeg har gått glipp av særdeles lite ved å ikke ha instagram osv. De få gangene jeg der inne mister jeg troen på menneskeheten.

Anonymkode: 2e7fa...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for bruker som opptrer som to ulike personer i tråden, og svar til det. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...