AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #461 Del Skrevet 6. februar 2024 2 hours ago, Irak said: Så bra du ser hvordan det har påvirket deg, og dine relasjoner, slik at du nå har mulighet til å kunne gjøre det som kan oppleves som gode valg for deg selv ❤️. Det er viktig ❤️. Da er du kommet langt i prosessen 👌. Ønsker deg masse masse lykke til videre 👌. Dette klarer du ❤️. Heier på deg 🙌🙌🙌. Takk! ❤️ Jeg har åpnet den nå, og bare lar den stå. Tror jeg mentalt må bli vant til det, at den er der og jeg kan sveipe litt når jeg føler for det. Jeg har blitt veldig flink til å sette grenser, dvs det er ufattelig vanskelig noen ganger og noen ganger så har det gått litt lengre enn jeg ønsker.. men jeg har aldri satt grenser for meg selv noen gang i hele mitt liv før så det er jo øvelse i dette. 38 minutter siden, DeLorean said: Personlig er bra. Ikke beklag. Takk for at du deler ❤️ ❤️ Anonymkode: 41db3...562 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 6. februar 2024 #462 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg beklager at det ble veldig personlig. Håper det er greit. Bare følte for å dele midt på ettermiddag her. Anonymkode: 41db3...562 ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 6. februar 2024 #463 Del Skrevet 6. februar 2024 DeLorean skrev (4 timer siden): Vær ærlig. Hvor lang tid brukte du på å resonnere deg frem til dette? 😜 Meg selv: også 0! 0 is da new shit you know 😁 Ble litt sen bare skulle lagt d inn 1 feb men glemte d😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #464 Del Skrevet 7. februar 2024 9 hours ago, miss summers said: ❤️❤️❤️ La meg fortelle.. hvorfor jeg er lei meg.. og føler meg litt tom til tider av energi. I fjor så fikk jeg kontakt med en som jeg hadde vært borti før og han ville gjerne treffes igjen. Jeg sa først nei fordi jeg trengte noe som var trygt, stabilt og eksklusivt og der følte jeg ikke at han var at han kunne tilby meg det. Vi snakket sammen, og joda, han kunne tilby det, også eksklusivitet var noe han kunne få til for meg. Jeg valgte å stole på han. Ikke at han ville ha et forhold, men at vi kunne være noe type venner med fordeler enn så lenge. Vi møtes, pratet, hadde sex. Han snakket og jeg følte ikke at jeg kom til ordet. Trengte å være alene, ville ikke inn i et forhold, hadde ikke møtt noen han var interessert i eller jo kanskje en som da ikke var meg, alle ble forelsket i han og det var slitsomt, jeg måtte ikke bli forelsket i han. Og dette kom etter han hadde holdt et langt foredrag om hvor forferdelig eksen hans var, hvilken tragisk og ondskapsfull dame hun var som hadde gått fra han. Bare jeg åpnet munnen min, så himlet han med øynene og avbrøt meg. Hele scenansen følte så nedverdigende og vond. Det var som om han plutselig hadde blitt til en annen. Jeg vurderte å bare blokke han eller si dette her er ikke det jeg trenger nå.. men det var midt i eksamensperioden min og jeg skal innrømme at jeg glemte det litt. Han kom meg i forkjøpet på dette med å ta kontakt. 3 uker etter vi hadde sett hverandre så kommer det inn en melding. Jeg lå der med han feber og følte meg skikkelig dårlig som jeg da sa til han når han spurte meg hvordan det gikk, men det stoppet han ikke fra å si det han sa, han fant likevel at dette var tidspunktet der han skulle ta opp dette og igjen så visste han at han ikke hadde et snev av omsorg for meg. Han fortalte meg at han ligger med en annen dame innimellom, og om jeg ville være med på moroa. Det føltes som å bli slått til i magen. Hva slags pervers forestilling hadde han av meg? At jeg skulle gå på kompromiss med meg selv og bare godta det der? At jeg skulle bli når han løy til meg? Hvordan skulle jeg kunne si på han igjen og stole på noe av det han sa etter en så grov løgn? Jeg gikk min vei, slettet han, sa ikke farvel en gang. Jeg var ufattelig dum som trodde jeg kunne stole på han og at han faktisk mente det han sa. Dette er det jeg mener at jeg tiltrekker meg menn som ikke er noe gode for meg. Anonymkode: 41db3...562 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 7. februar 2024 #465 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): La meg fortelle.. hvorfor jeg er lei meg.. og føler meg litt tom til tider av energi. I fjor så fikk jeg kontakt med en som jeg hadde vært borti før og han ville gjerne treffes igjen. Jeg sa først nei fordi jeg trengte noe som var trygt, stabilt og eksklusivt og der følte jeg ikke at han var at han kunne tilby meg det. Vi snakket sammen, og joda, han kunne tilby det, også eksklusivitet var noe han kunne få til for meg. Jeg valgte å stole på han. Ikke at han ville ha et forhold, men at vi kunne være noe type venner med fordeler enn så lenge. Vi møtes, pratet, hadde sex. Han snakket og jeg følte ikke at jeg kom til ordet. Trengte å være alene, ville ikke inn i et forhold, hadde ikke møtt noen han var interessert i eller jo kanskje en som da ikke var meg, alle ble forelsket i han og det var slitsomt, jeg måtte ikke bli forelsket i han. Og dette kom etter han hadde holdt et langt foredrag om hvor forferdelig eksen hans var, hvilken tragisk og ondskapsfull dame hun var som hadde gått fra han. Bare jeg åpnet munnen min, så himlet han med øynene og avbrøt meg. Hele scenansen følte så nedverdigende og vond. Det var som om han plutselig hadde blitt til en annen. Jeg vurderte å bare blokke han eller si dette her er ikke det jeg trenger nå.. men det var midt i eksamensperioden min og jeg skal innrømme at jeg glemte det litt. Han kom meg i forkjøpet på dette med å ta kontakt. 3 uker etter vi hadde sett hverandre så kommer det inn en melding. Jeg lå der med han feber og følte meg skikkelig dårlig som jeg da sa til han når han spurte meg hvordan det gikk, men det stoppet han ikke fra å si det han sa, han fant likevel at dette var tidspunktet der han skulle ta opp dette og igjen så visste han at han ikke hadde et snev av omsorg for meg. Han fortalte meg at han ligger med en annen dame innimellom, og om jeg ville være med på moroa. Det føltes som å bli slått til i magen. Hva slags pervers forestilling hadde han av meg? At jeg skulle gå på kompromiss med meg selv og bare godta det der? At jeg skulle bli når han løy til meg? Hvordan skulle jeg kunne si på han igjen og stole på noe av det han sa etter en så grov løgn? Jeg gikk min vei, slettet han, sa ikke farvel en gang. Jeg var ufattelig dum som trodde jeg kunne stole på han og at han faktisk mente det han sa. Dette er det jeg mener at jeg tiltrekker meg menn som ikke er noe gode for meg. Anonymkode: 41db3...562 🤗❤️. Drittsekk delux versjon det der. Du er ikke dum for å føle det du gjør. Du har følelser du likte ham fordi han fikk deg til å føle noe. At han utnytter deg og spiller på følelsene dine skal du virkelig ikke ta på deg skylden for. Du er 1000 ganger varmere person enn han noen gang kan bli. Karma is A bitch han får nok igjen en vakker dag. bra du slettet han supert. Ja sånne opplevelser gjør at man pakker inn sine følelser neste gang man møter noen. Man er redd for å havne i samme rotet en gang til. Ta en pause og fokuser på deg selv. Gjør ting som gir glede for deg klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #466 Del Skrevet 7. februar 2024 6 hours ago, GrønnNellik68 said: 🤗❤️. Drittsekk delux versjon det der. Du er ikke dum for å føle det du gjør. Du har følelser du likte ham fordi han fikk deg til å føle noe. At han utnytter deg og spiller på følelsene dine skal du virkelig ikke ta på deg skylden for. Du er 1000 ganger varmere person enn han noen gang kan bli. Karma is A bitch han får nok igjen en vakker dag. bra du slettet han supert. Ja sånne opplevelser gjør at man pakker inn sine følelser neste gang man møter noen. Man er redd for å havne i samme rotet en gang til. Ta en pause og fokuser på deg selv. Gjør ting som gir glede for deg klem Takk for fint svar. Jeg skal innrømme at jeg har kalt han noen stygge ting i svake øyeblikk også, men jeg har prøvd å la det gå. Jeg prøver å være veldig konkret med hva som har skjedd og hvordan jeg opplevde hele situasjonen. Det var et så grovt overtramp over mine grenser og spesielt når jeg allerede hadde sagt hvor viktig det var for meg. Jeg hadde trukket meg unna om jeg ikke hadde sagt noe også, men at jeg faktisk sa det gjorde at alt føltes så mye verre. Det er en stund siden nå, men jeg merker jo at jeg bare føler meg tom til tider og har ikke helt ork til dette med apper. Jeg trenger å bli kjent med noen på en ordentlig måte. ❤️ De jeg vet som har hatt det virkelig fint sammen har kjent hverandre i mange år som venner først. Anonymkode: 41db3...562 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #467 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 13.57): 2024 har vært fantastisk så langt ❤️ Det ble full klaff på første Tinderdate i slutten av 2023 og det blir bare bedre og bedre! Å møte noen i voksen alder er fantastisk ❤️ Lykke til alle sammen, jeg unner alle å finne kjærligheten og oppleve å ha det sånn som jeg har det nå ❤️ Anonymkode: f58c7...58e Oppdatering: still going strong ❤️ Livet er skikkelig fint for tiden🥰 Anonymkode: f58c7...58e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 8. februar 2024 #468 Del Skrevet 8. februar 2024 Ny i tråden, men er søkende... Søker den ene, som kan bli nær og kjær. Så enkelt, så vanskelig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. februar 2024 #469 Del Skrevet 9. februar 2024 Hillbill skrev (8 timer siden): Ny i tråden, men er søkende... Søker den ene, som kan bli nær og kjær. Så enkelt, så vanskelig... Jepp det er skit vanskelig. Velkommen i tråden masse lykke til❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #470 Del Skrevet 9. februar 2024 Innser at det situationshipet et over… jeg har gitt f å ikke tatt kontakt, ikke hørt noe siden søndag. Kommer til å ta kontakt over helgen for å få en riktig avslutning. Det er trist for vi har hatt det veldig fint sammen i snart 3 år. Snakker med en mann nå, han er ærlig på at han ikke er ute etter et forhold pr nå å det er helt OK. (Han forrige sa jo ikke noe slik før jeg etterspurte slikt et stykke ut i forholdet.)Han er endel yngre enn meg (9 år) så det er jo endel som tilsier at det ikke kan bli noe seriøst. Men vi får se. Jeg kan jo gjerne ha det litt gøy på veien mot kjærlighet… Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #471 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Innser at det situationshipet et over… jeg har gitt f å ikke tatt kontakt, ikke hørt noe siden søndag. Kommer til å ta kontakt over helgen for å få en riktig avslutning. Det er trist for vi har hatt det veldig fint sammen i snart 3 år. Snakker med en mann nå, han er ærlig på at han ikke er ute etter et forhold pr nå å det er helt OK. (Han forrige sa jo ikke noe slik før jeg etterspurte slikt et stykke ut i forholdet.)Han er endel yngre enn meg (9 år) så det er jo endel som tilsier at det ikke kan bli noe seriøst. Men vi får se. Jeg kan jo gjerne ha det litt gøy på veien mot kjærlighet… Anonymkode: 6ced5...3d1 Men vil du inn i et nytt situationship? Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #472 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men vil du inn i et nytt situationship? Anonymkode: b0ba6...861 Et situationship er jo et uavklart forhold. Vi var som et par men ikke offentlig (selv om vi var ute offentlig også) Hvis det er avklart at man bare skal ha gøy klarer jeg å unngå følelser. Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #473 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et situationship er jo et uavklart forhold. Vi var som et par men ikke offentlig (selv om vi var ute offentlig også) Hvis det er avklart at man bare skal ha gøy klarer jeg å unngå følelser. Anonymkode: 6ced5...3d1 Og, jeg trenger sex 🤣 Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #474 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Et situationship er jo et uavklart forhold. Vi var som et par men ikke offentlig (selv om vi var ute offentlig også) Hvis det er avklart at man bare skal ha gøy klarer jeg å unngå følelser. Anonymkode: 6ced5...3d1 Trodde det var et uavklart forhold som du forble i, som du inviterer og håper over, men som aldri blir mer. Som en tidsluker med hjertesorg på kjøpet. Håper du klarer det 😅 Forståelig med sexen, og dømmer ikke situasjonen så lenge du trives i den 😊 Var bare redd du gikk i samme felle som du nylig forlot Anonymkode: b0ba6...861 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #475 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trodde det var et uavklart forhold som du forble i, som du inviterer og håper over, men som aldri blir mer. Som en tidsluker med hjertesorg på kjøpet. Håper du klarer det 😅 Forståelig med sexen, og dømmer ikke situasjonen så lenge du trives i den 😊 Var bare redd du gikk i samme felle som du nylig forlot Anonymkode: b0ba6...861 Tar initiativ i, og håper skal bli noe mer utav* Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #476 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Trodde det var et uavklart forhold som du forble i, som du inviterer og håper over, men som aldri blir mer. Som en tidsluker med hjertesorg på kjøpet. Håper du klarer det 😅 Forståelig med sexen, og dømmer ikke situasjonen så lenge du trives i den 😊 Var bare redd du gikk i samme felle som du nylig forlot Anonymkode: b0ba6...861 Jeg har ikke forlatt noe, jeg er blitt forlatt 🙃 så akkurat nå har jeg jo ingen men er åpen for et FF/FWB forhold mens jeg leter videre etter den rette. Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #477 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke forlatt noe, jeg er blitt forlatt 🙃 så akkurat nå har jeg jo ingen men er åpen for et FF/FWB forhold mens jeg leter videre etter den rette. Anonymkode: 6ced5...3d1 Men snakker med en annen allerede.. Trodde dette var en tråd for de som ville finne kjærligheten, jeg. Anonymkode: d33c2...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #478 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har ikke forlatt noe, jeg er blitt forlatt 🙃 så akkurat nå har jeg jo ingen men er åpen for et FF/FWB forhold mens jeg leter videre etter den rette. Anonymkode: 6ced5...3d1 Beklager 😔 Er jo lurt av deg å møte noe uforpliktet bare for å få han som dro ut av systemet også 😊 Håper du finner den rette, og har det veldig gør i mellomtiden! 😄 Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #479 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Beklager 😔 Er jo lurt av deg å møte noe uforpliktet bare for å få han som dro ut av systemet også 😊 Håper du finner den rette, og har det veldig gør i mellomtiden! 😄 Anonymkode: b0ba6...861 gøy* Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #480 Del Skrevet 13. februar 2024 Har lyst til å møte en ny kjærlighet, men mest fordi jeg er drit redd for å være alene. Har i lang tid sakt at jeg er singel, å er det, men har ikke kuttet bånd med exn. Denne uken skjer det, for første gang må jeg møte vonde følelser. Savner dem allerede, sitter å hører på snorking hans, men kattepus sitter i vinduet. Gruver sånn til å ikke være nær dem lengre. Selv om han sier vi kan holde kontakten, så vil det jo aldri bli det samme som før 😭 Bruker å drømme om å bli reddet, en ny som hopper inn før sorgen virkelig treffer. Men det er ikke sånn det fungerer. Anonymkode: b0ba6...861 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå