AnonymBruker Skrevet 27. januar #321 Del Skrevet 27. januar Trek skrev (1 time siden): Jeg har opplevd gnist på første date og gnist først på 4 date og til og med enda senere. Det har veldig lite å si for om forholdet blir bra etter min erfaring. Jeg tror noen menn er veldig gode på å skape en gnist. Det betyr ikke at man passer bra sammen, bare at han er god til å skape gnist. Det viktigste er vel at man trives i hverandres selskap, at verdier og ønsker for fremtiden er nogenlunde like? Så må man selvsagt være tiltrukket av hverandre. Jeg synes egentlig det er helt vilt at vi tror alt dette skal være på plass ved første date🤔 Han jeg treffer nå var det egentlig ikke noen gnist på første date sådan (syntes jo han var veldig kjekk) men det som var annerledes fra andre dater var at tiden bare fløy når vi var sammen. Det var ikke noen seksuell spenning eller flørting, men en god samtale og hyggelig selskap. Det fløt så lett bare. Jeg tar det over en vanvittig gnist på første date hver dag i uka. For når han først kysset meg så skal jeg love deg det slo gnister da😄👏 Enig i at man ikke bør forvente at alt dette er på plass på første date. Men jeg kjenner meg også usikker på om jeg er tiltrukket av han 🤔 Så fint at du treffer en som det føles så riktig med ❤️ Anonymkode: acb17...ba5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #322 Del Skrevet 27. januar 18 minutter siden, AnonymBruker said: Enig i at man ikke bør forvente at alt dette er på plass på første date. Men jeg kjenner meg også usikker på om jeg er tiltrukket av han 🤔 Så fint at du treffer en som det føles så riktig med ❤️ Anonymkode: acb17...ba5 Man trenger ikke bestemme seg på første date. Gi det noen dates og se hva du føler ❤️ Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 27. januar #323 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Enig i at man ikke bør forvente at alt dette er på plass på første date. Men jeg kjenner meg også usikker på om jeg er tiltrukket av han 🤔 Så fint at du treffer en som det føles så riktig med ❤️ Anonymkode: acb17...ba5 Ta en til date og kjenn litt etter når daten er over om det har endret seg?☺️ er det hyggelig er det uansett ikke bortkastet tid! Er sånn jeg har tenkt de gangene jeg har vert litt i tvil. Er du ikke tiltrukket på noen måter så er det jo bare å gå videre. Det er nok ikke lurt å tvinge det frem heller, men noen ganger så tar det bare litt tid. Før så ble man kjent over lang tid og kunne bli forelsket litt sånn litt etter litt. Det er litt vanskelig i en Tinder date kultur. Det å bli kjent og like personen før man blir stormende forelsket er nok ikke så dumt det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. januar #324 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Forhold uten press? Hva legger man egentlig i det?😂 Jeg sveiper de til venstre. Jeg tenker med en gang at dette er noe casual dating greier, avslappende og rolig, skal finne veien.. Overraskende mange som har får se i profilen på happn. Skulle tro menn på 40+ visste hva de så etter😅 Anonymkode: 41db3...562 Tja....kan jo hende de firer på krava hvis kjemien er på rett plass? Da er liksom ikke de andre tingene de muligens hadde sett for seg så viktige likevel.... Selv har jeg på en måte høye krav selv om jeg ikke har det 🤣🤣🤣. Paradokset lenge leve 🙌🙌🙌. Love is Love ❤️. Hilsen håpløs romantiker ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #325 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei igjen. Jeg som har innlegget over. Det var en hyggelig date, vi ble sittende i 3 timer og praten gikk veldig fint. Han var veldig hyggelig og virker til å ha en fin personlighet. Han ville møtes igjen, og jeg sa ja til et nytt møte. Jeg kjente ikke noen gnist på første date dessverre, men synes han var hyggelig og virker til å ha gode kvaliteter så jeg vil møte han igjen for å se. Noen som har erfaringer med at gnisten kan komme etterhvert? Anonymkode: acb17...ba5 Gnist og tiltrekning kan definitivt komme senere! Anonymkode: 14d1c...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolain Skrevet 27. januar #326 Del Skrevet 27. januar Okapi skrev (12 timer siden): Død og sylte az. Kommer hjem fra byen, mutters alene, og setter på Van der Graaf Generator mens jeg skriver et innlegg på Kvinneguiden, Noe sier meg at singelheten kommer til å vare en stund. 😳 Bra du er ute ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silimonika Skrevet 27. januar #327 Del Skrevet 27. januar Kanskje jeg skal gjøre en innsats dette året 😅 Jeg hadde tenkt å jobbe med saken i 2023, men det ble med tanken 😉 Jeg syns egentlig hele prosessen med å være på apper, matche noen, gå på dater er litt styrete og litt stress, så det beste hadde vært å møtt noen utenfor nettet og få i gang litt flørting. Men, siden jeg sjelden er i situasjoner der det føles naturlig, får jeg kanskje prøve netter igjen. Det har jo for så vidt funket før, så jeg kan jo være heldig igjen 😍 Hvilke apper er å anbefale for damer på snart 50? Exen traff jeg på Sukker i 2008, det varte 10 år, men føler kanskje jeg er for gammel for Sukker 😛 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #328 Del Skrevet 27. januar On 12/31/2023 at 12:05 AM, AnonymBruker said: Jeg er en mester i å avslutte med menn som fremstår som desperasjonen selv, nettopp av den grunnen som du sier. Jeg trenger en mann som det er driv i, som har litt ambisjoner og som ikke gjør meg til hans hele liv. Jeg hadde en mann som kommuniserte at han ble veldig usikker når jeg kunne bruke 18-24 timer på å svare på meldinger til tider, og det var som jeg sa til han, at jeg har et liv, har ting å gjøre og jeg hadde bare chattet med han noen meldinger frem og tilbake på det tidspunktet. Det ble veldig ubehagelig. Anonymkode: 41db3...562 Det der virket rart. Å bruke 24t på å svare på en enkel melding? Da er du ikke mye interessert. Da er du bare unnvikende og kanskje litt selvsentrert. Det kommer til et punkt hvor normal høflighet og "consistency" blir et problem. Jeg forutsetter at vi snakker om dating/relasjon etter første date. Jeg (mann) ønsker et "sikkert" forhold. (det har med tilknytningsmønstre å gjøre) Det innebærer at ingen biter negler og trenger bekreftelse 24/7 og hundre meldinger om dagen, men det betinger også åpen og klar kommunikasjon og at man stiller opp og er den samme personen hele tiden. Ikke endrer adferd etter humøret. "Hei! Jeg er supertravel i dag. Tekstes heller i morra 😊" (tok meg under 10sek å skrive). Bare å forsvinne et døgn eller to uten å kommunisere er bare dårlig og umoden adferd. Da er man uforutsigbar og ganske toxic. For meg handler det ikke om min usikkerhet. Jeg kan gjerne la vær å tekste hele helgen om det er så om å gjøre hvis jeg eller dama er veldig opptatt. - og det hender jo. Men da har det vært kommunisert. "Kult! Ha det moro. Snakkes etter helgen! 😘" En klar og åpen kommunikasjon slik at begge vet hvor man har hverandre er man nødt til å ha. Tidlig i datingfasen trenger man ikke time-for-time oppdatering. Men man trenger å vite at man er der i hverandres tanker på et vis. Hvis du i perioder synes det er for mye stress å måtte forholde deg til en relasjon og bare har lyst å gi faen i det en stund og slippe å tenke på hvordan det oppleves på den andre siden, er du nok ikke moden for et forhold. Da bør du tidlig si i fra "Hei. Jeg har en unnvikende tilknytningsstil og kommer til å forsvinne i perioder og kommuniserer bare når det passer meg. Hvis du er ok med det kan vi godt fortsette." Tips: Veldig få vil være ok med unnvikende og selvsentrert adferd. Når jeg er i bli kjent fasen og dama går av og på radaren helt uforutsigbart og man ikke vet om hun kommer til å gidde å svare, så melder jeg meg ut."Hei. Jeg ønsker et forhold med klar og konsistent kommunikasjon. Vi trenger ikke tekste hele tiden, men jeg trenger å forstå hvor jeg har deg. Det har vært fantastisk å bli kjent med deg, men jeg tror ikke dette kommer til å fungere for meg. " Jeg skriver dette fordi dette er en tråd for folk som tydeligvis håper å finne kjærligheten. Hvis det skal skje, må de ta et oppgjør med hvem de er i en relasjon og ikke bare fokusere på andre, og snakke om å "finne den rette " osv. Er du den rette da? Hvordan er du å forholde seg til? Hva med å bli den rette selv? Hva med å avklare tidlig hvordan man kommer til å håndtere ting, kommunisere og hva man kan forvente? En annen i denne har også tatt til orde for å ta ansvar for eget liv, og dette er innspill i samme ånd. Anonymkode: db83f...30b 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #329 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det der virket rart. Å bruke 24t på å svare på en enkel melding? Da er du ikke mye interessert. Da er du bare unnvikende og kanskje litt selvsentrert. Det kommer til et punkt hvor normal høflighet og "consistency" blir et problem. Jeg forutsetter at vi snakker om dating/relasjon etter første date. Jeg (mann) ønsker et "sikkert" forhold. (det har med tilknytningsmønstre å gjøre) Det innebærer at ingen biter negler og trenger bekreftelse 24/7 og hundre meldinger om dagen, men det betinger også åpen og klar kommunikasjon og at man stiller opp og er den samme personen hele tiden. Ikke endrer adferd etter humøret. "Hei! Jeg er supertravel i dag. Tekstes heller i morra 😊" (tok meg under 10sek å skrive). Bare å forsvinne et døgn eller to uten å kommunisere er bare dårlig og umoden adferd. Da er man uforutsigbar og ganske toxic. For meg handler det ikke om min usikkerhet. Jeg kan gjerne la vær å tekste hele helgen om det er så om å gjøre hvis jeg eller dama er veldig opptatt. - og det hender jo. Men da har det vært kommunisert. "Kult! Ha det moro. Snakkes etter helgen! 😘" En klar og åpen kommunikasjon slik at begge vet hvor man har hverandre er man nødt til å ha. Tidlig i datingfasen trenger man ikke time-for-time oppdatering. Men man trenger å vite at man er der i hverandres tanker på et vis. Hvis du i perioder synes det er for mye stress å måtte forholde deg til en relasjon og bare har lyst å gi faen i det en stund og slippe å tenke på hvordan det oppleves på den andre siden, er du nok ikke moden for et forhold. Da bør du tidlig si i fra "Hei. Jeg har en unnvikende tilknytningsstil og kommer til å forsvinne i perioder og kommuniserer bare når det passer meg. Hvis du er ok med det kan vi godt fortsette." Tips: Veldig få vil være ok med unnvikende og selvsentrert adferd. Når jeg er i bli kjent fasen og dama går av og på radaren helt uforutsigbart og man ikke vet om hun kommer til å gidde å svare, så melder jeg meg ut."Hei. Jeg ønsker et forhold med klar og konsistent kommunikasjon. Vi trenger ikke tekste hele tiden, men jeg trenger å forstå hvor jeg har deg. Det har vært fantastisk å bli kjent med deg, men jeg tror ikke dette kommer til å fungere for meg. " Jeg skriver dette fordi dette er en tråd for folk som tydeligvis håper å finne kjærligheten. Hvis det skal skje, må de ta et oppgjør med hvem de er i en relasjon og ikke bare fokusere på andre, og snakke om å "finne den rette " osv. Er du den rette da? Hvordan er du å forholde seg til? Hva med å bli den rette selv? Hva med å avklare tidlig hvordan man kommer til å håndtere ting, kommunisere og hva man kan forvente? En annen i denne har også tatt til orde for å ta ansvar for eget liv, og dette er innspill i samme ånd. Anonymkode: db83f...30b Er også som den du siterer og vil møte noen som også er sånn. Så det blir feil om alle som er sånn skal vente med å date, når vi kan date hverandre. Men forstår det er trist å møte noen som oss, for dem som ikke er sånn. Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #330 Del Skrevet 27. januar 5 minutter siden, AnonymBruker said: Er også som den du siterer og vil møte noen som også er sånn. Så det blir feil om alle som er sånn skal vente med å date, når vi kan date hverandre. Men forstår det er trist å møte noen som oss, for dem som ikke er sånn. Anonymkode: b0ba6...861 Man er nok umodne for er ryddig forhold da. Men som jeg jo skriver, kan du gjøre det klart tidlig i datingfasen så slipper du misforståelser på det. Jeg vet at det er mange som er sånn som jeg beskriver (unnvikende, uforutsigbare, on/off osv) men tviler på at det egentlig er så mange som er ok med å være den mottagende parten av sånn behandling. Men finner du en så er jo det helt topp. Anonymkode: db83f...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #331 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man er nok umodne for er ryddig forhold da. Men som jeg jo skriver, kan du gjøre det klart tidlig i datingfasen så slipper du misforståelser på det. Jeg vet at det er mange som er sånn som jeg beskriver (unnvikende, uforutsigbare, on/off osv) men tviler på at det egentlig er så mange som er ok med å være den mottagende parten av sånn behandling. Men finner du en så er jo det helt topp. Anonymkode: db83f...30b Hadde ingen problemer å leve i mitt forrige forhold. Er ikke unnvikende, men er kanskje litt egoist med tiden min. Men det har ikke vært et problem når jeg er med noen som også er sånn. Å når vi bor sammen så sees vi. Anonymkode: b0ba6...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #332 Del Skrevet 27. januar 45 minutter siden, AnonymBruker said: Det der virket rart. Å bruke 24t på å svare på en enkel melding? Da er du ikke mye interessert. Da er du bare unnvikende og kanskje litt selvsentrert. Det kommer til et punkt hvor normal høflighet og "consistency" blir et problem. Jeg forutsetter at vi snakker om dating/relasjon etter første date. Jeg (mann) ønsker et "sikkert" forhold. (det har med tilknytningsmønstre å gjøre) Det innebærer at ingen biter negler og trenger bekreftelse 24/7 og hundre meldinger om dagen, men det betinger også åpen og klar kommunikasjon og at man stiller opp og er den samme personen hele tiden. Ikke endrer adferd etter humøret. "Hei! Jeg er supertravel i dag. Tekstes heller i morra 😊" (tok meg under 10sek å skrive). Bare å forsvinne et døgn eller to uten å kommunisere er bare dårlig og umoden adferd. Da er man uforutsigbar og ganske toxic. For meg handler det ikke om min usikkerhet. Jeg kan gjerne la vær å tekste hele helgen om det er så om å gjøre hvis jeg eller dama er veldig opptatt. - og det hender jo. Men da har det vært kommunisert. "Kult! Ha det moro. Snakkes etter helgen! 😘" En klar og åpen kommunikasjon slik at begge vet hvor man har hverandre er man nødt til å ha. Tidlig i datingfasen trenger man ikke time-for-time oppdatering. Men man trenger å vite at man er der i hverandres tanker på et vis. Hvis du i perioder synes det er for mye stress å måtte forholde deg til en relasjon og bare har lyst å gi faen i det en stund og slippe å tenke på hvordan det oppleves på den andre siden, er du nok ikke moden for et forhold. Da bør du tidlig si i fra "Hei. Jeg har en unnvikende tilknytningsstil og kommer til å forsvinne i perioder og kommuniserer bare når det passer meg. Hvis du er ok med det kan vi godt fortsette." Tips: Veldig få vil være ok med unnvikende og selvsentrert adferd. Når jeg er i bli kjent fasen og dama går av og på radaren helt uforutsigbart og man ikke vet om hun kommer til å gidde å svare, så melder jeg meg ut."Hei. Jeg ønsker et forhold med klar og konsistent kommunikasjon. Vi trenger ikke tekste hele tiden, men jeg trenger å forstå hvor jeg har deg. Det har vært fantastisk å bli kjent med deg, men jeg tror ikke dette kommer til å fungere for meg. " Jeg skriver dette fordi dette er en tråd for folk som tydeligvis håper å finne kjærligheten. Hvis det skal skje, må de ta et oppgjør med hvem de er i en relasjon og ikke bare fokusere på andre, og snakke om å "finne den rette " osv. Er du den rette da? Hvordan er du å forholde seg til? Hva med å bli den rette selv? Hva med å avklare tidlig hvordan man kommer til å håndtere ting, kommunisere og hva man kan forvente? En annen i denne har også tatt til orde for å ta ansvar for eget liv, og dette er innspill i samme ånd. Anonymkode: db83f...30b Da forutsetter du feilaktig. Det her var snakk om å chatte i cirka en uka, med noen meldinger frem og tilbake. Anonymkode: 41db3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #333 Del Skrevet 27. januar 21 minutter siden, AnonymBruker said: Man er nok umodne for er ryddig forhold da. Men som jeg jo skriver, kan du gjøre det klart tidlig i datingfasen så slipper du misforståelser på det. Jeg vet at det er mange som er sånn som jeg beskriver (unnvikende, uforutsigbare, on/off osv) men tviler på at det egentlig er så mange som er ok med å være den mottagende parten av sånn behandling. Men finner du en så er jo det helt topp. Anonymkode: db83f...30b Igjen, ingen datingfase det er snakk om, ingen møter, men noen meldinger på happn som for såvidt står nevnt i innlegget du siterer. Anonymkode: 41db3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #334 Del Skrevet 27. januar 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde ingen problemer å leve i mitt forrige forhold. Er ikke unnvikende, men er kanskje litt egoist med tiden min. Men det har ikke vært et problem når jeg er med noen som også er sånn. Å når vi bor sammen så sees vi. Anonymkode: b0ba6...861 Samme her. Det er naturlig for meg å inkludere en person mer og mer når jeg blir kjent med personen, men en person jeg ikke en gang har møtt får ikke min fulle oppmerksomhet. Jo bedre vi blir kjent jo mer samkjører vi, jo bedre vi blir kjent jo mer inkluderer vi hverandre. ❤️ Anonymkode: 41db3...562 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. januar #335 Del Skrevet 27. januar ❤️ Kjærlighet ❤️ Kjærlighet er blomsten i selve livet Når det vannes med gode ord og varme hender Så slår det rot og blomstrer. Kjærlighet er som den flotteste blomstereng på den varmeste vårdag med latter som sitter løst og roser i kinn 🌹. Dine henders berøring er som en varm vind som stryker meg over kinnet ❤️. En elskers hånd med fjorlette bevegelser over myk og varm hud i solstrålers dans. Kjærlighet bare ER ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #336 Del Skrevet 28. januar Irak skrev (4 timer siden): ❤️ Kjærlighet ❤️ Kjærlighet er blomsten i selve livet Når det vannes med gode ord og varme hender Så slår det rot og blomstrer. Kjærlighet er som den flotteste blomstereng på den varmeste vårdag med latter som sitter løst og roser i kinn 🌹. Dine henders berøring er som en varm vind som stryker meg over kinnet ❤️. En elskers hånd med fjorlette bevegelser over myk og varm hud i solstrålers dans. Kjærlighet bare ER ❤️. Det finnes sikkert en annen tråd for dikt og videoer. Dette synes jeg bare blir støy i denne tråden. Anonymkode: 870b9...9c9 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. januar #337 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det finnes sikkert en annen tråd for dikt og videoer. Dette synes jeg bare blir støy i denne tråden. Anonymkode: 870b9...9c9 Hva er grunnen til at du synes det ble støy? Er ment som inspirasjon..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 28. januar #338 Del Skrevet 28. januar Irak skrev (41 minutter siden): Hva er grunnen til at du synes det ble støy? Er ment som inspirasjon..... Det er spam. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 28. januar #339 Del Skrevet 28. januar miss summers skrev (2 timer siden): Det er spam. Dating er dritt, dating er gøy - men dikt blir bare støy. Jeg liker det ikke. Enig med @miss summers 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #340 Del Skrevet 28. januar Enig, det hører ikke gjemme her. Kan jo selvsagt bare ignorere bruker som spammer slikt, men det hadde vært bedre om det ikke ble postet i det hele tatt. Vi er ikke single fordi vi ikke er inspirerte nok. 🙄 Anonymkode: 5f890...a59 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå