AnonymBruker Skrevet 25. januar #281 Del Skrevet 25. januar Hei! Jeg skal på kaffedate med en jeg møtte på Tinder, imorgen. Vi har skrevet med hverandre i 4 dager. Noen tips til meg? Anonymkode: acb17...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 26. januar #282 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Jeg skal på kaffedate med en jeg møtte på Tinder, imorgen. Vi har skrevet med hverandre i 4 dager. Noen tips til meg? Anonymkode: acb17...ba5 Nei kjenner jeg blir nervøs ved tanken. Blir så fort kleint det der hvis ingenting klaffer😂. Eneste må være. Prøve å være deg selv eneste på godt og vondt. Ikke ha forventninger. Skru av det meste og se hva du føler når dere møtes. Kom med oppdatering😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #283 Del Skrevet 26. januar 10 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg skal på kaffedate med en jeg møtte på Tinder, imorgen. Vi har skrevet med hverandre i 4 dager. Noen tips til meg? Anonymkode: acb17...ba5 Som over her sier så er det viktigste at man må gå inn i det med ingen forventninger. Man skal bare prate litt sammen nå og se om man liker å være sammen! MAAAAASSE LYKKE TIL!! ❤️ Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #284 Del Skrevet 26. januar Roser er rød 🌹 Fioler er blå 🪻 Druer er søte og du er likeså 🍇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #285 Del Skrevet 26. januar Irak skrev (Akkurat nå): Roser er rød 🌹 Fioler er blå 🪻 Druer er søte og du er likeså 🍇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 26. januar #286 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Jeg skal på kaffedate med en jeg møtte på Tinder, imorgen. Vi har skrevet med hverandre i 4 dager. Noen tips til meg? Anonymkode: acb17...ba5 Bare vær deg selv, det er viktigst. Og tenk at det er du som skal finne ut om vedkommende passer for deg, ikke tenk så mye på hva vedkommende tenker om deg. Det kan du ikke styre uansett. Og som de andre skriver, ikke legg så mye i det. Tenk på det som en mulighet for en kopp kaffe med hyggelig selskap, det som skjer etter det er en annen historie🙂 Lykke til! Jeg burde vel kanskje følge opp han som vil ha meg med på en date nr 2 jeg også🤔 Har vel mulig tid til noe på søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #287 Del Skrevet 26. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #288 Del Skrevet 26. januar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #289 Del Skrevet 26. januar ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #290 Del Skrevet 26. januar Møtte en mann i går og gikk en liten tur. Min opplevelse var at det var veldig hyggelig. Så kom meldingen i dag da om at han ikke kjente på den spenningen han ønsket eller rette kjemien😔 Noe jeg naturligvis respekterer. Hvordan holder dere motet oppe ifht dating? Mitt høyeste ønske er å finne noen å dele livet med og familie. Men redd det ikke kommer til å skje. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: 19d8b...ec9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 26. januar #291 Del Skrevet 26. januar Irak skrev (11 timer siden): Roser er rød 🌹 Fioler er blå 🪻 Druer er søte og du er likeså 🍇 Kan du sjarmere noen med den? Hva med: roser er røde, fioler er blå jeg er 43 og begynner å bli grå. Rettelse: har vært en stund 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #292 Del Skrevet 26. januar DeLorean skrev (1 minutt siden): Kan du sjarmere noen med den? Hva med: roser er røde, fioler er blå jeg er 43 og begynner å bli grå. Rettelse: har vært en stund 😁 Jeg sjarmerer de jeg sjarmerer...... De jeg ikke sjarmerer er det ikke så farlig med. Er sikkert visere enn meg du da 🤣🫣. Bruker alltid viskelær på grått jeg 🤣🤣🤣. Har et sabla bra et..... Sånn er det når man skriver så mye feil.... Da må man bruke blyant.... Old school jeg..... Ikke for old te å synes nett e grett da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #293 Del Skrevet 26. januar 5 minutter siden, DeLorean said: Kan du sjarmere noen med den? Hva med: roser er røde, fioler er blå jeg er 43 og begynner å bli grå. Rettelse: har vært en stund 😁 43 år er jo en kjempefin alder og mange menn er veldig sexy med grått hår! Anonymkode: 41db3...562 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #294 Del Skrevet 26. januar DeLorean skrev (7 minutter siden): Kan du sjarmere noen med den? Hva med: roser er røde, fioler er blå jeg er 43 og begynner å bli grå. Rettelse: har vært en stund 😁 God gammaldags Råtass Årsaken til alt som er digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #295 Del Skrevet 26. januar Irak skrev (1 minutt siden): God gammaldags Råtass Årsaken til alt som er digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 26. januar #296 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): 43 år er jo en kjempefin alder og mange menn er veldig sexy med grått hår! Anonymkode: 41db3...562 Du får tommel opp for denne altså! Fredagen min ble plutselig utrolig bra 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #297 Del Skrevet 26. januar 13 minutter siden, AnonymBruker said: Møtte en mann i går og gikk en liten tur. Min opplevelse var at det var veldig hyggelig. Så kom meldingen i dag da om at han ikke kjente på den spenningen han ønsket eller rette kjemien😔 Noe jeg naturligvis respekterer. Hvordan holder dere motet oppe ifht dating? Mitt høyeste ønske er å finne noen å dele livet med og familie. Men redd det ikke kommer til å skje. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: 19d8b...ec9 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Sånn i forhold til det med familie og sånn. Jeg har ingen gode råd, dessverre, for jeg sliter litt med å holde motet oppe selv. Jeg har vel egentlig gitt litt opp og bare tenkt fuck it. Skal ha noen fine dates, opplevelser og møte hyggelig folk. Sorterer alle bort som sier at de er ikke interessert i noe seriøst.. Det gidder jeg ikke forholde meg til. Anonymkode: 41db3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #298 Del Skrevet 26. januar 1 minutt siden, DeLorean said: Du får tommel opp for denne altså! Fredagen min ble plutselig utrolig bra 😍 Anonymkode: 41db3...562 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 26. januar #299 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Møtte en mann i går og gikk en liten tur. Min opplevelse var at det var veldig hyggelig. Så kom meldingen i dag da om at han ikke kjente på den spenningen han ønsket eller rette kjemien😔 Noe jeg naturligvis respekterer. Hvordan holder dere motet oppe ifht dating? Mitt høyeste ønske er å finne noen å dele livet med og familie. Men redd det ikke kommer til å skje. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: 19d8b...ec9 Jeg har nok mistet motet mitt, så jeg tar en behagelig pause for å bare være sosial, flørte og bli veldig godt kjent med et nydelig og sexy menneske. Jeg skulle ønske jeg hadde gode råd. Det eneste som får meg til å stå i livet mitt nå er å prøve å forestille meg hvordan fremtida kan bli, med en god partner, og så forsøke å se tråden(e) som leder fra nuet til dit. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #300 Del Skrevet 26. januar Forhold uten press? Hva legger man egentlig i det?😂 Jeg sveiper de til venstre. Jeg tenker med en gang at dette er noe casual dating greier, avslappende og rolig, skal finne veien.. Overraskende mange som har får se i profilen på happn. Skulle tro menn på 40+ visste hva de så etter😅 Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå