GÃ¥ til innhold

Er du redd for innbrudd? 🤔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei

Anonymkode: 86c80...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, er mer redd noen skal låse seg inn, spionere på meg eller voldta meg om natta.

Anonymkode: a4e8e...692

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier nei, bor dere i Oslo-området? 

Anonymkode: 4b594...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Personen vil bli jagd rett ut igjen.

Anonymkode: d0034...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er redd for innbrudd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med alarm og overvåkningskamera rundt hele huset føler jeg meg trygg mtp. forebyggende effekt dette gir.

Anonymkode: 9e288...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea skrev (26 minutter siden):

Ja jeg er redd for innbrudd hver dag.

Reiser du aldri på ferie? 

Anonymkode: 4b594...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (33 minutter siden):

Ja, er redd for innbrudd!

Opplevd noe dårlig? 

Anonymkode: 4b594...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (PÃ¥ 6.1.2024 den 19.04):

Opplevd noe dårlig? 

Anonymkode: 4b594...e6e

Nei. Men det har vært innbrudd i nabolaget, så er ekstra redd for at det skal bli noe innbrudd her også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke redd for. Så tettbebygd som de er her,ser jeg ikke for meg at noen gidder å prøve.

Anonymkode: 499ce...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for innbrudd. Å gå rundt å være redd vil bare være å plage meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke redd for det. Jeg har jo selvsagt ikke lyst på innbrudd, og vet at ingen er immune, så vi betaler for alarm og kodelås. 

Vi bor i en av de store byene, i et dyrt villastrøk mwd myyye penger. Vårt hus er nøkternt sammenlignet med de andre. Bare et hekt vanlig trehus uten noen dyre detaljer, og definitivt ikke dyr arkitektur. Det står heller ikke masse dyre biler utenfor her og skriker penger. I tillegg ligger huset slik at det ikke synes fra veien, og det er utrolig vanskelig å finne. Vi kan for eksempel kun få hjem-levering av tjenester hvor vi kan gi detaljert beskrivelse av hvordan de kommer hit, ellers gir de opp. 

Men ja, vi har alarm og låser døra.

Anonymkode: 0c692...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det skal nok ganske mye til for at det blir innbrudd her. Det er faktisk ikke noe jeg er bekymret for i det hele tatt.

Bygget jeg bor i har døgnbemannet resepsjon og du må gjennom tre dører bare for å komme til heisen. Inngangsdøra kan i utgangspunktet ikke låses opp med vanlig nøkkel og sjansen for at noen prøver å ta seg inn vinduet i 33. etasje ser jeg på som ganske liten.

Det sagt har jeg egentlig ikke vært bekymret når jeg har bodd i hus heller, rett og slett fordi innbrudd i bolig er ganske uvanlig og ikke skjer spesielt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (4 minutter siden):

Nei. Det skal nok ganske mye til for at det blir innbrudd her. Det er faktisk ikke noe jeg er bekymret for i det hele tatt.

Bygget jeg bor i har døgnbemannet resepsjon og du må gjennom tre dører bare for å komme til heisen. Inngangsdøra kan i utgangspunktet ikke låses opp med vanlig nøkkel og sjansen for at noen prøver å ta seg inn vinduet i 33. etasje ser jeg på som ganske liten.

Det sagt har jeg egentlig ikke vært bekymret når jeg har bodd i hus heller, rett og slett fordi innbrudd i bolig er ganske uvanlig og ikke skjer spesielt ofte.

Finnes det statistikk på det? 

Anonymkode: 4b594...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er redd for innbrudd, men så har jeg allerede opplevd det en gang og.
Ved døren sto en stor jernstang som innbruddstyven hadde glemt igjen, som politiet mente de hadde med seg tilfelle noen  var hjemme. Jeg var på jobb da. Har alarm og bikkje nå så ingen kommer seg inn uten lyd om natten feks 😛

Anonymkode: 40281...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/29/2023 at 2:57 PM, A-hunter said:

Innbrudd er, hovedsaklig,  en konsekvens av at norske velgere har gått man av huse for å stemme for at alle som vil skal få oppholde seg her i landet. Dette med overveldende flertall.

Litt spesielt å "være redd" noe man selv har stemt for gjennom en rekke frie valg der man hadde alle muligheter til å stemme mot, men valgte å ikke gjøre det.

Spørsmålet er vel om man har hatt reelle muligheter til å stemme mot.

Anonymkode: 8304c...f87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...