Gå til innhold

Ble stirret ned av damer med hijab i svømmehallen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Diss på puppene og tweerke, eller hva det heter. Neida. 
gjør det enkelt, gå bort og spør om det er noe hun lurer på siden hun kikker på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har de lov til å ha hijab i svømmehallen? Uhygienisk og umulig å holde et visst nivå kvalitet på vannet man bader i da.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si at det er 10kr titten🤷‍♀️

Anonymkode: 42647...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (4 timer siden):

Hvorfor har de lov til å ha hijab i svømmehallen? Uhygienisk og umulig å holde et visst nivå kvalitet på vannet man bader i da.

Tror hu bare satt der ventet på barnet sitt og mannen sin? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskriminerende ytringer, tulleinnlegg, hetsende ytringer, brudd på regelen om opphavsrett, brukerdebatt, nedsettende ytringer og svar til slettede innlegg. Spørsmål besvares i disse underforumene.

Rhodiola, adm.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 11.21):

Det var litt ukomfortabelt, men er dette en kulturell greie? 

Jeg var i svømmehallen med mine to barn, og der var det en muslimsk familie hvor mannen badet med barna mens moren iført hijab satt oppe og så på. 

Jeg merket at hun stirret mye på meg. Og nei, jeg innbiller det ikke fordi da vi dusjet i garderoben etterpå stirret hun mye og lenge på min nakne kropp, og ikke minst da jeg skiftet og stelte meg. Jeg kikket opp og da sto hun vendt mot meg og stirret rett på meg.

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle tenke og føle, så jeg bare latet som ingenting. 

Men jeg lurer på om dette er en kulturell greie, hvor det ikke anses som uhøflig å stirre på andre, spesielt når de er nakne? 
Orker ikke anklager om å være rasist.

Anonymkode: 75936...983

🥱😴😴😴

Anonymkode: 3870f...96d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...