AnonymBruker Skrevet 13. februar #3021 Del Skrevet 13. februar 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og den nåværende? Anonymkode: b6259...107 Skybert har ikke penis 😁 Anonymkode: 7def1...e00 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3022 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skybert har ikke penis 😁 Anonymkode: 7def1...e00 Hei Albert. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3023 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Min penis er veldig liten som slapp, slik at jeg fikk komplekser for det i ung alder da jeg ikke visste bedre. Ligner nesten på mikro penis, hvis forholdene er rette(temperatur osv) Men merkelig nok vokser den veldig mye og er 16 x12-13cm når den er 100% erigert. Er dette "normalt" tro? Anonymkode: 029d2...2bc Ja, det er normalt. Jeg har sett flere som har peniser så små i slapp tilstand at det ser ut som barnepeniser🙈, men de har vokst til å bli over gjennomsnittet store som erigerte. En eks jeg hadde hadde ganske stor slapp, og den vokste seg også mye større når den ble hard, så den var jo helt enorm (24,5 cm eller sånn, den har gitt meg mye vondt og smerte i livet, for å si det sånn :p). Anonymkode: 158d9...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3024 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja, det er normalt. Jeg har sett flere som har peniser så små i slapp tilstand at det ser ut som barnepeniser🙈, men de har vokst til å bli over gjennomsnittet store som erigerte. En eks jeg hadde hadde ganske stor slapp, og den vokste seg også mye større når den ble hard, så den var jo helt enorm (24,5 cm eller sånn, den har gitt meg mye vondt og smerte i livet, for å si det sånn :p). Anonymkode: 158d9...f41 Måten du fører det i pennen, så kan det tolkes som savn. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3025 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du vet jo hva alle damene sier, det er ikke lengden det kommer an på, det er tykkelsen. Anonymkode: 65b8c...0fb Jeg er så lei av denne myten, hvorfor må dere trekke den frem igjen og igjen? Det er ingen fordel at penisen er tykk. Det fører i verste fall til smerter som umuliggjør samleie, og i beste fall får man den inn uten smerter, men da er det ikke mulig å få orgasmer siden den er for tykk til at det er mulig å klemme rundt den! For lang penis er heller ikke bra. Men det er mulig å fikse ved at mannen ikke trykker penis helt inn. Anonymkode: 0494d...fdd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 14. februar #3026 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg er så lei av denne myten, hvorfor må dere trekke den frem igjen og igjen? Det er ingen fordel at penisen er tykk. Det fører i verste fall til smerter som umuliggjør samleie, og i beste fall får man den inn uten smerter, men da er det ikke mulig å få orgasmer siden den er for tykk til at det er mulig å klemme rundt den! For lang penis er heller ikke bra. Men det er mulig å fikse ved at mannen ikke trykker penis helt inn. Anonymkode: 0494d...fdd Og jeg er lei av generaliseringer av den typen du står for. Min er tykk og jeg har overhodet ikke opplevd problemer med å gi mine partnere orgasmer. Kan hende fordi jeg bruker den på riktig måte? Og dette med lengde: Det er svært forskjellig hvordan kvinner opplever det at en lang penis stanger mot livmorhalsen. Etter hva jeg har fått meg fortalt kan dette delvis ha noe å gjøre med vinklingen av livmoren. Du er lei myter, men forsøker å bygge opp om dine egne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3027 Del Skrevet 14. februar 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så lei av denne myten, hvorfor må dere trekke den frem igjen og igjen? Det er ingen fordel at penisen er tykk. Det fører i verste fall til smerter som umuliggjør samleie, og i beste fall får man den inn uten smerter, men da er det ikke mulig å få orgasmer siden den er for tykk til at det er mulig å klemme rundt den! For lang penis er heller ikke bra. Men det er mulig å fikse ved at mannen ikke trykker penis helt inn. Anonymkode: 0494d...fdd Så hvorfor i hver eneste novelle for kvinner er det snakk om den store tykke kuken til Ola Normann??? Det må no gjøre dere kåt siden det spesielt er utdypet.... Anonymkode: e14ca...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 14. februar #3028 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Så hvorfor i hver eneste novelle for kvinner er det snakk om den store tykke kuken til Ola Normann??? Det må no gjøre dere kåt siden det spesielt er utdypet.... Anonymkode: e14ca...cf4 Kanskje fordi mange slike noveller er skrevet av menn? Men enig i at en over snittet lang og tykk penis nok er visuelt mer tennende enn en gjennomsnittlig eller mindre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3029 Del Skrevet 14. februar Cor Cubiculum skrev (31 minutter siden): Og jeg er lei av generaliseringer av den typen du står for. Min er tykk og jeg har overhodet ikke opplevd problemer med å gi mine partnere orgasmer. Kan hende fordi jeg bruker den på riktig måte? Og dette med lengde: Det er svært forskjellig hvordan kvinner opplever det at en lang penis stanger mot livmorhalsen. Etter hva jeg har fått meg fortalt kan dette delvis ha noe å gjøre med vinklingen av livmoren. Du er lei myter, men forsøker å bygge opp om dine egne. Noen passerer livmorhalsen og bunner. Denne massagen kan for noen være gull, mens andre opplever dette som en pest og plage. Faktum er at lengde og tykkelse ofte korrelerer, men unntak finnes. Værst er det nok å ha en kort og tynn, men så uheldig er jeg ikke. Så finnes det små bambi vagina, som ikke takler en tykk og lang. Like voksne leker best. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3030 Del Skrevet 14. februar Cor Cubiculum skrev (49 minutter siden): Og jeg er lei av generaliseringer av den typen du står for. Min er tykk og jeg har overhodet ikke opplevd problemer med å gi mine partnere orgasmer. Kan hende fordi jeg bruker den på riktig måte? Og dette med lengde: Det er svært forskjellig hvordan kvinner opplever det at en lang penis stanger mot livmorhalsen. Etter hva jeg har fått meg fortalt kan dette delvis ha noe å gjøre med vinklingen av livmoren. Du er lei myter, men forsøker å bygge opp om dine egne. Det er ingen myte at en stor penis kan være ubehagelig. Både for lang og for tykk funker dårlig for mange. Dine anekdotiske erfaringer betyr ikke at det motsatte er myter. Selv har jeg avsluttet relasjon/ikke gått videre i seksuell relasjon fordi samleie bare var ubehagelig og all spontanitet var umulig. Anonymkode: 4288d...c4e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3031 Del Skrevet 14. februar Pikk er kun deilig hvis han vet hvordan han bruker den godt ... Så noen kommenterte at man velger partner ut fra andre verdier enn penisen størrelse og fasong, og ja det er forsåvidt sant - meeeen det er jo greit å "prøvekjøre bilen før man kjøper den"😂Selv hadde jeg aldri blitt sammen med en mann for eksempel før etter sex osv, for å se at den seksuelle kjemien er tilstede. Er han totalt udugelig med pikken sin, så nei takk da går jeg videre. Anonymkode: 4cfde...ba4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3032 Del Skrevet 14. februar Takk og lov for at jeg har kuk så stor som du balltre som jeg er veldig god på å bruke. Anonymkode: 65b8c...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3033 Del Skrevet 14. februar Med andre ord, min kuk er definisjonen på kølle og det er et bilde av den i ordboka. Anonymkode: 65b8c...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3034 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 15.45): Helt normalt, og ingenting å ha komplekser for. Jeg kjenner ikke en eneste kvinne som bryr seg om størrelsen på en uerigert penis. De fleste av oss har visst om vekstpotensialet siden lenge før vi i det hele tatt hadde vært intime med noen for første gang. Det finnes vel alltids noen få som bryr seg, men tror du skal ha maks uflaks for å treffe på en av dem. Den ene eksen min har den minste slappe penisen jeg har sett, og han var 18x15 cm erigert. Anonymkode: 7def1...e00 vel, kan ikke være så veldig normalt tenker jeg, siden jeg som sagt nesten ikke har sett noen som har så liten som meg slapp. Men er ikke så ofte jeg dusjer med andre menn i voksen alder, men husker det godt fra mine litt yngre dager når jeg gikk på skole og var mye i svømmehallen osv. Anonymkode: 029d2...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3035 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): vel, kan ikke være så veldig normalt tenker jeg, siden jeg som sagt nesten ikke har sett noen som har så liten som meg slapp. Men er ikke så ofte jeg dusjer med andre menn i voksen alder, men husker det godt fra mine litt yngre dager når jeg gikk på skole og var mye i svømmehallen osv. Anonymkode: 029d2...2bc Få i deg litt sink og citrullin. Det og omegarikt fett. Tren og spis proteinrik mat. Kjøp deg en penispumpe for å trene penis de dagene du ikke trener. Ha sex. Sov nok. Snakkes om 120 dager. ☆Test testosteron før og etter. Tipper du vil se forskjell over tid. Lykke til hilsen Doktor Longfellow Deeds. Anonymkode: b6259...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3036 Del Skrevet 15. februar 4 hours ago, AnonymBruker said: vel, kan ikke være så veldig normalt tenker jeg, siden jeg som sagt nesten ikke har sett noen som har så liten som meg slapp. Men er ikke så ofte jeg dusjer med andre menn i voksen alder, men husker det godt fra mine litt yngre dager når jeg gikk på skole og var mye i svømmehallen osv. Anonymkode: 029d2...2bc Tror ikke du skal sammenligne så mye med hva du så i skoledagene. Der er det unntakstilstand, hvor voksingen går i rykk og napp (🤭) , og noen alltid vil være sist ute. Komplekser spiller også inn, og man kan fort innbille seg ting som ikke stemmer. Penis kan for noen være ferdig utvokst ganske tidlig i puberteten, mens for andre først når man er 20. I tillegg ser du egen og andres penis fra helt forskjellige vinkler. Det kan godt hende du var minst, og det kan godt hende den fortsatt er usedvanlig liten, men det kan også hende at det blir en optisk illusjon, som når føttene dine ser kjempelange og rare ut fordi du ser rett ned på dem, mens andre med samme skostørrelse ser normale ut fordi du ser dem fra en mindre dramatisk vinkel. Anonymkode: 7def1...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3037 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): citrullin. Anonymkode: b6259...107 Dette sure/bitre lille tilskuddet er undervurdert, eller lite kjent. Flere menn burde absolutt sjekke det ut. Anonymkode: 4288d...c4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3038 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette sure/bitre lille tilskuddet er undervurdert, eller lite kjent. Flere menn burde absolutt sjekke det ut. Anonymkode: 4288d...c4e Taldafil i daglig lav dose er også veldig effektivt og en del billigere. Krever bare en resept. Sterkt undervurdert, mye pga stigma og mangel på kunnskap. Anonymkode: aee7c...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3039 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Taldafil i daglig lav dose er også veldig effektivt og en del billigere. Krever bare en resept. Sterkt undervurdert, mye pga stigma og mangel på kunnskap. Anonymkode: aee7c...1d4 Men ikke en aminosyre som citrullin som kan kjøpes på butikken. Billigere? Reseptbelagt medisin koster da det krever legebesøk, og betaling av medikament. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3040 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men ikke en aminosyre som citrullin som kan kjøpes på butikken. Billigere? Reseptbelagt medisin koster da det krever legebesøk, og betaling av medikament. Anonymkode: b6259...107 Billigere ja. Resept er billig og 1 måneds forbruk koster mye mindre enn forbruket av citrullin. godt kjent med begge to. Etter første resept er det bare å fornye og det koster ingenting. Anonymkode: aee7c...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå