Gå til innhold

For oss som hadde en kjip julefeiring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg synes det er så vondt når min mor bruker julaften til å trykke meg ned. Jeg har alltid vært familiens sorte får. Min søster er høyt elsket og forgudet. Forskjellene blir så tydelige i julen.

Hvordan var din kjipe julefeiring? Fortell, kort eller langt. ❤️

Anonymkode: 98500...041

Da mener jeg oppriktig at du bør vurdere å feire alene neste år. Lag deg en god middag og feir slik du vil. Det er ikke din jobb i livet å være hakkekylling for andre. Du fortjener langt bedre.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

hadde jeg fått vite at jeg hadde ødelagt julekvelden til noen i familien, og de satt med knust hjerte… 💔 jeg hadde skammet meg så mye. 
Det er alle sin jul, og alle har forventninger. Dette var trist å lese.

Jeg får så vondt i hjertet av å lese at foreldre kommer med stikk, at ei satt alene og fikk bilde av far og hans nye familie.. som mor selv er man foreldre hele livet, og jeg forstår ikke at en forelder ikke inviterer sitt eget barn til jul ?? 😢 hadde ikke klart å feire jul om et av barna mine satt alene og følte seg ensom. 
Gir dere alle en god holde rundt juleklem 🫶🏼 

Anonymkode: f8192...c69

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2023 den 2.38):

 

hadde jeg fått vite at jeg hadde ødelagt julekvelden til noen i familien, og de satt med knust hjerte… 💔 jeg hadde skammet meg så mye. 
Det er alle sin jul, og alle har forventninger. Dette var trist å lese.

Jeg får så vondt i hjertet av å lese at foreldre kommer med stikk, at ei satt alene og fikk bilde av far og hans nye familie.. som mor selv er man foreldre hele livet, og jeg forstår ikke at en forelder ikke inviterer sitt eget barn til jul ?? 😢 hadde ikke klart å feire jul om et av barna mine satt alene og følte seg ensom. 
Gir dere alle en god holde rundt juleklem 🫶🏼 

Anonymkode: f8192...c69

Amen.

Gjør meg de samme tankene!

Anonymkode: eaa49...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2023 den 15.13):

Da er du i feil tråd, dette er tråden for de som hadde det vanskelig eller kjipt, ikke for de som hadde det helt supert og bare må gni det inn. 

Anonymkode: dab4f...d98

Men det er vel greit å få tips til hva man kan gjøre selv for å få en bedre jul, istedenfor å bare grave seg ned i elendighet?

Anonymkode: 8332e...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...