Gå til innhold

Hva skjedde da du endelig klarte å slanke deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Periodisk faste. Null kveldsmat og frokost. Null mellommåltider og snacksing. Kun til måltid, da spiser jeg meg mett på sunn og næringsrik mat. Spisevindu på 8-10 timer. Tåler å være sulten. Ned 16 kg.

Anonymkode: 9698a...119

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det løsnet virkelig da jeg kuttet ut brødmat og meieriprodukter👍🏼 

Anonymkode: 09aa7...36f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 13.58):

Da magen for første gang i livet møtte lårene permanent, altså ikke bare når jeg sitter, men  også når jeg står. Burde selvsagt tatt tak i en god del før, men følelsen av at at lårene og magen alltid møtes er særdeles ubehagelig og kronisk påminnelse som alltid er der som en følelse på hvor langt det har gått. Det var ikke noen vei utenom livstilendring, for å si det sånn 

Anonymkode: de053...21f

Dette kjenner jeg meg veldig igjen i. Når man føler magen over skambenet utenom svangerskap, da har det gått alt for langt. Jeg hadde samme følelse, og man føler virkelig kroppslig på hvor farlig fettet er her. 

Anonymkode: 41576...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk virkelig inn for det. Var åpen. Fortalte at jeg takket nei til dobbel porsjon i besøk, flere kakestykker, konfekt fordi jeg forsøkte å gå ned. Mange maser. Til slutt sluttet endelig min familie, venner og svigers å mase om mer, mer, mer. 

Klarte å gå ned 5kg raskt, så fikk en pangstart. Kaloriunderskudd og turer. Ville ikke opp igjen. Klarte derfor å holde vekten. Gikk ned 15kg. Ble mer fornøyd med kroppen, var lettere å trene, flere klær passet. 

Anonymkode: f6fee...0f4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...