Gå til innhold

Andre som syns "nese-nisser" er stygge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elle Melle skrev (På 14.12.2023 den 22.47):

Vi har en diger en som mannen freaker meg ut med ved å flytte rundt i huset til uventede steder. Plutselig ligger den i sengen min når jeg skal legge meg, sitter inne i klesskapet, er på badet osv

 

Den er sjukt creepy. 

Du har en vittig mann.

Anonymkode: 1b1f2...4ba

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesenisse må bli årets nyord. Tenker Nille allerede rennes ned av folk som etterspør nesenisser. 😁

Anonymkode: f5b9e...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 22.50):

Synes de er søte😊

Anonymkode: a0d71...aeb

Jeg også. Har en haug med søte nesenisser og Haslenisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Honey Dew said:

Jeg også. Har en haug med søte nesenisser og Haslenisser.

Jeg var ikke klar over at de grusomme, stygge nissene het Haslenisser. Moren min har kjøpt noen sånne gjennom årene og de er uhyggelige nok til å skremme julefreden ut av hvem som helst :ler:

Det er sånne som på bildet?

images?q=tbn:ANd9GcQaKQVHkTDwJHkjKnD2zIb

Anonymkode: eb874...a81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg var ikke klar over at de grusomme, stygge nissene het Haslenisser. Moren min har kjøpt noen sånne gjennom årene og de er uhyggelige nok til å skremme julefreden ut av hvem som helst :ler:

Det er sånne som på bildet?

images?q=tbn:ANd9GcQaKQVHkTDwJHkjKnD2zIb

Anonymkode: eb874...a81

Synes de er fine jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var ikke klar over at de grusomme, stygge nissene het Haslenisser. Moren min har kjøpt noen sånne gjennom årene og de er uhyggelige nok til å skremme julefreden ut av hvem som helst :ler:

Det er sånne som på bildet?

images?q=tbn:ANd9GcQaKQVHkTDwJHkjKnD2zIb

Anonymkode: eb874...a81

De ser skumle ut de der asså 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Honey Dew said:

Synes de er fine jeg.

Det synes moren min også, men hun er den eneste. Vi andre har mest lyst til å gjemme dem i et skap når vi er der i julen. Jeg synes de skaper virkelig utrivelig stemning.

1 hour ago, MarianneE said:

De ser skumle ut de der asså 

Ja, de ser direkte ondskapsfulle ut.

Anonymkode: eb874...a81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dem. 

Det blir et simplere uttrykk når nissene ikke har øyne, ansiktsuttrykk, osv.

Anonymkode: bedbb...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dem. Syns de nissene med ferskenfarget hud og masse rynker er ekle og skumle 🙈 (nei jeg skisserer ikke gamle folk, for akkurat nissene som er dette er skikkelig creepy. Har også stikkende øyne og mye tannhull. Derfor veldig koselig og hyggelig med nisser som har lua nedover øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er fine, slipper å se det stygge nisse trynet 😄

Anonymkode: 36239...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Jeg liker dem. Syns de nissene med ferskenfarget hud og masse rynker er ekle og skumle 🙈 (nei jeg skisserer ikke gamle folk, for akkurat nissene som er dette er skikkelig creepy. Har også stikkende øyne og mye tannhull. Derfor veldig koselig og hyggelig med nisser som har lua nedover øynene.

Ja, synes også de vanlige er ekle, og til tider skumle 😄

Anonymkode: 36239...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avskyr «nesenisser», Har mislikt dem fra første stund! De ser bare dumme ut. Æsj! Har fått noen, de går stille videre til loppis…

Liker heller ikke de der sekstitalls plastnissene som tydeligvis heter Hasle-nisser.

Prøvde finne bilder av den typen nisser jeg liker og har, men var ikke så lett. Jeg liker blide, koselige og gjerne morsomme nisser :) 

image.png.c371ef2c2db8d3520f61ff5df9b67677.png

image.png

Anonymkode: ea610...8af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 23.09):

Syns de er søte jeg. 

Anonymkode: 70f3f...c66

Enig, de er så søte. Samler på de, de eldre ser så skumle og/eller stygge ut synes jeg 😂 At andre synes motsatt er helt greit :) 

Anonymkode: 49adb...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orker ikke å ha masse juleræl hjemme, det gjelder også nesenisser. Himler med øynene når de begynner å dukke opp på Europris i november. Men i år fikk jeg en nesenisse til jul! Denne var tovet av en lokal dame og har ekte saueskinn som skjegg. Nå har jeg faktisk blitt veldig glad i han. Han er en mystisk type, litt skummel, men også ganske søt. Han skal få være med videre ❤

Anonymkode: e15d4...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Orker ikke å ha masse juleræl hjemme, det gjelder også nesenisser. Himler med øynene når de begynner å dukke opp på Europris i november. Men i år fikk jeg en nesenisse til jul! 

Anonymkode: e15d4...7b7

Jeg fikk også en, den var liten og søt egentlig. Måtte straks kjenne etter at det stemte at den mangler hjerne og øyne 😬 men det verste var at jeg holdt på å  si "nesenisse" høyt. 😅

Anonymkode: f5b9e...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...