Gå til innhold

Andre som syns "nese-nisser" er stygge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er et veldig overfladisk tema, jeg er klar over det. Allikevel litt artig å se om det bare er meg. Jeg ser det har blitt mer og mer vanlig med såkalt nese-nisser i butikkene, altså nisser med lua trukket så langt ned at man bare ser en klumpete nese. Hva er egentlig greia? Selv foretrekker jeg ansikt på nissene mine.

Andre som har tenkt det samme? 😅

Anonymkode: 4d2d2...add

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er et veldig overfladisk tema, jeg er klar over det. Allikevel litt artig å se om det bare er meg. Jeg ser det har blitt mer og mer vanlig med såkalt nese-nisser i butikkene, altså nisser med lua trukket så langt ned at man bare ser en klumpete nese. Hva er egentlig greia? Selv foretrekker jeg ansikt på nissene mine.

Andre som har tenkt det samme? 😅

Anonymkode: 4d2d2...add

Dette er "Tomter" (svenske nisser).

De norske nissene har ansikt.

Anonymkode: 22a6e...73b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker så godt sånne litt rustikke nisser med kofte osv. fremfor den røde drakta:) Dog har jeg  jeg har en nese-nisse/tomte som jeg har fått i gave. Har også et reinsdyr som ser ut som det har røyka hasj :hoho:

Anonymkode: 1d5aa...dcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! 
Jeg avskydde dem i forfjor, jeg hatet dem i fjor og jeg forakter dem i år. Jeg håpet trenden skulle gi seg, men den gang ei. De er overalt, den ene styggere enn den andre. :kjefte:

Anonymkode: a0b2a...6b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes nesten alle nissefigurer er stygge (bortsett fra dorullnissene fra barnehagen og noen få fjøsnisser), men nesenissene er ekstra stygge. Fikk en sånn til jul i fjor og ungene ble vettskremt. Den ble pynt til boden i år og.

Anonymkode: 1c64d...0ac

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en diger en som mannen freaker meg ut med ved å flytte rundt i huset til uventede steder. Plutselig ligger den i sengen min når jeg skal legge meg, sitter inne i klesskapet, er på badet osv

 

Den er sjukt creepy. 

Endret av Elle Melle
  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er grusomme, og jeg blir lei meg på klodens vegne over alt rælet. Har ikke kjøpt en eneste selv og de jeg har fått i pakkekalender på jobben eller av gamle tanter har åkt rett på  loppemarked.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menes det sånne? Vi nordmenn er jo flinke til å dra nisselua langt nedover øra da

images?q=tbn:ANd9GcS0fK6M_oKYuKZTUC3tEAd

Anonymkode: f5b9e...f60

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dette er et veldig overfladisk tema, jeg er klar over det. Allikevel litt artig å se om det bare er meg. Jeg ser det har blitt mer og mer vanlig med såkalt nese-nisser i butikkene, altså nisser med lua trukket så langt ned at man bare ser en klumpete nese. Hva er egentlig greia? Selv foretrekker jeg ansikt på nissene mine.

Andre som har tenkt det samme? 😅

Anonymkode: 4d2d2...add

Liker dem. Mer realistisk for hvordan det faktisk er når det er kaldt ute 

Anonymkode: 30960...0dc

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elle Melle skrev (10 minutter siden):

Vi har en diger en som mannen freaker meg ut med ved å flytte rundt i huset til uventede steder. Plutselig ligger den i sengen min når jeg skal legge meg, sitter inne i klesskapet, er på badet osv

 

Den er sjukt creepy. 

... sikker på at det er mannen din som flytter den? Hohoho.

Anonymkode: 23da7...af4

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er stygge og skumle. Enig med den over som trekker sammenligning med norsk "nisselue". Jeg hater dem og prøver å unngå dem, men de er faen meg overalt. Jeg syntes Haslenissene var stygge og skumle, men disse tar kaka. Det er noe med at man ikke kan se ansiktet på dem som gjør dem truende, de skjuler identiteten sin, som de fleste som har noe snusk på gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som har nesenisser (fint ord forresten), har de øyne hvis man trekker opp lua, eller er det ingenting der? Litt som når man trekker ned buksa på Ken 😛 

Anonymkode: f5b9e...f60

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritstygge! 
 

Nisser generelt er stygge. Har ingen i huset, kun engler og annen julepynt. 
 

Litt av grunnen er at jeg vet om  flere personer som har sett nisser som skrømt, enten i fjøsen, i skogen eller andre steder, og disse har sett alt annet enn hyggelige ut 🥺😱😨 Små vesener med onde øyne. Isj. Nei takk til nisser. Julenissen / St. Nicolas er så klart noe helt annet. 

Anonymkode: a4fc5...235

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...